images/stories/logosait_new.jpg

 

Як "хазяйка" Тимошенко на базарі сало купляла, а її цілували

Кандидатка в президенти Юлія Тимошенко, будучи в Чернігові, поєднала корисне з приємним: і з потенційним електоратом зустрілася, і шопінг на базарі здійснила.

Закупилася лідерка "Батьківщини" вишиванками та салом, яке особисто продегустувала. А її називали хазяйкою та палко цілували у щоки.

Цілу оду ринкові як явищу Тимошенко написала в своєму Facebook.

Тимошенко скупилася на ринку в Чернігові

"...В Україні ринки мають більше ніж "утилітарне" значення. Це – реальний центр життєдіяльності тієї чи іншої місцевості, і відгомін давньої культури. На ринок ідуть не тільки скупитися, а й дізнатися новини, провести якісь свої локальні "дебати", скласти враження, перевірити ту чи іншу версію подій, послухати чуток… Ринок в Україні – це такий собі фейсбук "вживу"… Не випадково радять іти саме на базар, щоб дізнатися, чим живе і чим дихає народ…", - зазначила Юлія Володимирівна.

До слова, цей самий допис розміщено і в Instagram Тимошенко, але ринок у ньому, відповідно, порівняно з "інстаграмом вживу".

То все ж таки, базар - це Facebook чи Instagram?  А може, Twitter?

Як поділилася політикиня, вишиванки вона купила собі, онучці Єві і зятеві.

До Києва ЮВТ повезла подаруночки для онуки та зятя

"...Також купила сала… Сало в Україні – не просто продукт, а засіб національної ідентифікації. Як сказав мені один чоловік: якщо сала купила – значить, то порядна людина… Я цей тест пройшла", - похвалилася Тимошенко.

"Дівчата, скіко коштує засіб національної ідентифікації?"
Тимошенко купила 1150 грамів сала за 115 гривень


Як відомо, вареники, сирники та борщ вона раніше називала "частиною національного ДНК".

Нагадаємо, цього літа показово шопився на базарі в Миргороді один із суперників Тимошенко, Олег Ляшко. Купив собі труси за 40 гривень.

Фото та скріншоти з Facebook та Instagram Тимошенко

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер