images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Волонтер Корпусу Миру працюватиме спільно з владою Тернополя над розвитком міста

Четвер, 27 квітня 2017, 06:04

На запрошення Освітньо-аналітичного центру розвитку громад два наступні роки у Тернополі працюватиме волонтерка Корпусу Миру Мері Фасано. Під час першого візиту до Тернополя Мері Фасано зустрілася з міським головою Сергієм Надалом та поспілкувалася про стратегічні напрямки розвитку міста.

«Сьогодні ми розпочали співпрацю з одним із волонтерів Корпусу Миру, які тісно працюють з місцевою громадою та мають досвід роботи у залученні інвестицій та фінансуванні, у розвитку громад, - розповідає міський голова Сергій Надал. – Під час зустрічі ми розповіли про місто, основне бачення його стратегічного розвитку. У свою чергу пані Мері Фасано пообіцяла проаналізувати отримані дані та через пару тижнів повернутися до Тернополя, щоб працювати далі».

Довідка. Мері Фасано, волонтер Корпусу Миру. Прилетіла зі США, міста Провіденс, штату Род-Айленд. Більше 25 років працювала в банківському секторі, тому має хороший досвід управління великим персоналом, спеціалізація в освіті - економічний розвиток громад.

Також працювала в громадській організації національного рівня, де надавала гранти для організацій на проекти з розвитку громади. Консультувала організації щодо стратегічного планування, залучення інвестицій та фінансування, необхідної документації для стійкого розвитку та підсилення спроможності.

 

У Тернополі представники влади та бізнесу обговорили проект створення Агенції міського розвитку

Четвер, 27 квітня 2017, 06:01

Експерт з питань територіального та місцевого економічного розвитку Андрій Гінкул презентував тернопільським підприємцям, представникам громадського сектору та влади ідею створення Агенції міського розвитку. З його слів, така Агенція повинна бути заснованою на засадах партнерства між державними, приватним та громадськими секторами з метою сприяння організації територіального розвитку, залученню інвестицій та позик у регіон.

«Така структура буде виконувати функцію продумування та виконання проектів, які досі не реалізовувалися. Наприклад, це може бути спільна презентація продукції для експорту, спільна участь у програмах кредитування, тощо», - пояснює Андрій Гінкул.

Міський голова Сергій Надал зауважив, що саме представники громадськості, бізнесу та влади повинні вирішити, якою повинна бути Агенція міського розвитку в Тернополі. Адже це та структура, яка повинна спільно працювати для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій у місто, вибудовувати стратегію розвитку всіх сфер життєдіяльності міста.

Підстави відмови у задоволенні скарги територіальними органами Мін’юсту

Середа, 26 квітня 2017, 10:41

З початку 2016 року при Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області діє Комісія з питань розгляду скаргу сфері державної реєстрації.

Комісія розглядає скарги:

1) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

- на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав);

- на дії або бездіяльність державного реєстратора; на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав;

2) у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

- на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора;

- на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.

 

Скарга розглядається протягом 30 календарних днів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки, загальний строк розгляду та вирішення скарги становить не більше 45 календарних днів.

Однак, під час розгляду скарг можуть виникнути перешкоди, які унеможливлюють її задоволення.

Так, відповідно до частини восьмої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та частини восьмої статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» територіальні органи Міністерства юстиції України, тобто Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області відмовляє у задоволені скарги, якщо:

1) скарга не оформлена належним чином;

2) на момент прийняття рішення за результатом розгляду скарги відбулась державна реєстрація цього права за іншою особою, ніж зазначена у рішенні, що оскаржується / на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації новоствореної юридичної особи, іншої організації, державної реєстрації фізичної особи підприємцем, припинення юридичної особи, іншої організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця або шляхом проведення реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі проведено наступну реєстраційну дію щодо відповідної особи;

3) у разі наявності інформації про судове рішення або ухвалу про відмову позивача від позову з того самого предмета спору, про визнання позову відповідачем або затвердження мирової угоди сторін;

4) у разі наявності інформації про судове провадження у зв’язку із спором між тими самими сторонами, з тих самих предмета і підстав;

5) є рішення цього органу з того самого питання;

6) в органі ведеться розгляд скарги з такого самого питання від цього самого скаржника;

7) скарга подана особою, яка не має на це повноважень;

8) закінчився встановлений законом строк подачі скарги;

9) розгляд питань, порушених у скарзі, не належить до компетенції органу;

10) державним реєстратором, територіальним органом Міністерства юстиції України прийнято таке рішення відповідно до законодавства.

Рішення про відмову в задоволенні скарги приймається у формі наказу Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області.

Копія рішення про відмову в задоволенні скарги, засвідчена в установленому законодавством порядку, надсилається скаржнику протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Рішення про відмову в задоволенні скарги може бути оскаржене до Міністерства юстиції України протягом 15 календарних днів з дня його прийняття або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідним рішенням чи безпосередньо до суду.

 

 

Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області

 

Про відокремлені підрозділи

Середа, 26 квітня 2017, 10:40

Відповідно до статті 13 Закону України «Про громадські об’єднання» (далі - Закон) громадське об'єднання зі статусом юридичної особи може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням відповідного керівного органу громадського об'єднання згідно із статутом.

Відокремлені підрозділи громадського об’єднання не є юридичними особами, крім випадків, передбачених Законом.

Відокремлені підрозділи громадського об’єднання утворюються та здійснюють свою діяльність на основі статуту громадського об’єднання.

Відокремлені підрозділи громадського об’єднання зі статусом юридичної особи можуть мати своє положення, якщо це передбачено статутом громадського об’єднання. Положення про відокремлений підрозділ громадського об’єднання містить інформацію про найменування відокремленого підрозділу, назву керівних (та в разі потреби контролюючих) органів, порядок обрання (призначення), строк повноважень, перелік повноважень керівних (та в разі потреби контролюючих) органів. Положення про відокремлений підрозділ громадського об’єднання не може суперечити законам та статуту громадського об’єднання.

Таким чином, для державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи подаються такі документи:

1) Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи;

2) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу;



Головне територіальне управління юстиції у

Тернопільській області

Соціально-правовий статус осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Середа, 26 квітня 2017, 09:52

Чорнобильська катастрофа – техногенна, екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена вибухом і подальшим руйнуванням четвертого енергоблоку Чорнобильської атомної електростанції в ніч на 26 квітня 1986 року, розташованої на території Української РСР. Руйнування мало вибуховий характер, в результаті якого в атмосферу викинуто близько 520 небезпечних радіонуклідів.

В Україні створена нормативно-правова база, що регулює весь комплекс післячорнобильських проблем. Верховна Рада України прийняла і ратифікувала велику кількість законів, постанов, резолюцій і угод, спрямованих на розв’язання найскладніших проблем мінімізації наслідків катастрофи і недопущення подібних аварій у майбутньому. До проблем ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи привернута увага усього світового співтовариства Організацією об’єднаних націй та її спеціалізованим агентством МАГАТЕ для з’ясування реальних масштабів катастрофи, розробки заходів щодо боротьби з наслідками аварії, для посилення безпеки діючих реакторів.

Учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов’язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках – не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівників державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві.

Статтею 9 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (із змінами) (далі – Закон) визначено перелік осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї:

1) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків;

2) потерпілі від Чорнобильської катастрофи – громадяни, включаючи дітей, які зазнали впливу радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

4) громадяни, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з

радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих.

Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов’язується відшкодувати її за:

1) пошкодження здоров’я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

2) втрату годувальника, якщо його смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

3) матеріальні втрати, що їх зазнали громадяни та їх сім’ї у зв’язку з Чорнобильською катастрофою, відповідно до цього Закону та інших актів законодавства України.

На державу покладаються також зобов’язання щодо своєчасного медичного обстеження, лікування і визначення доз опромінення учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (стаття 13 Закону).

Для забезпечення систематичного обстеження осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Міністерством охорони здоров’я України організується єдиний облік таких осіб і ведеться Державний реєстр (стаття 16 Закону).

У цьому реєстрі передбачено надання пільг залежно від категорій, до яких віднесено громадян. Таких категорій чотири. До загального переліку пільг належить:

- безплатне придбання ліків за рецептами лікарів;

- безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я);

- першочергове обслуговування у лікувально-профілактичних закладах та аптеках;

- позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками шляхом надання щорічної грошової допомоги;

- щорічне медичне обслуговування, диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів, лікування в спеціалізованих стаціонарах;

- переважне право залишення на роботі при вивільненні працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі при ліквідації, реорганізації або перепрофілюванні підприємства, установи, організації, скороченні чисельності або штату працівників;

- виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 процентів середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу;

- виплата працюючим інвалідам допомоги по тимчасовій непрацездатності до 4 місяців підряд або до 5 місяців у календарному році;

- позачергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов (включаючи сім’ї загиблих або померлих громадян);

- 50-відсоткова знижка плати за користування житлом (квартирної плати, плати за утримання будинків), комунальними послугами (газ, електрична і теплова енергія, водопостачання, водовідведення та інші послуги);

- вступ поза конкурсом до вищих навчальних закладів, професійних навчально-виховних закладів (статті 19-24 Закону).

Потерпілим дітям та їхнім батькам статтею 30 Закону передбачено такі компенсації:

- видача та оплата лікарняних листків із догляду за хворою дитиною віком до 14 років в розмірі 100%;

- безоплатний проїзд на всіх видах транспорту (крім таксі) дітям та особі, яка супроводжує хвору дитину з правом позачергового придбання квитків;

- надання додаткової жилої площі у вигляді кімнати для дитини, яка стала інвалідом внаслідок катастрофи та потребує особливого нагляду.

Законом також передбачено заходи, спрямовані на відновлення порушеного права громадян, компенсацію втрат, яких вони зазнали внаслідок катастрофи. Компенсація громадянам України за втрачене через евакуацію, відселення або самостійне переселення майно включає: вартість будівель, вартість сільськогосподарських тварин, вартість плодово-ягідних насаджень, вартість хатнього майна тощо.


Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області

 

Сторінка 1026 з 1423

«ПочатокПопередня1021102210231024102510261027102810291030НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер