images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Тернопіль спільно з польською ІТ-компанією впроваджує новий інструмент прозорості та відкритості – Портал відкритих даних

Вівторок, 13 листопада 2018, 08:13

Тернопільська міська рада зробила черговий крок у підвищені прозорості, підзвітності та відкритості. Адже місто впроваджує власний Портал відкритих даних http://opendata.te.ua/, який розробила польська IT-компанія «WHITEASTER».

12 листопада відбулося підписання договору про співпрацю між сторонами, які працюють разом над реалізацією спільного цього пілотного проекту.  Договір зі сторони «WHITEASTER» підписував Президент компанії Криштоф Зелоско, а зі сторони Тернопільської міської ради – заступник міського голови Владислав Стемковський.

«Портал відкритих даних дуже активно впроваджуються у Польщі. Проте нащ портал відрізняється від інших розширеним функціоналом  і нам дуже приємно запропонувати його для Тернополя, - розповідає Криштоф Зелоско. – Хочу відзначити, що розгортання порталу відбулося дуже швидко, оскільки міська рада оперативно надала необхідну інформацію для початку роботи. Наступний крок – це вже завантаження самих наборів відкритих даних, які буде здійснювати відповідальна особа Тернопільської міської ради».

Владислав Стемковський зазначив, що прозора, відкрита та загальнодоступна інформація, у тому числі через відкриті дані, є запорукою розвитку різних економічних секторів міста.

«Тернопіль працює над реалізацією концепції IT-місто, яке передбачає розвиток міста у сфері IT-технологій, де комфортно розвиватися профільним компаніям, де створені усі умови для розвитку технологій, де є можливість працівникам отримувати конкурентну заробітну плату. При цьому місто надає додатковий пакет муніципальних послуг, як для IT-компаній, так і для їх працівників. І нам дуже приємно, що саме в рамках цієї концепції партнерська компанія розробила та презентує для Тернополя пілотний проект у вигляді Порталу відкритих даних».

Довідка. Портал відкритих даних дозволяє розміщати дані про життєдіяльність міста у відкритому, зручному для перегляді та у машинозчитуваному форматі, у тому числі за допомогою АPI. А це, у свою чергу, забезпечить ефективність використання інформації про діяльність органу місцевого самоврядування та комунальних підприємств.

На основі цих даних можуть створювати різні інтерактивні карти, платформи, мобільні додатки, які будуть корисними у житті пересічних городян. Наприклад, наразі у Тернополі на основі відкритих даних працює сайт detransport, який у автоматичному режимі дозволяє стежити за рухом громадського транспорту Тернополя.

До слова, в Україні ряд міст використовують власні портали відкритих даних, наприклад, Одеса, Львів, Дніпро та ін.

*Увага! Портал відкритих даних http://opendata.te.ua/у процесі наповнення наборами даних. Тому інформація з'являтиметься поступово.

 

Алкоголь та тютюн: можливість реалізації через Інтернет-магазин

Вівторок, 13 листопада 2018, 08:07

Відповідно до ст. 1 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон №481) ліцензія (спеціальний дозвіл) – документ державного зразка, який засвідчує право суб’єкта господарювання на провадження одного із зазначених у Законі №481 видів діяльності протягом визначеного строку.

Нагадаємо, що оптова торгівля – це діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб’єктам господарювання роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам господарювання.

Оптова торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.

При цьому ст. 15 Закону №481 встановлено, що зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється в місцях зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, внесених до Єдиного державного реєстру місць зберігання (далі – Єдиний реєстр), незалежно від того, кому належить таке місце зберігання, або того, за заявою якого суб’єкта господарювання таке місце зберігання було внесено до Єдиного реєстру.

Внесення даних до Єдиного реєстру проводиться на підставі заяви суб’єкта господарювання з обов’язковим зазначенням місцезнаходження місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а також для юридичних осіб - найменування, місцезнаходження, коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; для фізичних осіб - підприємців - прізвища, імені, по батькові, місця проживання, реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Таким чином, зберігання алкогольних напоїв або тютюнових виробів, незалежно від напрямку їх використання, повинно здійснюватися в місцях, внесених до Єдиного реєстру.

При цьому слід зазначити, що за порушення норм Закону №481 посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством. До суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів відповідно до ст. 17 Закону №481. Зокрема, за зберігання алкогольних напоїв або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру, – 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17000 гривень.

Разом з цим, п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що реалізація підакцизних товарів (продукції) – це, зокрема, будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини.

Документальному оформленню товарних операцій передує укладання договорів. Договір поставки (купівлі-продажу) є основним правовим документом, який визначає права й обов’язки постачальників та покупців. Серед основних його реквізитів є найменування сторін, найменування та кількість товарів, сума, строки постачання, умови прийому, порядок розрахунку, відповідальність сторін за порушення договірних обов’язків.

З урахуванням викладеного суб’єкт господарювання, який має ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями (тютюновими виробами), не може здійснювати продаж алкогольних напоїв (тютюнових виробів) суб’єктам господарювання через мережу Інтернет, оскільки такі товари повинні зберігатися в місцях, внесених до Єдиного реєстру та реалізація (відвантаження) зазначених товарів повинна здійснюватися із місць, внесених до Єдиного реєстру.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


Визначено переможців «Громадського бюджету Тернополя-2019»

Понеділок, 12 листопада 2018, 08:51

9 листопада відбулося підсумкове засідання Номінаційного комітету «Громадського бюджету Тернополя-2019», під час якого були визначені та офіційно оголошені проекти-переможці.

Цього року 12 090 активних тернополян віддали сумарно 16 629 голосів за обрані проекти. Переможцями «Громадського бюджету Тернополя» стали шість великих та тринадцять малих проектів, на реалізацію яких у 2019 році буде виділено 11,1 млн. грн. з міського бюджету.

Список великих проектів, які будуть реалізовані в 2019 році:

  1. №22 Встановлення накриття спортивного майданчика в школі-ліцеї №6 ім.Н.Яремчука
  2. №1 Безпечне материнство
  3. №50 Безпечна і здорова школа
  4. №20 Дитячий інклюзивний майданчик «Місто Мрій»
  5. №98 Рік науки та молодіжних ініціатив у Тернополі у 2019 році
  6. №55 Нове життя спортивного майданчика

Список малих проектів, які будуть реалізовані в 2019 році:

  1. №82 Музей національної слави
  2. №103 Вільна боротьба
  3. №5 Впорядкований дворик – окраса історичного центру міста
  4. №28 Реконструкція зупинки громадського транспорту "Педагогічний університет"
  5. №48 Облаштування спортивно-ігровогомайданчика по вулиці Оболоня.
  6. №9 Організація центру загартовування тернополян та реконструкції приміщень для оздоровчих процедур
  7. №23 Студія робототехніки
  8. №8 Кіно без меж
  9. №11 Облаштування спортивного простору на вул. Лозовецька №95
  10. Ландшафтний дитячий ігровий майданчик з м'яким покриттям на вулиці 15 Квітня
  11. №57 Реконструкція дичячого майданчика по вул. Галицька 52
  12. №76 «Можливості - обмежені, здібності – безмежні»
  13. №7 Громадський туалет

rada.te.ua

 

35 спортивних майданчиків встановили у Тернополі впродовж останніх років

Понеділок, 12 листопада 2018, 08:50

Протягом 2015-2018 років у Тернополі за кошти міського бюджету встановлено 18 нових спортивних універсальних майданчиків та 17 спортивних майданчиків з сучасними вуличними тренажерами.

Частина із облаштованих майданчиків розташована на території тернопільських навчальних закладів для того, аби усі школярі міста мали можливість на уроках фізкультури і у вільний час не лише займатись ігровими видами спорту, а й легкою атлетикою та виконувати вправи на тренажерах.

Інша частина універсальних майданчиків знаходиться у житлових мікрорайонах міста та в парках, адже, як наголошує очільник Тернополя Сергій Надал, нашою метою є не лише розвиток професійного спорту, але і фізичне виховання населення та популяризація здорового способу життя.

Окрім спортивних універсальних майданчиків, у Тернополі також облаштовані ектрим-парк у гідропарку «Топільче», скейт-парк і волейбольний майданчик на території пляжу «Циганка» (вул. Білецька).

rada.te.ua

Посол США в Україні позитивно оцінила впровадження електронного проїзного квитка у Тернополі

Неділя, 11 листопада 2018, 08:12

Під час свого перебування у Тернополі  Надзвичайний і Повноважний Посол США в Україні Марі Йованович оцінила роботу автоматизованої системи оплати за проїзд уміському громадському транспорті та спробувала скористатися електронним проїзним квитком.

На запитання Марі Йованович про переваги запровадження електронної системи оплати за проїзд та облік коштів, збережених у міському бюджеті завдяки цій системі, очільник Тернополя Сергій Надал відзначив, що після впровадження електронного квитка тернополяни та міська рада почали отримувати інформацію щодо доходів перевізників та ту кількість пасажирів, яка скористалася тролейбусом чи автобусом.

Сергій Надал також відмітив, що електронна оплата проїзду дозволила впровадити ведення чіткого обліку пенсіонерів та інших пільговиків, які скористалися громадським транспортом.

«Завдяки зусиллям міської ради, які впровадили такий проект електронного квитка, це дало можливість зробити систему оплати проїзду більш доступною, зручною та головне - прозорою», - відзначила пані Посол.

 

Сторінка 1 з 575

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер