images/stories/logosait_new.jpg

 

Через Тернопіль курсуватиме швидкісний потяг Hyundai

 Поточний маршрут експреса Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний. Через це УЗ доведеться розробити альтернативний шлях із зупинками у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі.

Раніше від такого варіанту проходження відмовилися, оскільки поспішали ввести швидкісний рух до Євро-2012. Тим не менше, створений маршрут не виправдав себе: через п’ять місяців після старту пасажиропотік на ньому дуже низький, пише Коммерсант-Україна.

Тепер же електропоїзди Hyundai Rotem на Львів йтимуть із зупинками, як повідомило Мініфраструктури. Так, у потягу Київ–Львів з’являться нові зупинки у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі, тоді як на маршруті Київ–Донецьк з 1 листопада додадуть дві зупинки – Краматорськ і Костянтинівку.

Дата запуску оновленого маршруту Київ–Львів і необхідні для цього вкладення не уточнюються. «Про терміни поки говорити рано. Але я вже отримав відповідне завдання, і ми будемо готувати запуск цього маршруту», – сказав директор ДП Українська залізнична швидкісна компанія Леонід Лобойко. «Швидше за все, ми спочатку запустимо експрес у Дніпропетровськ, а потім займемося Львовом. Адже на все це потрібні кошти, з якими у нас достатньо туго», – підкреслило джерело газети в УЗ.

Держмонополіст спочатку збирався направити львівський експрес через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль. Тим не менш, у результаті маршрут все одно довелося змінити, щоб встигнути запустити швидкісний рух до футбольного чемпіонату. Початковий шлях проходив через станцію Жмеринка, звідки в майбутньому мали намір пустити швидкісний рух до Одеси. «Але в Жмеринці дуже складна ділянка для модернізації та електрифікації шляхів», – інформував тоді виданню керівник Менеджмент консалтинг груп Дмитро Подтуркін. Крім того, маршрут через Коростень виявився на 70 км коротшим, що дозволило зменшити час експреса в дорозі. Зараз він становить 4 год 55 хв., а з запуском нового маршруту збільшиться до 6-6,5 год.

Варто зазначити, з початку роботи в травні поїзда Інтерсіті+ на Львів мають завантаження нижче, ніж донецький і харківський маршрути. Експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава повідомила, що зараз на експрес Київ–Львів у будні дні продається лише 100-170 місць з 579, тоді як харківський експрес деколи має 100% завантаження. «У п’ятницю в Харків навіть пустили третій експрес. До запуску Hyundai в Харків цей маршрут 10 років обкатував Столичний експрес. Новий же поїзд їздить на 1,5 год. швидше і зупиняється в Полтаві та Миргороді – містах із потенційними пасажирами на даному маршруті», – пояснює Кава.

На існуючому маршруті Київ-Львів Інтерсіті+ втрачає частину пасажиропотоку в трьох великих містах: Тернополі (220 тис. жителів), Хмельницькому (260 тис.) і Вінниці (370 тис.). «Всього це 1,6 млн осіб проти 0,8 млн у Львові. Плюс близько 10% можна додати з передмість. Час у дорозі в цьому випадку збільшиться, але економічний ефект це перекриє, – підкреслює експерт. – Експрес зможе повідомляти ці міста не тільки з Києвом, але й один з одним», про це пише Коммерсант-Україна в статті «Зупинки на вимогу».

Раніше повідомлялося, що Міністерство інфраструктури пропонує ввести в Україні єдиний залізничний проїзний документ для проїзду з однією пересадкою чи туди й назад
0352.com.ua

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер