Тернополяни, які не мають субсидії, можуть сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року
Неділя, 13 листопада 2016, 10:55
Сім’ї, які не підпадають під дію субсидії, мають можливість сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року. Про це повідомила заступник управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації Софія Близнюк.
«Уряд надав можливість українським сім’ям, які не підпадають під дію житлової субсидії, сплачувати рахунки за послуги централізованого опалення рівними частинами протягом року. Тобто у споживачів буде можливість в опалювальний період сплачувати лише 50% вартості спожитих послуг, решту - 50% рахунку - доплатити у літній період. Відповідну постанову прийнято 19 жовтня 2016 року», - прокоментувала Софія Близнюк.
Щоб скористатися послугою, варто звернутися із письмовою заявою до виконавця послуги з централізованого опалення про надання розстрочки в оплаті житлово-комунальної послуги з теплопостачання. Починаючи з дати подання заяви щомісяця протягом опалювального періоду підприємство виставлятиме рахунок у вигляді 50% від нарахованої плати за спожиту послугу. Решту суми – неоплачених 50% від нарахованої протягом опалювального періоду плати за житлово-комунальну послугу виставлятиметься споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами, починаючи з травня до вересня включно.
У разі звернення споживача, який не має житлової субсидії, із заявою для отримання розстрочки в оплаті комунальних рахунків на теплопостачання, підприємство у платіжному документі передбачить:
• графу для зазначення оплати 50% від нарахованої плати за житлово-комунальну послугу з централізованого опалення протягом опалювального періоду
• графу розрахованої і розподіленої рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених 50% від нарахованої плати за житлово-комунальну послугу з централізованого опалення.
Таким чином, споживач матиме змогу бачити суму, яку вже сплатив, і яку потрібно сплатити.
«Розстрочку платежу за опалення можна вважати позитивом для споживачів, адже це дозволить не викладати одразу з кишені чималу суму. Механізм оплати не передбачає жодних комісій, процентів, пені чи інших додаткових витрат. У заяві споживач гарантує здійснювати оплату у зазначений строк та підтверджує відсутність субсидій. Проте необхідно пам’ятати, що розстрочка – це не його відміна, а у споживача є обов'язок оплачувати отримані комунальні послуги, чітко закріплений в ст. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», - підсумувала Софія Близнюк.