images/stories/logosait.jpg

 

Ксерокопії більше не потрібні: органи ДРАЦС почали приймати електронний паспорт у "Дії"

Шеринг електронного паспорта в застосунку "Дія" запрацював в органах державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.

Тепер українцям під час замовлення та отримання адмінпослуг в органах ДРАЦС не потрібно носити з собою паперовий документ та робити його ксерокопії. Замість цього — кілька кліків у Дії.

Більше того, без паперового паспорта, а з цифровим документом у смартфоні можна подати заяву на одруження.

Для того, щоб поділитися копією електронного пспорта через смартфон треба:

  • оновити "Дію" та відкрити свій цифровий паспорт у застосунку;
  • натиснути на нього та вибрати штрихкод;
  • надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
  • підтвердити запит на передачу даних у застосунку "Дія".

Після цих кроків цифрова копія паспорта з е-підписом "Дії" передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Також шеринг допоможе позбутися помилок при внесенні персональних даних.

АНАСТАСІЯ ЖАРИКОВА

Банер