У Тернополі презентували новий глянцевий журнал
П'ятниця, 11 грудня 2015, 10:53
Днями у нашому місті відбулось відкриття нового глянцевого журналу «JustOne». На презентацію першого видання завітало більше чотирьох сотень відвідувачів, серед них знані місцеві дизайнери, фотографи, перукарі, візажисти, стилісти та моделі.
Окрім музичних, танцювальних виступів та люмінесцентного шоу, святкова програма передбачала безліч сюрпризів.
Партнери та спонсори вечірки підготували для гостей багато сюрпризів. Бутік Андре Тана надав для засновниці журналу плаття з найновішої колекції. Тернополяни отримали подарунки від відомих модних бутіків, перукарень, салонів краси та фото-салонів, зокрема вечерю на тепані для двох від фабрики емоцій «ОGOGO«, подарункові сертифікати від салону краси «Інститут нігтів«, студії краси «Elit Аrt«, салону краси «Alla Moda«, фотостудії «Azhur«, салону хутра та дитячого магазину «Велес» та фотосесію від Петра Цигульського.
Ідея видавати у нашому місті модний глянець належить студентці Діані Гетун. Будучи засновником відомого проекту «Just Art» дівчина вирішила розширити творчу діяльність і вже сьогодні її обличчя прикрашає обкладинку власного журналу «JustOne».
На 64-х сторінках глянцю можна дізнатись новинки стилю та моди, а також почерпнути для себе цікаві ідеї та поради. За словами менеджерів, аналогів журналу у нашому місті немає, адже «JustOne» має власну концепцію .
- «JustOne» — це не тільки журнал, це – співпраця маркетологів, фотографів, візажистів, перукарів, дизайнерів, журналістів, SMM-менеджерів та інших фахівців. З нами ви завжди будете в курсі сучасних трендів, українських тенденцій, популярних суспільних та культурних течій в Україні та світі. Команда наших спеціалістів консультуватиме тернополян щодо стилю, моди, а також надаватиме вичерпну відповідь на актуальні запитання. Для цього у соцмережах працює рубрика «ask», де кожен охочий може задати своє запитання. Найгарячіші теми будуть розглядатись на сторінках журналу.
Окрім моди, тут можна почитати про секрети реалізації та розвитку, зокрема отримати бізнес-поради. Наприклад, у першому виданні вийшла стаття на тему «Основні фактори, які оминають 90% бізнесменів Тернополя». Для написання аналітики «JustOne» залучає не лише журналістів, а й консультантів по маркетингу та успішних підприємців, які готові поділитись порадами.
Перший випуск вийшов накладом 1000 екземплярів. Над створенням наступного журналу Діана працює разом з нареченим. В подальшому видання буде їх сімейним бізнесом.
Презентація наступного номеру планується в Новорічну ніч. Другий номер «JustOne» буде складатись з 84 сторінок, і, як обіцяє редактор, стане незамінним порадником для усіх тернополян. Придбати журнал можна в будь-якому кіоску з пресою. Його вартість — 25-30 гривень.