images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


На Тернопільщині відремонтують магістральні дороги

Субота, 11 лютого 2017, 08:18

Реконструкція та будівництво магістральних доріг — один із основних пріоритетів діяльності обласної державної адміністрації. Про це наголосив очільник області Степан Барна під час наради з головами об’єднаних територіальних громад.


«Цьогоріч ми поставили собі за мету залучити щонайменше 1 мільярд гривень у масштабні ремонти та реконструкцію доріг Тернопільської області. З них 700 мільйонів гривень — це кошти з державного бюджет. Серед поставлених пріоритетів: дороги Тернопіль — Кременець, Тернопіль — Львів, Тернопіль — Івано-Франківськ, Тернопіль — Хмельницький», — зазначає Степан Барна.
У роботі територіальних громад та органів місцевого самоврядування очікується суттєве зростання показників, які долучатимуться на позиції співфінансування ремонту місцевих та комунальних доріг, наголошує очільник області.
Загалом торік зведеними бюджетами області було залучено майже 130 мільйонів гривень на ремонт та реконструкцію доріг області.

www.oda.te.gov.ua

 

Затверджено реєстри адміністративних та неадміністративних послуг Тернопільської міської ради

П'ятниця, 10 лютого 2017, 08:17

З метою надання доступної та об’єктивної інформації суб’єктам звернення щодо надання адміністративних та неадміністративних послуг у  Тернопільській міській раді (рішенням виконавчого комітету від 4 травня 2016р. №376) затверджено реєстри адміністративних та неадміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради.

На послуги, які надають виконавчі органи Тернопільської міської ради, розроблені та затверджені Інформаційні картки.

Інформаційна картка містить інформацію про:

  1. · Суб’єкта надання послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та web-сайту);
  2. · Перелік документів, необхідних для отримання послуги, порядок та спосіб їх подання;
  3. · Платність або безоплатність послуги, розмір та порядок внесення плати;
  4. · Строк надання послуги;
  5. · Результат надання послуги;
  6. · Можливі способи отримання відповіді (результату);
  7. · Акти законодавства, що регулюють порядок надання послуги.

 

Інформаційні картки послуг розміщені на офіційному веб-сайті Тернопільської міської ради в рубриці «Виконавчі органи ради» та у місці здійснення прийому суб’єктів звернень.

Виконавчі органи, в яких проводиться прийом суб’єктів звернень:

  1. · Центр надання адміністративних послуг.
  2. · Управлінні соціальної політики.
  3. · Відділі квартирного обліку та нерухомості.
  4. · Управлінні державної реєстрації.
  5. · Відділ звернень та контролю документообігу управління організаційно-виконавчої роботи.
  6. · Служба у справах неповнолітніх та дітей.
  7. · Управління стратегічного розвитку міста.
  8. · Відділ ведення державного реєстру виборців.
  9. · Управління освіти і науки.

 

Відповідальність за якісне надання послуг замовникам/суб’єктам звернення несе керівник виконавчого органу, уповноваженого надавати послуги, контроль здійснює вище керівництво згідно розподілу посадових обов’язків.

Довідково: Реєстри адміністративних, неадміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, що надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» у місті Тернополі, затверджені рішенням виконавчого комітету від 13 квітня 2016р. № 286.

Посилено контроль у сфері державної реєстрації

Четвер, 09 лютого 2017, 15:22

Уряд зробив черговий крок у напрямку запровадження європейських стандартів захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів. Зокрема, Постановою Кабінету Міністрів України № 990 від 21 грудня 2016 року затверджено Порядок здійснення контролю у сфері державної реєстрації.

Міністерство юстиції здійснюватиме контроль за діяльністю суб'єктів державної реєстрації та державних реєстраторів не тільки при розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації, а й шляхом постійного моніторингу реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Моніторинг реєстраційних дій проводиться на підставі відомостей реєстрів за допомогою програмних засобів їх ведення. Періодичність моніторингу реєстраційних дій, перелік державних реєстраторів і суб'єктів державної реєстрації, щодо яких проводиться моніторинг, а також строк, протягом якого проводиться такий моніторинг, визначаються і затверджуються Міністерством з розміщенням відповідної інформації на офіційному веб-сайті за посиланням https://minjust.gov.ua.

Моніторинг реєстраційних дій проводиться за такими критеріями:

1) порушення строків, визначених законами;

2) проведення реєстраційних дій у неробочий час;

3) відсутність у реєстрах електронних копій документів, поданих для державної реєстрації, виготовлених шляхом їх сканування;

4) проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень;

5) скасування (видалення) записів з реєстрів;

6) державні реєстратори та/або суб’єкти державної реєстрації, визначені Мін’юстом.

За результатами моніторингу реєстраційних дій складається відповідний акт у письмовій формі, який засвідчується підписом посадової особи Мін’юсту, яка проводила такий моніторинг.

У разі виявлення на підставі акта моніторингу реєстраційних дій порушень порядку державної реєстрації проводиться камеральна перевірка державних реєстраторів та/або суб’єктів державної реєстрації.

Камеральна перевірка проводиться у строк, що не перевищує 14 робочих днів.

Під час проведення камеральної перевірки комісія має право:

1) ознайомлюватися з електронними копіями документів, на підставі яких проводилися реєстраційні дії та які розміщені у реєстрах, а також з документами, створеними за допомогою програмних засобів ведення реєстрів;

2) витребувати у суб’єкта державної реєстрації, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, у державного реєстратора копії документів у паперовій формі, відомості про які містяться в реєстрах, проте відсутні виготовлені шляхом сканування електронні копії таких документів у реєстрах;

3) вимагати від державних реєстраторів, уповноважених осіб суб’єктів державної реєстрації надання пояснень.

1) тимчасове блокування доступу державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації прав до Державного реєстру прав/Єдиного державного реєстру;

2) анулювання доступу державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації прав до Державного реєстру прав/Єдиного державного реєстру;

3) притягнення до адміністративної відповідальності державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації прав;

4) направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;

5) скасування акредитації суб’єкта державної реєстрації прав.

Дане рішення приймається у формі наказу.



Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області









 

Серед ночі поліцейські охорони «на гарячому» затримали обкрадача кіоску

Четвер, 09 лютого 2017, 11:09

Пізнього вечора на пульт централізованого спостереження Управління поліції охорони в Тернопільській області надійшов сигнал про спрацювання охоронної сигналізації в одному з продуктових кіосків міста Тернопіль.

На місце події було негайно направлено групу реагування Управління поліції охорони. Під”їхавши до об’єкту, поліцейські охорони помітили пошкоджені вхідні двері і те, що в приміщенні знаходиться невідомий.

Швидкий приїзд поліцейських охорони став для крадія несподіванкою. Спроба кинутися навтьоки була марною, порушника було затримано.

При обстеженні кіоску було встановлено, що проникнення відбулося шляхом розбиття склопакету вхідних дверей. 32-річний житель обласного центру знаряддям для взлому обрав молоток, який було вилучено на місці події.

Затриманого доставили до Тернопільського відділу поліції. Триває слідство.

Управління поліції охорони

в Тернопільській області

Розпочав роботу Єдиний реєстр боржників

Четвер, 09 лютого 2017, 10:03

В Україні розпочав роботу Єдиний реєстр боржників, стосовно яких відкрито виконавчі провадження.

Реєстр боржників утворено відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» від 2 червня 2016 року (набрав чинності 5 жовтня 2016 року) та Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження від 5 серпня 2016 року (набрав чинності 5 січня 2017 року), якими передбачено створення Єдиного реєстру боржників. До цього реєстру вносяться дані про громадян та компанії, які відповідно до рішень суду визнані боржниками і стосовно яких відкрито відповідне виконавче провадження.

Вільний та безоплатний доступ до інформації автоматизованої системи виконавчого провадження забезпечує Міністерство юстиції України у мережі Інтернет на своєму офіційному веб-сайті з можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації, без обмежень та цілодобово.

Реєстр боржників – систематизована база даних про боржників, що є складовою автоматизованої системи виконавчого провадження України та ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов’язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна.

Згідно з чинним законодавством, виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження зобов’язаний внести до вказаного реєстру відомості відносно боржників, які мають зобов’язання перед фізичними чи юридичними особами за судовими рішеннями та рішеннями інших органів.

До Реєстру не вносяться дані про боржників, які є державними органами, органами місцевого самоврядування; які не мають заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів більше 3 місяців та за рішенням немайнового характеру.

Крім того, не вносяться відомості щодо спорів немайнового характеру.

Реєстрація боржника в Єдиному реєстрі боржників не звільняє його від виконання рішення.

Нотаріуси, органи, що здійснюють реєстрацію майна, державні реєстратори речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, до яких з метою вчинення правочину щодо відчуження у будь-який спосіб майна звернувся боржник, внесений на день звернення до Єдиного реєстру боржників, у разі відсутності у них інформації про накладення арешту виконавцем на кошти або майно боржника зобов’язані відмовити у вчиненні реєстраційних дій та в день звернення боржника повідомити зазначений у Єдиному реєстрі боржників орган державної виконавчої служби або приватного виконавця про майно щодо відчуження якого звернувся боржник.

Відомості про боржника виключаються з реєстру одночасно з винесенням постанови про закінчення виконавчого провадження, повернення виконавчого документа стягувачу, повернення виконавчого документа до суду або в день

встановлення виконавцем факту відсутності заборгованості за виконавчими документами про стягнення періодичних платежів.


Головне територіальне управління юстиції

у Тернопільській області

 

Сторінка 1264 з 1635

«ПочатокПопередня1261126212631264126512661267126812691270НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер