images/stories/logosait_new.jpg

 

На думку педагогів, комп'ютери позбавляють дітей здоров'я

На думку педагогів, комп'ютери позбавляють дітей здоров'я.

Із задоволенням відвідують 29 –й тернопільський дошкільний нвчальний заклад наймолодші мешканці обласного центру. Там малеча не сумує за батьками, а весело та з користю проводить день.

Арсен, вихованець дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Машинками граємося, складаємо конструктор, і книжки читаємо, спимо, їмо, і зарядку роблю».

Каміла, вихованка дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Шось граємося. Ми ще пишемо, ліпимо. Ми танцюємо ще і спимо. Ми ще на танці ходимо і на англійську. В нас там про всяких тваринок домашніх, і ще про маму, тата, бабусю, дідуся».

Настя, вихованка дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Граюся. Те саме, що Каміла розказувала, то все ми робимо, всі діти. Ходжу і в школу. На вихідних – в школу, в робочі дні – в садік. В школу, садік, в школу, садік. Так ходжу».

Лесик, вихованець дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Мені дуже подобається заняття таке – фігури такі. Цікаво розказують про тварин, мені дуже подобається».

Із задоволенням ходять у дитсадок і його працівники. Вихователі, няні, кухарі, медсестри та музкерівники вкладають свій час і душу в розвиток юного покоління. Хоча зараз, каже ІНТБ помічник вихователя із майже 30-річним стажем Ольга Покотиленко, приділити достатньо уваги кожній дитині нелегко. Групи не розраховані на ту кількість малечі, яка відвідує заклад сьогодні.

Ольга Покотиленко, помічник вихователя дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Важче стало працювати – раніше не було стільки дітей багато, а тепер дітей дуже багато. От в нас в групі 34 дитини, а приміщення таке трошки ніби для такої кількості».

Сьогодні колишні вихованці 29-го дитсадка приводять у заклад вже своїх дітей. Така зміна поколінь особливо приємна колективу садочка, який пам’ятає теперішніх батьків ще маленькими. Сучасні ж діти, зауважують педагоги, розвиваються значно швидше. Важливу роль у цьому, на думку працівників навчального закладу, відіграють інформаційні технології. Але є в цьому і великий мінус. Вихователі помітили, що сьогодні малеча набагато слабша фізично.

Галина Мотрук, завідувач дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Я зараз от спілкуюся з дітками, маленькими дітками, 4-5 років, і вони мені розповідають, що вони вдома самі включають комп’ютер, самі собі находять ігри чи мультики. Я розумію, що від техніки ми не можемо дитину оберегти. Але мені здається, що трошки треба менше давати дітям дозволу на комп’ютер, а особливо у віці дошкільному».

Ольга Покотиленко, помічник вихователя дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «Тепер діти більше такі шустріші, як сказати, чи розумніші і такі вже сучасні, що вони вже тепер більше знають».

Галина Мотрук, завідувач дошкільного навчального закладу № 29 м. Тернопіль: «В нас мала бути вистава, лялькова вистава, і я прийшла в групу і кажу «Діти, запитайте, будь ласка, своїх батьків, чи вони дадуть вам гроші на виставу». Підходить до мене хлопчик і каже «Скажіть, будь ласка, мені сусід винен долар. Цього вистачить?» Знаєте, воно ніби так от років 20 назад дитина б такого не сказала. Просто йде інший розвиток, інший час, і діти робляться такі».

Тернопільський дитсадок, який заснували для дітей працівників Львівської залізниці, вперше відкрив свої двері для вихованців у 1953-му. Через 10 років заклад перенесли у нове приміщення. Так вже протягом півстоліття дитсадок № 29 працює на вулиці Глиняній у Тернополі. Найбільшою проблемою закладу сьогодні є нестача місць для вихованців. І було б добре, каже колектив садочка, якби місцева влада виділила дошкільнятам додаткове приміщення.

0352.com.ua


Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер