На думку педагогів, комп'ютери позбавляють дітей здоров'я
Субота, 20 жовтня 2012, 13:31
На думку педагогів, комп'ютери позбавляють дітей здоров'я.
Із задоволенням відвідують 29 –й тернопільський дошкільний нвчальний заклад наймолодші мешканці обласного центру. Там малеча не сумує за батьками, а весело та з користю проводить день.
Арсен, вихованець дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Машинками граємося, складаємо конструктор, і книжки читаємо, спимо, їмо, і зарядку роблю».
Каміла, вихованка дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Шось граємося. Ми ще пишемо, ліпимо. Ми танцюємо ще і спимо. Ми ще на танці ходимо і на англійську. В нас там про всяких тваринок домашніх, і ще про маму, тата, бабусю, дідуся».
Настя, вихованка дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Граюся. Те саме, що Каміла розказувала, то все ми робимо, всі діти. Ходжу і в школу. На вихідних – в школу, в робочі дні – в садік. В школу, садік, в школу, садік. Так ходжу».
Лесик, вихованець дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Мені дуже подобається заняття таке – фігури такі. Цікаво розказують про тварин, мені дуже подобається».
Із задоволенням ходять у дитсадок і його працівники. Вихователі, няні, кухарі, медсестри та музкерівники вкладають свій час і душу в розвиток юного покоління. Хоча зараз, каже ІНТБ помічник вихователя із майже 30-річним стажем Ольга Покотиленко, приділити достатньо уваги кожній дитині нелегко. Групи не розраховані на ту кількість малечі, яка відвідує заклад сьогодні.
Ольга Покотиленко, помічник вихователя дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Важче стало працювати – раніше не було стільки дітей багато, а тепер дітей дуже багато. От в нас в групі 34 дитини, а приміщення таке трошки ніби для такої кількості».
Сьогодні колишні вихованці 29-го дитсадка приводять у заклад вже своїх дітей. Така зміна поколінь особливо приємна колективу садочка, який пам’ятає теперішніх батьків ще маленькими. Сучасні ж діти, зауважують педагоги, розвиваються значно швидше. Важливу роль у цьому, на думку працівників навчального закладу, відіграють інформаційні технології. Але є в цьому і великий мінус. Вихователі помітили, що сьогодні малеча набагато слабша фізично.
Галина Мотрук, завідувач дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Я зараз от спілкуюся з дітками, маленькими дітками, 4-5 років, і вони мені розповідають, що вони вдома самі включають комп’ютер, самі собі находять ігри чи мультики. Я розумію, що від техніки ми не можемо дитину оберегти. Але мені здається, що трошки треба менше давати дітям дозволу на комп’ютер, а особливо у віці дошкільному».
Ольга Покотиленко, помічник вихователя дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Тепер діти більше такі шустріші, як сказати, чи розумніші і такі вже сучасні, що вони вже тепер більше знають».
Галина Мотрук, завідувач дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «В нас мала бути вистава, лялькова вистава, і я прийшла в групу і кажу «Діти, запитайте, будь ласка, своїх батьків, чи вони дадуть вам гроші на виставу». Підходить до мене хлопчик і каже «Скажіть, будь ласка, мені сусід винен долар. Цього вистачить?» Знаєте, воно ніби так от років 20 назад дитина б такого не сказала. Просто йде інший розвиток, інший час, і діти робляться такі».
Тернопільський дитсадок, який заснували для дітей працівників Львівської залізниці, вперше відкрив свої двері для вихованців у 1953-му. Через 10 років заклад перенесли у нове приміщення. Так вже протягом півстоліття дитсадок № 29 працює на вулиці Глиняній у Тернополі. Найбільшою проблемою закладу сьогодні є нестача місць для вихованців. І було б добре, каже колектив садочка, якби місцева влада виділила дошкільнятам додаткове приміщення.
0352.com.ua