images/stories/logosait_new.jpg

 

Starlink Маска змагається з китайським конкурентом за ринок супутникового інтернету

Starlink стикається з дедалі жорсткішими викликами своєму домінуванню на ринку високошвидкісного супутникового інтернету, в тому числі з боку китайського конкурента, та іншого сервісу, що фінансується засновником Amazon Джеффом Безосом.

Про це пише Reuters.

Шанхайська компанія SpaceSail у листопаді підписала угоду про вихід на ринок Бразилії і оголосила, що веде переговори з більш ніж 30 країнами. Через два місяці вона почала роботу в Казахстані.

Окремо Бразилія веде переговори з інтернет-сервісом Безоса Project Kuiper і канадською компанією Telesat.

Starlink з 2020 року запустила на низьку навколоземну орбіту - висоту менше 2 000 км - більше супутників, ніж всі її конкуренти разом узяті.

Зазначається, що минулого року Китай запустив рекордні 263 низькоорбітальні супутники.

Мало хто з міжнародних конкурентів Маска має такі ж амбіції, як SpaceSail, яка контролюється муніципальним урядом Шанхаю. Вона оголосила про плани розгорнути 648 низькоорбітальних супутників цього року і до 15 000 до 2030 року.

Starlink наразі має близько 7 000 супутників і поставила собі за мету до кінця десятиліття запустити 42 000 супутників.

Минулого року SpaceSail залучила 6,7 млрд юанів ($930 млн) у раунді фінансування, який очолив державний інвестиційний фонд, що займається модернізацією виробничих потужностей Китаю.

ОЛЕКСІЙ АРТЕМЧУК 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер