Із затонулого в Китаї корабля врятували лише 13 осіб
Середа, 03 червня 2015, 08:45
![Із затонулого в Китаї корабля врятували лише 13 осіб](http://kor.ill.in.ua/m/400x253/1633621.jpg)
Понад 400 пасажирів, які перебували на борту "Зірки Сходу", вважаються зниклими безвісти.
За даними державних ЗМІ Китаю, із 458 осіб, які перебували на борту теплохода "Зірка Сходу", який затонув у ніч на 2 червня, вдалося врятувати лише 13 осіб. Також було знайдено тіла шістьох загиблих, повідомляє інформаційне агентство Reuters. Рятувальники припускають, що на борту корабля й досі лишаються живі люди.
Серед врятованих - капітан і головний інженер судна. Їх затримали, на даний момент вони дають свідчення, вказує Reuters із посиланням на китайську інформагенцію "Сіньхуа". Капітан повідомив, що корабель потрапив у несподіваний смерч і протягом двох хвилин затонув. За даними китайського державного радіо, сигнал про катастрофу екіпаж не подав. Корабель не був перевантажений, а на борту було вдосталь рятувальних жилетів, повідомляє "Сіньхуа".
Більшість пасажирів - літні китайці
На місце трагедії прибув прем'єр Державної ради Китаю Лі Кецян і один із його заступників Ма Кай. Рятувальна операція ускладнюється сильним вітром і дощем. Більшість із 406 пасажирів корабля - літні китайські туристи віком від 60 до 80 років. Крім того, на борту знаходились 47 членів екіпажу і п'ять представників туристичних фірм, повідомляє dpa. Корабель довжиною 76,5 метрів течія віднесла на три кілометри вниз. Глибина в районі трагедії становить близько 15 метрів.
Китай не знав катастроф подібного масштабу, відколи майже 70 років тому у країні вибухнув пароплав, зазначає Reuters. Окрім того, останнім часом Китай посилював заходи і правила техніки безпеки на воді у зв'язку із загибеллю 300 пасажирів затонулого південнокорейського порому. "Я зустрічався із корейськими і японськими експертами, і наш висновок такий, що китайські закони щодо пасажирських суден є найжорсткішими", - говорить Джеймс Ху, професор Шанхайського морського університету. Він додає, що йдеться про широкий спектр норм від стандартів виготовлення кораблів до вікових обмежень для екіпажу корабля.
Джерело: Українська служба DW