images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Чи має право чоловік скористатися податковою знижкою за навчання дружини?

П'ятниця, 01 вересня 2017, 00:00



У Тернопільській ОДПІ нагадують, що у відповідності до пп. 166.3.3 Податкового кодексу, платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV Кодексу вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.

Тому, з метою використання права на компенсацію вартості навчання непрацюючого члена сім’ї першого ступеня споріднення (дружини) чоловік може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковим кредитом.


 

Про адміністративні послуги говорили на податкові «гарячій» лінії

Четвер, 31 серпня 2017, 11:10



Днями у Тернопільській ОДПІ відбулась «гаряча» лінії щодо надання адміністративних послуг в Центрі обслуговування платників. На запитання додзвонювачів відповідав начальник управління обслуговування платників Володимир Гузенков.

До Вашої уваги актуальні запитання й відповіді на них.


Я підприємець, на спрощеній системі оподаткування. Чи може податкова дати копію моєї поданої звітності за 2016 рік, яка потрібна для банку? Чи ця інформація є конфіденційною?

Стосовно конфіденційної інформації, то зазначу, що відповідно до статті7 Закону України ще від 13 січня 2011 року «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.

Розпорядники, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди – лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Стаття 10 даного Закону передбачає, що кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається.

Розпорядники, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом.

Отже, Ви, як суб’єкт господарювання – підприємець, можете отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до податкової інспекції.


Знаю, що обов’язкове використання печаток відмінили, але я, як підприємець, зробив її, адже потрібно для окремих внутрішніх касових документів. Чи потрібно повідомляти податкову про наявність печатки?


Ні, не потрібно, адже жоден нормативно-правовий акт з питань оподаткування не передбачає обов’язку платника податків повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.


В квітні цього року я поштою вислав декларацію про доходи (здаю в найм квартиру), оскільки був за межами області. Але нещодавно мені зателефонували з податкової і сказали, що така декларація мною не подана. Як бути? Документального підтвердження з пошти я не маю. Чи такий спосіб подання уже відмінений?

Ні, такий спосіб подання не відмінений. Він узаконений статтею 49 Податкового кодексу України, де зазначено, що податкова декларація, розрахунок чи звіт подається за вибором платника податків, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідної податкової інспекції не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації .

Тепер, звернімось до п. 6 Порядку оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 28 червня 1997 року № 799, в якому сказано, що на поштовому відправленні у нижній правій його частині відправником пишеться найменування одержувача та його адреса в такій послідовності: назва вулиці, номер будинку, найменування населеного пункту, району, області.

Найменування відправника та його адреса пишеться у лівій верхній частині поштового відправлення в порядку, передбаченому для написання адреси одержувача.

Поштовий індекс на листах пишеться стилізованими цифрами чорнилом або кульковою ручкою (за винятком червоного, жовтого та зеленого кольорів).

У верхній частині поштового відправлення відправник робить позначку «Звіт».

Відправник заповнює бланк рекомендованого повідомлення про вручення на своє ім’я або на ім’я особи, якій належить надіслати повідомлення після вручення поштового відправлення адресату, складає опис вкладення поштового відправлення у двох примірниках із зазначенням у ньому найменування одержувача та його адреси, поіменного переліку предметів, загальної вартості вкладення і підписує його.

Пунктом 49.6 ст. 49 Податкового кодексу визначено, що у разі втрати або зіпсуття поштового відправлення чи затримки його вручення контролюючому органу з вини оператора поштового зв’язку, такий оператор несе відповідальність відповідно до закону. У такому разі платник податків звільняється від будь-якої відповідальності за неподання або несвоєчасне подання такої податкової декларації.

Платник податків протягом п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення зобов’язаний надіслати поштою або надати особисто (за його вибором) контролюючому органу другий примірник податкової декларації разом з копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.

Однак, хочу наголосити, що незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштового відправлення чи затримки його вручення платник податків зобов’язаний сплатити суму податкового зобов’язання, самостійно визначену ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених ПКУ.


За матеріалами Тернопільської ОДПІ

Погоджено:


_____________________С. Бабій


_____________________ В. Гузенков


У Центр обслуговування – за адмінпослугами

Четвер, 31 серпня 2017, 11:09


 

В управлінні обслуговування платників Тернопільської ОДПІ зазначили, що лише у липні 2017 року з питань отримання адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг та приймання звітності до Центру обслуговування платників звернулось 25456 платників, яким надано 3596 адміністративних послуг.

За цей період видано 2694 картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також, надано 180 витягів з реєстру платників єдиного податку, 89 підприємців зареєструвались платниками-«спрощенцями». Крім того, фахівцями інспекції зареєстровано 141 книгу обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платників єдиного податку, 275 книг обліку розрахункових операцій.

За матеріалами Тернопільської ОДПІ


 

Концепція нової української школи: на Тернопільщині участь у програмі беруть 4 навчальні заклади

Четвер, 31 серпня 2017, 07:25

Під час навчального 2017-2018 року участь у нових програмах Міністерства освіти і науки України на Тернопільщині беруть кілька шкіл. Зокрема, визначено 4 навчальні заклади щодо впровадження концепції нової української школи. Ще на базі 7 загальноосвітніх навчальних закладів будуть реалізовані проекти із створення нового освітнього простору. Про це під час щотижневої відеонаради з головами РДА зазначила начальник управління освіти і науки Тернопільської ОДА Ольга Хома.

За її словами, відповідно до наказу Міністерства освіти й науки України від 13.07.2017 року «Про проведення Всеукраїнського пілотного експерименту щодо впровадження концепції нової української школи» в Тернопільській області визначено 4 навчальні заклади, які беруть участь у проекті. Це Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Чортківська ЗОШ І-ІІІ ст. №7, Підволочиська ЗОШ І-ІІІ ст. і Збаразька ЗОШ І-ІІІ ст. №1. У регіональному проекті буде брати участь Шумська ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

Метою концепції, як наголошує Ольга Хома, є забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти. Зокрема, будуть розроблені нові стандарти змісту загальної середньої освіти, що ґрунтуватимуться на компетентнісному та особистісно-орієнтованому підході до навчання.

Водночас, у рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Мінрегіону в області визначено 7 загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких будуть реалізовані проекти із створення нового освітнього простору. Це Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Шумська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Бучацька ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Лановецька ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Підволочиська ЗОШ І-ІІІ ст., Микулинецька ЗОШ І-ІІІ ст. і Новосільська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Що стосується нової української школи та пілотування, то на всі відділи освіти направили наказ з інформацією про те, що необхідно мати в кабінетах та навчальних класах для учнів першого класу. Адже міністерська перевірка, яка приїжджатиме, тренери спостерігатимуть за роботою вчителів, а також аналізуватимуть їхню роботу, тому ми повинні показати хороший результат і продемонструвати, що у районах вчителі також здатні працювати і реалізовувати ті пілотні проекти, які необхідні для нашого розвитку», – підкреслила Ольга Хома.

Уряд збільшив розмір окладів та змінив порядок нарахування грошового забезпечення військових

Четвер, 31 серпня 2017, 07:22

Кабінет Міністрів України за пропозицією Міністерства оборони України змінив порядок нарахування грошового забезпечення військовослужбовців. Відповідне рішення ухвалене під час засідання Уряду 30 серпня.
Представляючи проект рішення, Міністр оборони України Степан Полторак відзначив, що йдеться про нову філософію забезпечення військовослужбовця та відновлення соціального захисту й справедливості.

"Це революційне рішення, і хотів би подякувати всім, хто працював над ним, - сказав Степан Полторак. – Порядок нарахування грошового забезпечення військовослужбовців не змінювався за часів Радянського союзу. В основу грошового утримання входили оклади за військовим званням та посадою. Те, що пропонується сьогодні – значно підвищить захист та соціальну справедливість. Ми відходимо від того, як було, коли 10-15% забезпечення – це те, що йде на пенсію, а далі – 17 надбавок, які є непрозорими та неефективними», - сказав Міністр.

Документ передбачає запровадження нового принципу нарахування грошового забезпечення військовослужбовців з 1 січня 2018 року, згідно з яким розміри посадового окладу та окладу за військовим званням залежатимуть від прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Це забезпечить щорічне зростання розміру грошового забезпечення військовослужбовців залежно від підвищення соціальних стандартів у державі.

Конкретний розмір посадових окладів визначатиметься шляхом множення на відповідні тарифні коефіцієнти та у порівнянні з існуючими окладами збільшиться приблизно у п'ять разів.

Основні види грошового забезпечення військовослужбовців, такі як посадовий оклад, оклад за військовим або спеціальним званням та надбавка за вислугу років складатимуть 60% грошового забезпечення.

Постанова також передбачає виплату грошової допомоги при підписанні першого контракту у розмірі 8-10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року.

Після набуття чинності постанови, буде скасована щомісячна додаткова грошова винагорода, що встановлюється у розмірах 60-100% від місячного грошового забезпечення, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2010 р. № 889.

Коментуючи ухвалення рішення, Прем’єр-міністр Володимир Гройсман підкреслив, що військовослужбовці заслуговують на повагу та зростаюче фінансове забезпечення.

«Зараз відбувається формування проекту бюджету на 2018 рік. Ми працюємо з Президентом, РНБО, з точки зору формування необхідних ресурсів для підтримки обороноздатності», - сказав Володимир Гройсман.

Він також торкнувся ще одного питання – пенсій військовослужбовців, які є несправедливими. «Одразу після ухвалення загальної пенсійної реформи, наступний крок – нове законодавство по забезпеченню пенсій військовослужбовцям. Це також наш пріоритет. Нам потрібно рухатися від рішення до рішення. Немає жодних підстав думати, що проблеми, які накопичилися десятиріччями, ми не вирішимо. Впевнений, ми все вирішимо. Ситуація зміниться, і люди це відчують», - підкреслив Володимир Гройсман.

http://www.ukrmilitary.com/2017/08/nove-groshove.html

 

Сторінка 976 з 1408

«ПочатокПопередня971972973974975976977978979980НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер