images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Розпочато монтаж підсвітки берегових аераційних фонтанів у Тернополі

П'ятниця, 13 жовтня 2017, 07:51

Нещодавно розпочалася друга черга будівництва системи аерації Тернопільського ставу. Як інформують в управлінні житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, тривають роботи з влаштування водозбірних насосів. Наразі розпочато встановлення підсвітки берегових аераційних фонтанів зі сторони Тернопільського ставу та острівця «Чайка».

Прожектори монтують на кожну форсунку. Сумарно їх буде 404 - по 202 на кожній лінії фонтанів.

Роботи планують завершити до свята Покрови, 14 жовтня.

 

Тернопіль - лідер рейтингу інвестиційної ефективності серед усіх міст України

Четвер, 12 жовтня 2017, 06:47

Аналітична агенція «Євро-Рейтинг» оновила рейтинг інвестиційної ефективності міст України за підсумками 2-го кварталу 2017 р. Відтак, вперше, Тернопіль посів найвищу сходинку рейтингу, випереджаючи навіть Київ.

За підсумками набраних балів за 2-й квартал 2017 року Тернопіль отримав 242 бали, випередивши на 28 балів Івано-Франківськ, що став другим в рейтингу відповідно. Столиця України розділила 3-4 місця з Вінницею.

За підсумками 1-го кварталу 2017 року, Тернопіль уже демонстрував максимальну інвестиційну ефективність (ineА), отримавши 215 балів, проте настільки високого результату, як цього разу, місто досягло вперше.

«Тернопіль нині почав випереджати такі визнані регіональні центри «тяжіння» інвестицій, як Львів, Дніпро і Одеса, - зазначає гендиректор «Євро-Рейтингу» Григорій Перерва виданню «Економіст». - А за працевлаштуванням безробітних, прийняттям в експлуатацію житла, наданим послугам, місто обіймає 4, 2 і 2 місця відповідно. Темпи ж приросту та обсяги даних показників в розрахунку на одного мешканця Тернополя одні з найвищих в Україні»

Триває капітальний ремонт скверу біля площі Героїв Євромайдану

Четвер, 12 жовтня 2017, 06:46

Нещодавно працівники підрядної організації приступили до першої черги капітального ремонту скверу, який розташований між житловими будинками на вулицях Медовій та Танцорова поблизу площі Героїв Євромайдану.

Роботи на цьому об’єкті будуть розділені на дві черги: цього року планується насамперед відремонтувати покриття відпочинкової зони та оновити вуличне освітлення. Влаштування схеми організації дорожнього руху біля скверу, озеленення, встановлення велопарковок тощо буде проведено вже у 2018 році.

Наразі на цьому об’єкті вже проведені підготовчі роботи, зокрема, підведені кабелі для подальшого облаштування зовнішнього освітлення, після чого розпочалися роботи з влаштування бордюрів тощо. Скоро розпочнеться роботи із облаштування доріжок фігурними елементами мощення. За словами фахівця, роботи першої черги повинні завершитися до кінця осені.

Начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Олег Соколовський розповідає, що минулого тижня, у відповідності до проектно-кошторисної документації, було здійснено роботи із видалення та обрізки старих дерев. На місці виконавці робіт разом із мешканцями прилеглих будинків погоджували, які дерева зрізати. На їх місці будуть висаджені катальпи, червонолисті клени тощо.

 

Здійснення державної реєстрації нерухомості та бізнесуу Тернопільській області

Середа, 11 жовтня 2017, 08:47

26 листопада 2015 року Парламент прийняв розроблений Міністерством юстиції України пакет документів із децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації, який забезпечив передачу функцій з реєстрації нерухомості та бізнесу місцевій владі, нотаріусам та акредитованим суб’єктам. Міністерство юстиції та його територіальні органи повністю відмовилисьвід функцій реєстрації, передавши ці повноваження на місця, та кошти, які сплачуються за одержання відповідних послуг – на місця.

Станом на сьогодні організаційну систему державної реєстрації прав та бізнесу становлять:

  1. Міністерство юстиції України та його територіальні органи.

  2. Суб’єкти державної реєстрації прав:

Виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації;

акредитовані суб’єкти.

  1. державні реєстратори прав на нерухоме майно.


У Тернопільській області функції з державної реєстрації прав та бізнесу станом на 01 жовтня 2017 року здійснюють:

  • 17 районних державних адміністрацій,

  • 4 міські ради обласного значення (Бережанська,Кременецька,Тернопільська, Чортківська),

  • 31 виконавчий орган сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, а саме:

    • 8 міських (Борщівська, Бучацька, Заліщицька, Зборівська, Лановецька, Монастириська, Скалатська та Шумська міські ради),

    • 6 селищних рад (Гусятинська селищна рада, Товстенська селищна рада Заліщицького району, Вишнівецька селищна рада Збаразького району, Залозецька селищна рада Зборівського району, Коропецька селищна рада Монастириського району, Підволочиська селищна рада),

    • 17 сільських рад (Нараївська, Жовнівська, Надрічнянська та Котівська сільські ради Бережанського району, Більче-Золотецька сільська рада Борщівського району, Васильковецька та Коцюбинська сільські ради Гусятинського району, Чернихівецька, Колоднецька та Базаринська сільські ради Збаразького району, Млиновецька сільська рада Зборівського району, Великомлинівецька сільська рада Кременецького району, Завалівська та Голгочанська сільські ради Підгаєцького району, Різдвянівська сільська рада Теребовлянського району, Байковецька та Великогаївська сільські ради Тернопільського району).

Також функції з державної реєстрації прав здійснюють 7 акредитованих суб’єктів (Гусятинське районне комунальне бюро технічної інвентаризації, Комунальне Підприємство Лазарівської сільської ради з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бізнесу та громадських формувань, Тернопільське районне госпрозрахункове бюро технічної інвентаризації, Комунальне підприємство «Реєстрація об’єктів нерухомості» Малоходачківської сільської ради, Тернопільська філія КП «Центр реєстрації прав» Корецької районної ради Рівненської області, Комунальне підприємство «Тернопільське бюро реєстрації нерухомості та бізнесу обласне» та Комунальне підприємство «Центр реєстрації майнових прав» Чортківської районної ради Тернопільської області).

Отже, на території Тернопільської області працюють 129 державних реєстраторів, з них: 56 проводять реєстрацію по двох напрямках, 112– усфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та 73 – усфері державної реєстрації бізнесу.

Окрім того, у Тернопільській області налічується 19 державних нотаріальних контор, в яких працює 25 державних нотаріусів, та 18 нотаріальних округів, де здійснюють приватну нотаріальну діяльність 105 нотаріусів.

За таких умов громадяни отримують широкий вибір для звернення до того суб’єкта, який краще може надати відповідну послугу, що сприяє розвитку конкуренції у сфері державної реєстрації та є передумовою для надання якісних демонополізованих адміністративних послуг. Таким чином, за час дії реформ у Тернопільській області можна спостерігати покращення рівня надання адміністративних послуг.


Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області


Стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати

Середа, 11 жовтня 2017, 08:45

Доброго дня пане Міністре! Після звільнення за згодою сторін мені не виплатили частину коштів, які я заробив. Як мені поступити в такому випадку?

Олександр Раєвський

Чи має роботодавець при звільненні виплатити всю суму одразу?

При звільненні працівника виплата всіх сум провадиться в день звільнення. Якщо працівник в цей день не працював – кошти мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.

В разі спору про розмір сум, належних працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган в усякому випадку повинен в зазначений у цій статті строк виплатити не оспорювану нею суму.


Що робити, якщо не дійшли згоди?

Працівник може стягнути нараховану, але не виплачену заробітну плату:

в позасудовому порядку;

в судовому порядку.


Як вирішити спір у позасудовому порядку?

Звернутися із заявою до комісії по трудових спорах (у разі її створення) без обмежень будь-яким строком.

Трудовий спір підлягає розгляду, якщо працівник самостійно або з участю профспілкової організації не врегулював розбіжності при безпосередніх переговорах з власником або уповноваженим ним органом.

Комісія зобов’язана розглянути спір у десятиденний строк з дня подання заяви. Спори повинні розглядатися у присутності працівника, який подав заяву, представників власника або уповноваженого ним органу. Розгляд спору за відсутності працівника допускається лише за його письмовою заявою. За бажанням працівника при розгляді спору від його імені може виступати представник профспілкового органу або за вибором працівника інша особа, в тому числі адвокат.


Чи можна оскаржити рішення комісії?

У разі незгоди з рішенням комісії по трудових спорах можна оскаржити її рішення до суду в десятиденний строк з дня вручення виписки з протоколу засідання комісії чи його копії. Пропуск вказаного строку не є підставою відмови у прийнятті заяви. Визнавши причини пропуску поважними, суд може поновити цей строк і розглянути спір по суті. В разі коли пропущений строк не буде поновлено, заява не розглядається, і залишається в силі рішення комісії по трудових спорах.


Чи довго чекати виконання рішення комісії?

Рішення комісії по трудових спорах підлягає виконанню у триденний строк після закінченні 10 днів, передбачених на його оскарження.

У разі невиконання власником або уповноваженим ним органом рішення комісії по трудових спорах у встановлений строк  працівникові комісією по трудових спорах підприємства, установи, організації видається посвідчення, що має силу виконавчого листа.

На підставі посвідчення, пред'явленого не пізніше тримісячного строку до органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю, державний виконавець чи приватний виконавець виконує рішення комісії по трудових спорах у примусовому порядку.

Що необхідно знати, щоб звернутися до суду?

Для стягнення заборгованості працівник може звернутися до суду в порядку:

наказного провадження (вимога працівника про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати є безспірною);

позовного провадження (наявний спір щодо розміру заборгованості з виплати заробітної плати та/або права на її отримання).


Яка процедура в рамках наказного провадження?

Судовий наказ може бути видано у разі якщо заявлено вимогу про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівнику суми заробітної плати.

Заява про видачу судового наказу подається до суду першої інстанції за місцем розташування підприємства або за місцем реєстрації позивача.

Працівник має право звернутися до суду без обмеження строку.


Які документи необхідно подати і скільки це коштує?

Заява подається у письмовій формі та має містити докази:

перебування заявника у трудових відносинах із боржником (наприклад: засвідчені копії наказу про прийняття на роботу, копія трудової книжки, копія трудового договору між роботодавцем і працівником, довідка з місця роботи тощо);

підтвердження суми, яка стягується (будь-який належно оформлений документ, що вказує на розмір нарахованої заробітної плати та компенсації за порушення строків її виплати, зокрема, довідка бухгалтерії боржника, розрахунковий лист чи копія платіжної відомості тощо).

При зверненні до суду в порядку наказного провадження з вимогою про стягнення нарахованої, але не виплаченої зарплати судовий збір не сплачується.


Як довго чекати рішення?

У разі прийняття судом ухвали про відкриття провадження, суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог.

Судовий наказ набирає законної сили протягом 3 днів після закінчення десятиденного строку, які виділяються позивачу на подання заяви про відміну ухвали.

На підставі судового наказу стягувач повинен звернутися до державної виконавчої служби з метою його примусового виконання.

Яка процедура звернення у рамках позовного провадження?

У разі наявності спору щодо розміру заборгованості працівник може звернутися з позовною заявою до суду за місцем розташування підприємства чи місцем проживання/перебування позивача без обмеження строків.

Позивачі звільняються від сплати судового збору.

Чи передбачене відшкодування за час затримки розрахунку при звільненні?

Суд стягує на користь працівника середній заробіток за весь період затримки розрахунку. Якщо розрахунок не проведений до розгляду справи – по день постановлення рішення.

Відсутність коштів у роботодавця не виключає його відповідальності.

У разі спору про розмір виплат вимоги про відповідальність за затримку підлягають задоволенню у повному обсязі, якщо спір вирішено на користь позивача.

При частковому задоволенні позову працівника суд визначає розмір відшкодування за час затримки розрахунку з урахуванням спірної суми, на яку той мав право, частки, яку вона становила у заявлених вимогах, істотності цієї частки порівняно із середнім заробітком та інших конкретних обставин справи.


Як довго чекати рішення щодо стягнення заробітної плати?

Судове рішення про виплату заробітної плати підлягає негайному виконанню, якщо сума заборгованості не перевищує 1 місяць.

Суд, ухвалюючи рішення, може допустити негайне виконання судового рішення в разі стягнення всієї суми заборгованості із заробітної плати.

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

Консультацію з цих питань Ви можете отримати у Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, тел. 52-22-92, 25-49-38, 52-23-42


 

Сторінка 979 з 1423

«ПочатокПопередня971972973974975976977978979980НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер