images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Від початку року у Тернополі встановлено 10 нових дитячих майданчиків

Неділя, 13 травня 2018, 07:49

У Тернополі до кінця 2018 року заплановано встановити 27 нових дитячих майданчиків. Як пояснюють в управлінні житлово-комунального господарства, від початку року у житловому фонді міста встановлено 10 ігрових майданчиків для дітей за адресами: вул. Карпенка, 26б, вул. Мостова-бічна, 6, вул. 15 Квітня, 6, вул. 15 Квітня,1, вул. Ген. Тарнавського, 22, вул. Живова, 28, вул. Збаразька, 35, вул. Чубинського, 2, пр. Злуки, 35 та вул. Київська,5.

Зазначимо, що список, де встановлюються дитячі та спортивні майданчики, формується на основі звернень мешканців та балансоутримуючих організацій.

До слова, незабаром також відбудеться встановлення вуличних спортивних тренажерів на території мікрорайону Пронятин та у сквері на вул. Б.Лепкого в рамках реалізації проектів «Громадського бюджету» Тернополя.

 

До форми декларації з ПДВ внесено зміни

Неділя, 13 травня 2018, 07:34

У Тернопільській ОДПІ  інформували, що у бюлетені «Офіційний вісник України» від 04.05.2018 № 35 опубліковано наказ Міністерства фінансів України від 23.03.2018 № 381 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2016 року № 21» (далі – Наказ № 381), який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.04.2018 за № 451/31903.

Його розроблено відповідно до п. 201.15 ст. 201 розділу V та п. 51 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

Ним затверджено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 року за № 159/28289 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276) (далі – Наказ № 21).

Крім того, Наказом № 381 затверджено зміни до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом № 21.

Також цим наказом встановлено, що таблиця 1.2 «Відомості про коригування податкових зобов’язань у разі збільшення суми компенсації за минулі звітні (податкові) періоди на підставі розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 01 липня 2015 року та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних на дату подання податкової декларації з податку на додану вартість (крім розрахунків коригування, які складені у звітному (податковому) періоді, за який подається така декларація, та які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що зазначені у таблиці 1.1 (Д1) (додаток 1))» Розрахунку коригування сум податку на додану вартість (Д1) додатка 1 до податкової декларації з податку на додану вартість та таблиця 1.2 «Відомості про суми податку на додану вартість, вказані в податкових накладних, складених з 1 липня 2015 року та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних на дату подання податкової декларації з податку на додану вартість (крім податкових накладних, які складені у звітному (податковому) періоді, за який подається така декларація, та які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що зазначені у таблиці 1.1 (Д5) (додаток 5)), включені до суми податкових зобов’язань за минулі звітні (податкові) періоди» Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) додатка 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, форма якої затверджена Наказом № 21, заповнюються одноразово за звітний (податковий) період, за який вперше подається податкова декларація з податку на додану вартість, з урахуванням змін, внесених цим наказом.

Наказ № 381 набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування, тобто з 1.06.2018.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Чи подається звіт з ЄСВ, коли немає найманих?

П'ятниця, 11 травня 2018, 06:48

Податківці наголошують, що у такому випадку звіт з ЄСВ за найманих працівників подавати не потрібно.

Так, як суб’єкт господарювання не використовує працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за найманих працівників до органів доходів і зборів таким суб’єктом господарювання не подається.

Це передбачено пунктом 11 розділу ІІ Порядку № 435.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


 

Порядок нарахування та сплати податку на нерухомість

П'ятниця, 11 травня 2018, 06:45

У Тернопільській ОДПІ нагадали, що об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками нерухомості.

Крім того, платниками є фізичні особи у яких об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості перебувають у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб. Зокрема, якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за незалежну їй частку. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичної особи, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня звітного року. У разі незгоди з визначеною у податковому повідомленні сумою податку громадяни мають право звернутися до податкового органу за місцем реєстрації та провести звірку даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

Однак, зробити це вони мають протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення, адже по завершенню цього терміну до моменту сплати податку буде нарахована пеня.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Змінився порядок надання субсидій

Четвер, 10 травня 2018, 07:30

Наприкінці квітня Кабінет Міністрів України вніс зміни до розрахунку та порядку надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, що вступили у дію 1 травня 2018 року. Новий порядок передбачає перепризначення житлових субсидій в автоматичному режимі лише для певних категорій населення.

Відтак, Міністерство соціальної політики України з 1 травня змінює форму Декларації про доходи, посиливши вимоги до претендентів на житлові субсидії на неопалювальний період.

Відтепер декларувати необхідно буде доходи усіх членів сім’ї (чоловіка, дружини та неповнолітніх дітей), навіть тих, які зареєстровані за іншими адресами. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.

Також з 1 травня необхідно буде вказувати в деклараціях дані про доходи від здачі в оренду квартири та оновлені дані від внутрішньо переміщених осіб. Зокрема, для призначення субсидій переселенцям потрібно подати заяву без надання договору оренди, а громадян, що здають квартиру в оренду – з договором оренди.

Подати заяву та оновлену декларацію про доходи для перерахування субсидій відтепер зобов’язані також сім’ї, якщо хтось із їх членів фактично не проживає за місцем реєстрації та сім’ї, що отримують субсидію за рішенням комісії.

У зв’язку із нововведеннями, у нарахуванні житлово-комунальних компенсацій в 2018 році право на отримання субсидії втратили сім’ї, якщо хоча б один із їх членів відноситься до категорії громадян:

  • орендодавці, які не задекларували доходи від здачі майна в оренду;
  • особи, які вчинили одноразову покупку або оплатили послуги вартістю понад 50 тисяч гривень;
  • власники автомобілів та мотоциклів, з дня випуску яких пройшло менше 5 років. Виняток становлять мопеди або машини, видані соцорганами;
  • власники квартири, площа яких перевищує 120 кв. метрів, або будинку, площею понад 200 кв. м. Обмеження не поширюється на дитячі будинки сімейного типу, прийомні та багатодітні сім’ї;
  • особи працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку у Центрі зайнятості як безробітні та особи, чиї задекларовані доходи за ІІІ - ІV квартал минулого року є нижчими за мінімальну заробітну плату того періоду. Таким громадянам управління праці та соціального захисту населення автоматично зараховує в дохід три прожиткових мінімуми, що істотно знижує ймовірність нарахування субсидії;
  • громадяни з наявною двомісячною заборгованістю за оплату житлово-комунальних послуг.

 

У випадку приховування громадянами достовірної інформації (про наявність автомобіля, перебування з-за кордоном більше 2-ох місяців, місце фактичного проживання і т.д.), їх позбавлять виплат, зобов'яжуть повернути субсидії у державний бюджет та сплатити за комунальні послуги у повному обсязі.

У Тернополі процедура оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюватиметься з 14 травня управлінням соціальної політики міської ради та усіма житлово-експлуатаційними підприємствами за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання). Призначення субсидії здійснюється на підставі заяви та декларації. Документи можуть бути подані особисто або надіслані поштою.

 

Графік прийому громадян:

  • Управління соцполітики (вул. Лисенка, 8,) – понеділок-п'ятниця: з 08.00 год. до 17.00 год.
  • Житлово-експлуатаційні підприємства – понеділок, вівторок, четвер з 08.30 год. до 17.00 год., середа, п’ятниця з 08.30 год. до 13.00 год.

rada.te.ua

 

Сторінка 907 з 1427

«ПочатокПопередня901902903904905906907908909910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер