images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


«Єдині правила для всіх: у Тернополі почали роботу над впорядкуванням розміщення вивісок»

Вівторок, 17 квітня 2018, 07:19

Не дозволити перетворити місто на “шанхай” хочуть представники міської влади та громадські активісти. Усі погоджуються, що засилля вивісок у історичному центрі та на фасадах будинків псує загальний вигляд Тернополя.


Свою діяльність розпочала робоча група, яка працюватиме над вдосконаленням вимог до дизайну і розміщення вивісок в історичному центрі міста. Перша зустріч відбулася 13 квітня у сесійній залі Тернопільської міської ради. До складу робочої групи увійшли підприємці, які займаються виготовленням рекламної продукції, представники влади та громадських організацій.


На зборах дійшли до думки, що існуюче рішення виконавчого комітету щодо розміщення та дизайну вивісок потрібно розмістити в окремому розділі на сайті Тернопільської міської ради «Нормативні документи». Адже, на сьогодні, його знайти складно з усього переліку за останні роки. При цьому необхідність внесення змін до існуючих правил розміщення вивісок є нагальною та потребує розгляду з різних сторін. Саме тому, 27 квітня відбудеться друге засідання, на яке запросять дизайнерів та рекламістів міста, щоб зібрати всі пропозиції та врахувати думку кожного.


“Приємно, що міська влада пішла на співпрацю із громадськими активістами, адже подібні питання вимагають залучення всіх сторін. Правила і норми розміщення вивісок повинні бути єдиними для всіх, щоб не псувати історичного центру міста”, -

прокоментувала Марія Іщенко, представниця коаліції ГО “Тернопільський центр реформ”.


Нагадуємо, що дана робоча група була створена після депутатського запиту Назарія Зелінки та публічної консультації щодо впорядкування системи розміщення вивісок, яку зініціювала та провела Юлія Ковальчук, координаторка ГО “CentreUA” у Тернополі.

Центр громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі.

 

Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?

Вівторок, 17 квітня 2018, 07:14

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати :

  • виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);

  • нотаріуси;

  • акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

  • документів, які подаються заявником для державної реєстрації;

  • судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;

  • рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

  1. Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).

  2. Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою - у разі припинення у зв’язку зі смертю;

3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;

4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).


Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток –вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

 

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

 

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.


Районна рада не прийняла жодного рішення щодо оплати за відвідування дитячих садків Тернополя своїх мешканців

Понеділок, 16 квітня 2018, 06:44

Керівництво Тернопільського району до сьогодні не прийняло жодного рішення щодо оплати з районного бюджету за відвідування дитсадків Тернополя мешканцями свого району. Відтак, ймовірно, замість районної ради ці витрати нестимуть самі батьки.

Варто нагадати, що у країні триває децентралізація, яка передбачає для міських, районних та бюджетів об’єднаних територіальних громад не лише додаткові надходження, а й додаткові витрати у сфері охорони здоров’я, освіти, культури тощо. Однією з таких складових є фінансування за відвідування мешканцями Тернопільського району закладів дошкільної освіти у інших населених пунктах, у тому числі і на території Тернополя.

Міська рада неодноразово з цим питанням зверталася до керівництва Тернопільського району, яке, у свою чергу, пообіцяло до 1 квітня затвердити договір про міжбюджетний трансферт і оплачувати за мешканців свого району кошти за відвідування дитячих садків у Тернополі.

Зі слів заступника міського голови Леоніда Бицюри, з владою тернопільського району тривалий час проводилися переговори. Проте, до сьогодні договору, від якого залежать доля понад 400 дітей, керівництво та депутати Тернопільського району так і не прийняли. У Тернополі все ще надіються на відповідальність районної ради у цьому питанні.

Наразі рішення щодо оплати за відвідування дитсадків мешканцями навколишніх населених пунктів подало лише керівництво Байковецької та Залозецької громад. Відтак, проект рішення про затвердження договорів з цими громадами буде розглядатися вже на найближчій сесії Тернопільської міської ради. Іншими словами, для батьків дітей, які прописані у Залозецькій або Байковецькій громаді це означає, що вони оплачуватимуть за відвідування своїх дітей дитячих садків у Тернополі таку ж суму, як і самі тернополяни. А щодо того, яку суму оплачуватимуть батьки з інших сіл Тернопільського району, які віддали своїх дітей у міські дитсадки, тепер залежить тільки від рішення районної ради.


rada.te.ua

 

Є три способи подати декларацію в податкову

Понеділок, 16 квітня 2018, 06:30

Кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами уподовж 2017 року, триває до 2 травня 2018 року включно, тому фахівці Тернопільської ОДПІ радять тернополянам виконати свій конституційний обов’язок та вчасно подати декларацію про майновий стан і доходи.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси. Для цього є три способи її подання:

Перший – подання декларації особисто або уповноваженою на це особою, тобто з безпосереднім відвідуванням податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси.

У другому способі – декларацію можна надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. У такому разі є певний нюанс, таке відправлення платник податку зобов’язаний здійснити не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації.

Третій спосіб є найсучаснішим – це декларування засобами електронного зв’язку в електронній формі. Якщо вирішите скористатись саме цим шляхом і подати декларацію через «Електронний кабінет платника податків», що розташований на веб-порталі ДФС України в меню електронних сервісів, врахуйте вимоги законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису (ЕЦП)

Залишились лічені дні до завершення деклараційної кампанії, тож, радимо не вагатись та задекларувати свої доходи у будь-який зручний для Вас спосіб.

Докладніше – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-10.


Оновлено довідники податкових пільг

П'ятниця, 13 квітня 2018, 08:29

У Тернопільській ОДПІ повідомили, що ДФС України затвердила нові Довідники податкових пільг станом на 1 квітня 2018 року:

- №87/1 – Довідник податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

- №87/2 – Довідник інших податкових пільг.

У довідниках надано перелік пільг із податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку, податку на нерухоме майно, місцевих податків та зборів, державного мита, а також початок та кінець дії пільг.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html

Нагадуємо, що у Центрі обслуговування платників фахівці інспекції консультують, проводять тренінги та надають практичну допомогу в заповненні Декларації про майновий стан і доходи та подання електронної звітності з використанням електронного підпису. Телефони для довідок: 4346-10, 43-46-46.


 

Сторінка 916 з 1427

«ПочатокПопередня911912913914915916917918919920НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер