Більш як чверть мільйона звернень
Середа, 11 січня 2017, 10:35
У Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ підбили підсумки роботи у 2016 році. Василь Кравець, начальник управління обслуговування платників, зазначив, що впродовж минулого року кількість звернень до Центру перевершила – 258 тисяч.Платникам надано 27201 адміністративну послугу.
Найбільш затребуваною виявилась видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 13735. Фахівцями, задіяними до роботи у Центрі, зареєстровано 3166 книг обліку розрахункових операцій, 2124 книги обліку доходів і витрат, надано 2421 витяг з реєстру платників єдиного податку, перереєстровано 927 установ в Реєстрі неприбуткових організацій, видано 1464 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, проведено реєстрацію 487 РРО тощо.Керівник управління інформував, також, що з початку нового року, зростає кількість відвідувачів, котрі хочуть отримати практичну допомогу у заповненні Декларації про майновий стан і доходи, адже саме в ці дні стартувала деклараційна кампанія – 2017.
Тренінги та фахові консультації з цього питання платникам будуть надавати впродовж усієї кампанії як при відвідуванні ЦОПу, так й шляхом проведення інтернет-конференцій, відео-консультацій та за телефонами: 43-46-10, 43-46-46.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ