Сервіс по-тернопільськи в міськгазі
Четвер, 14 квітня 2016, 05:14
Нещодавно Тернопільміськгаз інформував містян про зручність подачі показників лічильників та отримання оперативної інформації через онлайн ресурси, зокрема у статті пропонували подавати свої дані на сайті gazpostach.te.ua.
З приводу цього, до редакції «Моя газета» звернулась тернополянка Тетяна, нарікаючи на труднощі, пов’язані із оперативною подачею показів лічильників та оплатою рахунків за спожитий газ.
- Дізнавшись, що подавати покази лічильників відтепер можна онлайн, видихнула з полегшенням, - розповідає 50-ти річна тернополянка. - Адже усім нам добре відома ситуація з нескінченними чергами до віконечок у міськгазі. Однак тішитись довелось не довго. Скориставшись послугами сайту gazpostach.te.ua очікувала на інформацію, яку мені мали надіслати відразу після обробки моїх даних. На жаль, на результат я так і не дочекалась. Щоб подати покази лічильників та оплатити за спожитий газ довелося йти у відділення на вул. Шептицького, 20. Коли зайшла в приміщення, то просто жахнулася: купа людей, у залі - душно, брак повітря.
У черзі стояли тернополяни різного віку, в тому числі літні люди. У погано провітрюваному приміщенні декому стало погано. Та найбільше, що мене вразило це - «спрощена» чи то «удосконалена» система обслуговування клієнтів. У залі працювало всього лиш три (з шести) віконечка, у кожному з яких - своя історія. Виявляється, щоб подати покази лічильників, потрібно займати одну чергу, аби дізнатися суму для оплати - просять відстояти в черзі у наступному віконечку (!), і лише у третьому віконці у вас приймуть кошти. Інакше – ніяк. Ситуація абсурдна, люди незадоволені, виснажені та розчаровані. Виникає запитання: що змінилося після голосних повідомлень міськгазу про спрощення подачі показів лічильників та оплату за спожитий газ?
Редакція звернулася до інформаційного відділу міськгазу. Наразі очікуємо на відповідь.