images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Новий універсальний спортивний майданчик відкрили на вул. Купчинського

Середа, 07 червня 2017, 11:04

Символічно, у День захисту дітей, відбулося відкриття оновленого універсального спортивного майданчика на вул. Романа Купчинського. На відкриття прийшло чимало мешканців прилеглих будинків та очільник Тернополя Сергій Надал.

«Цього року ми відкриваємо вже другий універсальний спортивний майданчик. Перший був відкритий нещодавно біля школи №11, - розповідає міський голова. – На вул. Купичинського спортивний майданчик поділений на два сектори, на одному, зі штучним покриттям, облаштовані місця для занять різними ігровими видами спорту, а на іншому – вуличні тренажери».

До слова, до кінця року нові спортивні майданчики облаштують біля ЗОШ №2 та 16.

 

МОЗ: 10 фактів про медреформу

Середа, 07 червня 2017, 05:57

6 червня народні депутати Верховної Ради голосуватимуть за включення до порядку денного законопроектів, які мають запустити медичну реформу в Україні. Ці законопроекти розроблені Урядом на виконання Концепції реформування охорони здоров’я, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1013-р 30 листопада 2016 року, та доопрацьовані парламентською робочою групою. Вони запроваджують новий дієвий механізм реалізації пацієнтами конституційного права на безкоштовну медичну допомогу, отримання якісних медичних послуг та лікарських засобів.
Що саме запроваджують ці законопроекти:
1. Новий дієвий механізм реалізації конституційного права на безкоштовну медичну допомогу, отримання якісних медичних послуг та лікарських засобів.
2. Державні гарантії оплати наданих пацієнтам медичних послуг та лікарських засобів за рахунок коштів держбюджету за принципом «гроші ходять за пацієнтом».
3. Поняття «державного гарантованого пакета» – визначеного обсягу медичних послуг та лікарських засобів, які держава зобов'язується оплачувати за наперед встановленим єдиним тарифом, що затверджується КМУ щороку. Державні фінансові гарантії надаються незалежно від будь-яких додаткових критеріїв усім громадянам України.
4. Повній оплаті з держбюджету підлягатимуть медичні послуги та лікарські засоби на рівні первинної та екстреної (близько 80% всіх звернень громадян), а також паліативної медичної допомоги. Обсяг фінансування інших видів медичних послуг буде визначатися КМУ. При цьому компонент медичної допомоги на всіх рівнях і завжди буде оплачуватись державою.
5. У разі часткового покриття запроваджується офіційна співоплата за отримані медичні послуги. Співоплата може здійснюватися за рахунок коштів пацієнтів чи за рахунок інших джерел (наприклад, загальнообов’язкового соціального медичного страхування, добровільного медичного страхування, коштів місцевих бюджетів) за встановленим КМУ фіксованим тарифом співоплати, поза яким стягнення плати заборонено.
6. Медичні послуги в рамках державного гарантованого пакета надаватимуться закладами охорони здоров'я будь-якої форми власності та фізичними особами-підприємцями, що мають ліцензію на медичну практику, відповідно до договорів про медичне обслуговування населення, укладених з Національною службою здоров'я України («НСЗУ»). Оплата за надані пацієнтам послуги здійснюватиметься НСЗУ на підставі такого договору.
7. Державні фінансові гарантії запроваджуються поступово, на первинному рівні вже з січня 2018 року, на інших рівнях – до 2020 року.
8. В Україні визнаватимуться міжнародні клінічні настанови, що дозволять застосувати кращі світові практики та досягнення доказової медицини.
9. Пільги, що вже існують у сфері медичного обслуговування, залишаються чинними та реалізуються у відповідності до тих законів, якими вони впроваджені.
10. Додаткові державні фінансові гарантії повної оплати лікування для учасників антитерористичної операції ("АТО") для визнання їх вкладу та самопожертви заради захисту України.

Позиція Мін’юсту щодо обрання нового керівника Координаційного центру

Вівторок, 06 червня 2017, 12:34

 


  1. Ми завжди стоїмо на сторожі розвитку демократичних процесів в Україні. Міністерство юстиції було ініціатором проведення конкурсу на посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги.

Це було зроблено саме з волі Міністра юстиції. Адже раніше законодавчими актами ні можливість, ні обов’язковість проведення конкурсу на цю посаду передбачено не було.

Але наша ціль – прозорість та відкритість, саме тому було прийняте рішення про відбір  з залученням громадськості.

 

 

  1. Якби Міністр юстиції реагував на тиск, то свого часу не було б призначено минулого керівника БПД, який за три роки побудував цю систему.

 

  1. Ми завжди раді, коли неурядовий сектор представляє нам своє бачення розвитку і ми готові бути з ними партнерами. Але ми проти прямого тиску, який в результаті не йде на користь ні системі безоплатної правової допомоги, ні тим, хто його вчиняє.

 

  1. Допуск до конкурсу було проведено за рівних можливостей для кожного охочого, хто чітко відповідав визначеним у порядку проведення конкурсу критеріям.

 

  1. Була розроблена абсолютно об’єктивна система оцінювання, що надала кожному члену комісії рівноцінне право голосу*. Як для представників громадськості, так і для представників Міністерства юстиції.

 

  1. Комісія складається з восьми осіб: п’ять представників Міністерства юстиції та три представники від громадських об’єднань, які мають бездоганну ділову репутацію та високий суспільний авторитет.

Такий розподіл є правильним, адже:

 

  • Міністерство юстиції несе відповідальність за роботу Координаційного центру. Тому абсолютно логічно, що більшість членів Комісії є представниками Мін’юсту. Адже результат роботи Координаційного центру – безпосередня відповідальність Мін’юсту;

  • керівник системи БПД  - це, у першу чергу, юрист! Тому оцінити його професійні якості повинні саме фахові авторитетні юристи Мін’юсту;

  • три голоси для громадськості – це 40% результату, тобто серйозний вплив на фінальний результат конкурсу. Без підтримки громадськості перемогти у відборі майже неможливо.

 

  1. Відбір проводився за чіткими критеріями, ключові з яких – досвід роботи, бачення концепції розвитку системи БПД та особисті лідерські якості. Також вагому роль відігравав фактор володіння англійською мовою, адже новому очільнику БПД доведеться багато спілкуватися з іноземними донорами, що є партнерами Координаційного центру. Це необхідно для повноцінної реалізації стратегії розвитку цієї структури.

 

  1. Члени Комісії визначилися з претендентами, які набрали 4 і більше голосів, та продемонстрували найкращі результати по усім критеріям оцінки.

 

  1. Радикальні розбіжності щодо обрання найсильніших кандидатів у членів Комісії були відсутні, адже їх було визначено за переважною більшістю голосів. Їх підтримали як представника громадськості, так і представники МЮ.

 

  1. Відповідно до Порядку проведення конкурсу Комісія внесла обрані кандидатури на розгляд державного секретаря Міністерства юстиції, який і прийняв остаточне рішення щодо призначення на посаду директора Координаційного центру. Перевага була надана кандидату, який має практичний досвід впровадження ефективних реформ.

 

  1. Паралельно зазначу, що серед членів Комісії не було жодного підлеглого Павла Мороза.

 

  1. Ці чутки є нічим іншим, як маніпуляцією громадською думкою з ціллю  захистити чиїсь приватні інтереси.

 

  1. Також важливо наголосити на тому, що не буде жодних безпідставних звільнень працівників системи Безоплатної правової допомоги. Прохання до працівників не піддаватися маніпуляціям.

 

  1. Наразі усі центри працюють у штатному режимі, немає жодних збоїв у роботі системи.

 

  1. Єдине завдання, що наразі є у нового керівництва – вдосконалити роботу системи надання безоплатної правової допомоги, що була якісно вибудувана раніше.

 

  1. Серед цілей, досягнення яких найближчим часом буде пріоритетом системи БПД, Павло Мороз назвав підвищення якості та швидкості надання послуг, розвиток онлайн сервісів, популяризація послуг БПД серед населення, підвищення правової грамотності громадян, а також підсилення інституційної спроможності та незалежності Координаційного центру.

 

  1. Підсумовуючи, хочу наголосити, що конкурс було проведено в рамках чинного законодавства, прозоро та публічну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запрошуємо долучитися до відкритої дискусії щодо земельної реформи

Вівторок, 06 червня 2017, 07:36

Чи зможуть об’єднані громади стати локомотивом наведення порядку із землею, і як представникам державної влади, медіа, експертам допомогти їм у цьому – про ці та інші актуальні земельні питання йтиметься під час відкритої дискусії щодо земельної реформи. Захід відбудеться 8 червня 2017 року у «Тернопільському прес-клубі», що на вулиці С. Качали, 3. Триватиме він з 14:00 до 18:30.

Дискусію організовано Українським кризовим медіа-центром у межах програми DOBRE («Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» за фінансування USAID). Тема дискусії: «Як ГРОМАДИ, ВЛАДА, ЕКСПЕРТИ ТА МЕДІА разом можуть навести порядок: кейс землі».

Як повідомляють у прес-релізі організатори заходу, земля може приносити українцям достаток, але, наразі, вона використовується нераціонально. Також із нею пов’язано багато масштабних зловживань. Саме тому у рамках децентралізації, коли повноваження передаються на місця, в об’єднаних територіальних громад з’являється можливість розпоряджатися землями поза межами забудови. Водночас проведення земельної реформи в Україні ставить перед собою дві головні мети – розвиток інфраструктури в селі і формування фермерських господарств, які вироблятимуть якісні продукти.

Власне, з цього приводу участь у дискусії візьмуть представники тернопільської обласної влади, представники громад, експерти, підприємці, редактори ЗМІ та журналісти. Вони обговорюватимуть можливості кращого донесення суті реформи на місцях, у громадах - до людей. Допоможе їм у цьому Український кризовий медіа-центр, який є майданчиком, де влада, експерти та журналісти можуть знайти спільні точки дотику та сформувати партнерство в інтересах громадян на основі цінностей свободи слова та спільної відповідальності перед аудиторією газет, радіо, телебачення та електронних ЗМІ.

А формат відкритої дискусії дозволить сконцентруватися на обговоренні реальних як позитивів, так і ризиків реформи для громадян, бізнесу, економіки та національної безпеки. Водночас буде можливість окреслити основні проблеми та обговорити способи їх подолання як для того, щоб люди краще розуміли реформу, так і для того, щоб відділити їх від популістських гасел політиків.

Для того, щоб взяти участь у відкритій дискусії, просимо заповнити форму для реєстрації за посиланням до 6 червня 14:00.

Детальніше ознайомитися із запропонованими для обговорення питаннями можна тут.

Модератор заходу – Роман Вибрановський, УКМЦ.

Контактна особа – Юлія Тьоткіна, (напрямок по роботі з національною аудиторією УКМЦ) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , (067) 791 59 20, (099) 220 76 01.

Останніми днями в Фейсбуці поширюються думки, що Міністерство юстиції начебто знищує систему безоплатної правової допомоги

Вівторок, 06 червня 2017, 06:10

Останніми днями в Фейсбуці поширюються думки, що Міністерство юстиції начебто знищує систему безоплатної правової допомоги (БПД) і найближчим часом її очікують репресії. Начебто Павло Мороз, новообраний Директор Координаційного центру, збирається взяти її під контроль і звільнити людей, які в ній працюють.

Зрозуміло, що такі чутки визвали занепокоєння серед співробітників системи і багато хто з наших колег висловив своє незадоволення з таким розвитком подій. До них долучилося багато шанованих мною громадськіх діячів та організацій.

Водночас, можу прямо заявити, що ці чутки не мають нічого спільного з реальністю. Ніхто не буде звільнений за висловлення своєї думки, у тому числі якщо вона спрямована проти Міністерства юстиції.

Директори регіональних та місцевих центрів БПД призначалися особисто Директором Координаційного центру і Міністерство юстиції не втручалось у прийняття цих рішень. У випадку призначення очільників Бюро правової допомоги представники територіальних управлінь юстиції брали участь у роботі конкурсних комісій, але фінальне рішення завжди залишалося за Директором Координаційного центру, який міг не погодитися із пропозицією комісій. Навіть коли громадськість публічно заявляла про категоричну незгоду з такими рішеннями і вимагала їх скасування, Міністерство юстиції не втручалася у роботу Координаційного центру.

Так само відкрито було проведено консультативний конкурс на посаду Директора Координаційного центру. Кандидати мали можливість представити свої програми розвитку системи БПД, співбесіди транслювалися онлайн, в комісію входили представники громадськості. За результатами консультаційного конкурсу два найбільш сильних кандидатів були рекомендовані комісією, з яких обрано було Павла Мороза.

Запрошую всіх керівників регіональних місцевих центрів та керівників бюро на відеоконференцію, яка відбудеться в приміщеннях обласних управлінь юстиції у вівторок, 6 червня, о 10:00.

Друзі, приходьте. Долучайтесь! Будемо мати відверту розмову команди однодумців, де я розвію всі міфи про псевдо плани міністерства, які недобросовісно та безпідставно поширюються.

 

Міністр юстиції України Павло Петренко

 

Сторінка 1022 з 1430

«ПочатокПопередня1021102210231024102510261027102810291030НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер