images/stories/logosait_new.jpg

 

Для спрощення документообігу платників податків

Державною податковою службою України запроваджено новий сервіс для платників податків – подання звітності про використання РРО в електронному вигляді (через Інтернет). Вказаний сервіс значно спростить для підприємців процес формування та надання звітності. Він також знизить корупційні ризики за рахунок зменшення прямого спілкування представників бізнесу зі співробітниками податкової. Крім того, надасть можливість скоротити кількість перевірок суб’єктів господарювання за рахунок застосування дистанційного контролю.

До речі, у наступному році передбачено запровадження електронної контрольної стрічки реєстраторів розрахункових операцій та модемів, призначених для передачі копій сформованих РРО розрахункових документів і фіскальних звітних чеків у електронній формі дротовими або бездротовими каналами зв’язку до податкових органів.

Впровадження контрольної стрічки в електронній формі – позитивна тенденція до спрощення документообігу. Насамперед, таке нововведення надасть можливість суб’єктам господарювання не друкувати на папері і не зберігати протягом 3 років паперову контрольну стрічку РРО. Крім того, сприятиме спрощенню підготовки та подання звітності про використання РРО – система автоматично формуватиме звіти, а також зменшенню кількості перевірок завдяки застосуванню дистанційного контролю.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об’єднаної ДПІ

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер