images/stories/logosait_new.jpg

 

У Чорткові обирають логотип міста – триває голосування (ФОТО)

У Чорткові обирають логотип міста – триває голосування (ФОТО)
У Чорткові обирають кращий логотип для презентації міста.

Містянам представили два варіанти, які розробляли на основі опитування.

«Чортків’яни відповідали на декілька питань, таких як «чим або ким ви пишаєтесь у місті», «опишіть свій найкращий спогад в місті», «назвіть три туристичних місця, які обов’язково треба відвідати», «з чим асоціюється місто» тощо», - розповіли у міськраді.

Мешканців Чорткова просять обрати найкращий варіант та проголосувати за нього у коментарях під відповідним постом на сторінці міської ради у соцмережі «Фейсбук».

Пропозиція логотипу №1 побудована з елементів, які представляють і символізують характеристики міста в минулому, сьогоденні та майбутньому.

«Основою є чорний п’ятикутник, який легко впізнати як обриси міського замку. Він оточений синьою фігурою, що представляє річку Серет, а червоні фігури символізують межі міста з його «напрямками», що простягаються на захід і південь. Найважливішими є жовті фігури: вони уособлюють майбутнє і пульсують на схід у напрямку усієї України, а також на захід – до Європейського Союзу, який збирається прийняти своїх українських братів і сестер у свою сім’ю протягом наступних років», - пояснили у міськраді.

Назва міста написана динамічним, рукописним шрифтом, що приємно контрастує з геометричними формами логотипу. Запропонований слоган звучить як «погляд у майбутнє» - швидкий розвиток міста з процвітанням та безпекою Європейського Союзу.

Основним посилом логотипу №2 стали – дім, затишок, рідні місця, важливі спогади і теплі відчуття.

«В лого зображено одні з основних пам’яток архітектури – замок, ратушу, Домініканський костел. Це ті пам’ятки, які в тому числі зазначила більшість опитаних жителів міста. Діагональні лінії відображають пагорби і вказують на географічне положення міста. Уся композиція замкнена у формі будинку, щоб підкреслити основну ідею логотипу. Форма будинку також має нагадувати вигляд замку згори. Це додає додаткових сенсів про захист, безпеку, про відчуття надійного і вічного», - наголосили у міськраді.

Логотип може використовуватись у двох версіях – чорному кольорі та білому. Додатково було обрано основний колір на потреби брендингових матеріалів. Темний відтінок червоного – це колір, який асоціюється з містом, він присутній на багатьох елементах архітектури.

Важливим елементом є слоган, який підсилює основний посил логотипу. «Тут ти вдома» - це універсальний вираз як для тих, хто народився і виріс тут, так і для людей, для яких Чортків став домом, чи навіть для гостей міста, які завдяки теплій атмосфері маленького, затишного міста можуть почуватися тут, як вдома, пояснили у міськраді.

Читайте також: рф попри санкції налагодила виробництво ракет «Калібр», «Кинджал» та балістичних «Іскандер-М»

347624743_213958148071071_669216025475966613_n.jpg

348233074_931942551244963_1687620316993740497_n.jpg

348282045_1178108079533409_531624574684446179_n.jpg

347793716_1493031304859011_6376743070450983697_n.jpg

347813895_1706925599764883_3896874902166905907_n.jpg

347586091_1624893331313696_116869309181571084_n.jpg

347817417_2019757798371068_7652534072342877553_n.jpg

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер