images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Коди заповнюйте правильно

Четвер, 27 липня 2017, 06:48

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що платник податку, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, а в перехідний період (з 01 квітня 2017 року до 01 липня 2017 року) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, інформацію за встановленою формою J(F)1312301 щодо:

видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

При заповненні Таблиці просимо звертати увагу на те, що код послуги заповнюється відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг (ДК 016-2010) та має містити від 5 до 14 символів.

При складанні податкової накладної/розрахунку коригування рекомендуємо відображати коди послуг, зазначені у Таблиці, яка врахована Комісією (Наприклад, код «33.12» і код «33.12.24-00.00» – не ідентичні і розуміються як різні коди.)

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

 

Он-лайн будинок юстиції - це повністю прозора автоматизована система

Четвер, 27 липня 2017, 06:46

Проект Міністерства юстиції «Он-лайн будинок юстиції» вийшов на всеукраїнський рівень.

Послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану, а також реєстрації та ліквідації фізичної особи-підприємця можуть скористатися всі українці.

Цей проект увібрав у себе всі сервіси, які міністерство надає в електронному вигляді. Це той проект, який є прикладом для інших міністерств стосовно того, як розбудовувати електронне врядування та спрощувати життя кожного українця.

Окрім вищезгаданих сервісів, українці також можуть отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис.

Також тут можна скористатися послугою «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо майна особи.

Ще одна новація – соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.

Соціальний ліфт – можливість дізнатись про наявні вакансії та знайти роботу в системі органів юстиції. Завдяки йому на роботу до органів юстиції громадяни можуть потрапити без зв’язків, а лише завдяки своїм вмінням і знанням. Для цього необхідно зайти на сайт он-лайн будинку юстиції та заповнити доволі просте резюме.

Наказом Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області від 22 травня 2017 року № 97/44 «Про затвердження Порядку стажування громадян з числа молоді в Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області 29.05.2017 за № 38/849 затверджено Порядок проходження стажування громадян з числа молоді, які виявили бажання проходити стажування в Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області.

Послугою «соціальний ліфт» через он-лайн будинок юстиції скористалося 12 осіб, які подали заяви та з них 10 студентів юридичного факультету ТНЕУ проходять стажування в структурних підрозділах головного територіального управління юстиції.






Начальник Головного територіального

управління юстиції у Тернопільській області Едуард Кольцов

Власність громадських об’єднань

Четвер, 27 липня 2017, 06:38

Питання щодо права власності громадських об’єднань зі статусом юридичної особи регламентовано ст. 24 Закону України «Про громадські об’єднання».

Так, громадське об'єднання зі статусом юридичної особи для виконання своєї статутної мети (цілей) має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та іншим майном, яке відповідно до закону передане такому громадському об'єднанню його членами (учасниками) або державою, набуте як членські внески, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, набуте в результаті підприємницької діяльності такого об'єднання, підприємницької діяльності створених ним юридичних осіб (товариств, підприємств), а також майном, придбаним за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.

Право власності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи реалізовує його вищий орган управління в порядку, передбаченому законом та статутом громадського об'єднання. Окремі функції щодо управління майном за рішенням вищого органу управління громадського об'єднання можуть бути покладені на створені ним відповідно до статуту керівні органи, юридичні особи (товариства, підприємства), відокремлені підрозділи таких об'єднань або передані громадським спілкам, утвореним цими громадськими об'єднаннями.

У разі саморозпуску громадського об'єднання його майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням такого об'єднання на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об'єднанню, а в разі неприйняття такого рішення - зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.

У разі реорганізації громадського об'єднання його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.

Також варто зазначити, що громадські об'єднання зі статусом юридичної особи мають право на фінансову підтримку за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів відповідно до закону і в разі її отримання зобов'язані подавати та оприлюднювати звіти про цільове використання цих коштів відповідно до закону.

Необхідно наголосити, що громадське об'єднання зі статусом юридичної особи, створені ним юридичні особи (товариства, підприємства) зобов'язані вести бухгалтерський облік, фінансову та статистичну звітність, бути зареєстрованими в органах державної податкової служби та сплачувати до бюджету обов'язкові платежі відповідно до закону. Надання громадським об'єднанням, створеним ними юридичним особам (товариствам, підприємствам) пільг, у тому числі з оподаткування, здійснюється на підставах та в порядку, визначених законом.

 

 

Головне територіальне управління юстиції

у Тернопільській області

 

 

Законодавством дозволено мешканцям гуртожитків приватизувати своє житло

Четвер, 27 липня 2017, 06:36

04 червня 2017 року набрав чинності Закон України від 05 квітня 2017 року № 1999-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», яким, поряд з іншим, внесено зміни до пункту 3 розділу VIII «Перехідні положення» Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» від 04.09.2008 № 500-VI (із змінами) (далі – Закон).

З метою захисту житлових прав мешканців гуртожитків, недопущення їх незаконного виселення із займаних ними на визначених цим Законом правових підставах жилих приміщень, недопущення відчуження гуртожитків, що будувалися за радянських часів (до 1 грудня 1991 року) за загальнодержавні кошти, запроваджується мораторій на виселення з гуртожитків мешканців (крім виселення мешканців гуртожитків за рішенням суду) та відчуження (крім передачі у комунальну власність відповідних міських, селищних, сільських рад відповідно до цього Закону) гуртожитків, що перебувають у повному господарському віданні або оперативному управлінні підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності або увійшли до статутних фондів чи капіталів акціонерних чи колективних товариств (організацій), створених у процесі приватизації чи корпоратизації (у тому числі тих, що в подальшому були передані до статутних капіталів (фондів) інших юридичних осіб або відчужені в інший спосіб), протягом строку реалізації Загальнодержавної цільової програми передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2017-2021 роки.

Цей мораторій діє на відчуження у будь-який спосіб зазначених гуртожитків як об’єктів нерухомого майна, житлових комплексів та/або їх частин, їх окремих будівель, споруд, жилих та нежилих приміщень та іншого майна, а також відповідних земельних ділянок та їх прибудинкових територій на користь фізичних чи юридичних осіб приватного права до 1 січня 2022 року.

Органам місцевого самоврядування під час дії зазначеного мораторію вжити заходів до видачі власниками гуртожитків ордерів усім мешканцям гуртожитків, яких на визначених цим Законом правових підставах було вселено в гуртожиток і які фактично проживають у гуртожитку більше п’яти років, які не отримали ордери (або у яких ордери було вилучено) з незалежних від них причин.

 

Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області

Ефективність роботи сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу»

Середа, 26 липня 2017, 00:00

З метою спрощення процедури державної реєстрації шлюбу, а також забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб 29 липня 2016 року Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства юстиції України щодо запровадження нового сервісу – «Шлюб за добу».

Спочатку сервіс було запущено у містах, які межують з тимчасово окупованими територіями аби забезпечити їх жителів можливістю швидко, без необхідності їздити кілька разів, отримати легальні українські свідоцтва про одруження та туристичних містах. Спрощена реєстрація шлюбу стала доступною для жителів найбільш популярних туристичних міст України – Києва, Львова, Одеси, Херсону а також територій, що наближені до зони проведення антитерористичної операції – у м. Маріуполі та м. Сєвєродонецьку.

З огляду на статистичні дані уряд прийшов до висновку, що буде цілком доцільно поширити дію пілотного проекту і на інші регіони країни.

Перелік міст, на які поширився пілотний проект «Шлюб за добу» доповнили Луцьк, Дніпро, Вінниця, Миколаїв, Кам’янець-Подільський, Рівне, Житомир, Харків, Івано-Франківськ, Ужгород, Суми, Чернігів, Чернівці і Тернопіль.

20 лютого 2017 року в м. Тернопіль вперше зареєстровано два шлюби у рамках нового сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу».

На сьогоднішній день послуга «Шлюб за добу» продовжує користуватися шаленою популярністю, не лише серед жителів Тернополя і області, а й інших країн.

Так лише місяць тому в Українському домі «Перемога» молоде подружжя зареєструвало 150-й шлюб у рамках сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу», а на сьогодні вже192 пари скористалися даною послугою.

Серед них – громадян інших держав більше 59 осіб, учасників АТО –12.

Отже, не треба йти до відділів ДРАЦС, стояти в чергах і чекати 30 днів. Достатньо звернутись до організатора реєстрації шлюбу: у Тернополі виконавець цих послуг уже визначений – це Комунальне підприємство «Підприємство матеріально-технічного забезпечення» Тернопільської міської ради.

Пара обирає для себе зручну дату, час і місце, укладає договір з організатором і тоді вже молодята реєструють свій шлюб.

При державній реєстрації шлюбу подаються паспорти або паспортні документи наречених.

Особи, які раніше перебували в шлюбі, пред’являють документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу.

Іноземні громадяни мають підтвердити своє право перебування на території України.

У Тернополі «Шлюб за добу» зможуть укладати і жителі будь-якого району області, і жителі інших областей, а також іноземці.

Свідоцтво про шлюб підписується уповноваженим працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану та засвідчується печаткою даного відділу.

Переваги даного проекту:

- реєстрація шлюбу в час та у місці, обраному жінкою та чоловіком;

- відсутність необхідності звернення в органи державної реєстрації актів цивільного стану;

- залучення до організації реєстрації шлюбу суб'єктів господарювання публічного права.

Для того, щоб скористатися даним сервісом майбутнім нареченим необхідно зробити кілька простих кроків:

1.Звернутись до організатора державної реєстрації шлюбу, відомості про якого розміщені територіальним органом юстиції на офіційному сайті.

2.Обрати дату та час для проведення державної реєстрації.

3.Укласти цивільно-правовий договір про надання послуги;

4.Завітати на власне весілля.

Начальник Головного територіального

управління юстиції у Тернопільській області Едуард Кольцов

 

Сторінка 1020 з 1443

«ПочатокПопередня1011101210131014101510161017101810191020НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер