images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Ефективність роботи сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу»

Середа, 26 липня 2017, 00:00

З метою спрощення процедури державної реєстрації шлюбу, а також забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб 29 липня 2016 року Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства юстиції України щодо запровадження нового сервісу – «Шлюб за добу».

Спочатку сервіс було запущено у містах, які межують з тимчасово окупованими територіями аби забезпечити їх жителів можливістю швидко, без необхідності їздити кілька разів, отримати легальні українські свідоцтва про одруження та туристичних містах. Спрощена реєстрація шлюбу стала доступною для жителів найбільш популярних туристичних міст України – Києва, Львова, Одеси, Херсону а також територій, що наближені до зони проведення антитерористичної операції – у м. Маріуполі та м. Сєвєродонецьку.

З огляду на статистичні дані уряд прийшов до висновку, що буде цілком доцільно поширити дію пілотного проекту і на інші регіони країни.

Перелік міст, на які поширився пілотний проект «Шлюб за добу» доповнили Луцьк, Дніпро, Вінниця, Миколаїв, Кам’янець-Подільський, Рівне, Житомир, Харків, Івано-Франківськ, Ужгород, Суми, Чернігів, Чернівці і Тернопіль.

20 лютого 2017 року в м. Тернопіль вперше зареєстровано два шлюби у рамках нового сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу».

На сьогоднішній день послуга «Шлюб за добу» продовжує користуватися шаленою популярністю, не лише серед жителів Тернополя і області, а й інших країн.

Так лише місяць тому в Українському домі «Перемога» молоде подружжя зареєструвало 150-й шлюб у рамках сервісу Мін’юсту – «Шлюб за добу», а на сьогодні вже192 пари скористалися даною послугою.

Серед них – громадян інших держав більше 59 осіб, учасників АТО –12.

Отже, не треба йти до відділів ДРАЦС, стояти в чергах і чекати 30 днів. Достатньо звернутись до організатора реєстрації шлюбу: у Тернополі виконавець цих послуг уже визначений – це Комунальне підприємство «Підприємство матеріально-технічного забезпечення» Тернопільської міської ради.

Пара обирає для себе зручну дату, час і місце, укладає договір з організатором і тоді вже молодята реєструють свій шлюб.

При державній реєстрації шлюбу подаються паспорти або паспортні документи наречених.

Особи, які раніше перебували в шлюбі, пред’являють документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу.

Іноземні громадяни мають підтвердити своє право перебування на території України.

У Тернополі «Шлюб за добу» зможуть укладати і жителі будь-якого району області, і жителі інших областей, а також іноземці.

Свідоцтво про шлюб підписується уповноваженим працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану та засвідчується печаткою даного відділу.

Переваги даного проекту:

- реєстрація шлюбу в час та у місці, обраному жінкою та чоловіком;

- відсутність необхідності звернення в органи державної реєстрації актів цивільного стану;

- залучення до організації реєстрації шлюбу суб'єктів господарювання публічного права.

Для того, щоб скористатися даним сервісом майбутнім нареченим необхідно зробити кілька простих кроків:

1.Звернутись до організатора державної реєстрації шлюбу, відомості про якого розміщені територіальним органом юстиції на офіційному сайті.

2.Обрати дату та час для проведення державної реєстрації.

3.Укласти цивільно-правовий договір про надання послуги;

4.Завітати на власне весілля.

Начальник Головного територіального

управління юстиції у Тернопільській області Едуард Кольцов

 

Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації: які її повноваження?

Вівторок, 25 липня 2017, 07:47

В січні 2016 року при Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області створено Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області, що функціонує в межах повноважень, визначених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», та забезпечує розгляд скарг у вказаних сферах.

Комісія має право розглядати скарги у сферах державної реєстрації прав та бізнесу:

1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію або крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора;

2) на дії або бездіяльність суб'єктів державної реєстрації прав.

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області розглядає скарги щодо державного реєстратора, суб'єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність на території Тернопільської області.

Однак, не варто звертатися до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації якщо:

- наявна інформація про судове провадження у зв'язку із спором між тими самими сторонами, з тих самих предмета і підстав;

- наявна інформація про судове рішення або ухвалу про відмову позивача від позову з того самого предмета спору, про визнання позову відповідачем або затвердження мирової угоди сторін;

- реєстраційну дію проведено на підставі рішення суду;

- порушені вимоги щодо терміну подання скарги (це 60 днів після вчинення незаконної реєстраційної дії, або ж 60 днів з того моменту, як особа дізналася чи могла дізнатися про цей факт);

- є рішення цього органу з того самого питання.

Водночас необхідно розуміти, що скасуванням незаконних реєстраційних дій межі компетенції Комісії закінчуються.

Комісія не є судом та не визнає недійсними документи, на підставі яких було проведено ту чи іншу реєстраційну дію. При розгляді скарг Комісія досліджує документи, які були або мали бути поданими до державного реєстратора.

Звертаємо увагу, що Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації не є останньою інстанцією.

Рішення, дії або бездіяльність Комісії можуть бути оскаржені до Мін’юсту або до суду.


Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області


Помилитись - дозволено

Вівторок, 25 липня 2017, 07:45

У разі помилкової реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі, складеної на іншого платника податку-покупця, платник податку може скласти до такої податкової накладної розрахунок коригування, в якому відобразити зі знаком «-» обсяги операції, зазначені у помилково складеній та зареєстрованій в ЄРПН податковій накладній. Про це повідомили у Тернопільській ОДПІ.

При цьому, такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН платником податку — покупцем.

Можливості вилучення з ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, у тому числі якщо вони помилково складені та зареєстровані платником податку, чинним законодавством не передбачено.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ


 

Триває ремонт проходу від Театрального майдану до вул. Листопадової

Понеділок, 24 липня 2017, 11:47

Під час традиційного ранкового об’їзду міста очільник Тернополя Сергій Надал оглянув стан ремонту наскрізного проходу між Театральним майданом та вул. Листопадова, який включає ремонт прибудинкової території вул. Грушевського, 1 та Сагайдачного,8.

Зі слів Очільника Тернополя, цей об’єкт розташований у центрі міста, через який проходять щодня сотні людей. Після реконструкції там будуть відремонтовані пішохідні ділянки, проїжджа частина, облаштовано екопаркову, яку погодили мешканці навколишніх будинків, та оновлено зелені насадження. Також під час ремонту проїжджої частини проводиться заміна інженерних мереж.

«Насамперед на цій ділянці будуть облаштовані додаткові стежки для зручності пішоходів. Плануємо забрати браму, яка розділяє цю вулицю з Театральним майданом, - розповідає міський голова. – Згодом плануємо реконструювати фасади історичних будівель в одному стилі».

На пр. Злуки триває капітальний ремонт двору

Четвер, 20 липня 2017, 07:40

Під час традиційного ранкового об’їзду міста очільник Тернополя Сергій Надал оглянув стан проведення ремонтних робіт на пр. Злуки, 5. Зі слів очільника Тернополя, на прохання мешканців там буде облаштована екопарковка.

«У цьому дворі одночасно з ремонтом проїжджої частини тривають роботи з облаштування заїздів до під’їздів, відмостки будинку. Ще під час виготовлення проектно-кошторисної документації мешканці цього будинку попросили облаштувати у їх дворі екопарковку, щоб збільшити кількість місць для паркування автомобілів», - зазначив Сергій Надал.

 

Сторінка 1261 з 1684

«ПочатокПопередня1261126212631264126512661267126812691270НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер