images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Антирейдерський закон - Вам буде це цікаво…

Четвер, 22 грудня 2016, 07:55

Продовжує змінюватися та удосконалюватися законодавство України у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 02.11.2016 набрав чинності Закон України від 06.10 2016 № 1666-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності».

Законом були внесені зміни до низки нормативних актів, якими передбачається забезпечення захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів, а також зменшення ризиків незаконного заволодіння майном.

Що змінив новий Закон?

1. За результатами вчинення реєстраційних дій за бажанням заявника видається витяг/виписка з відповідного Реєстру. Документ оформляється на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

2. Надано повноваження Міністерству юстиції України здійснювати моніторинг та контроль за роботою реєстраторів шляхом проведення «камеральних перевірок».

3. Строк подання звернення до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації збільшився з 30 до 60 календарних днів.

4. Встановлена заборона припинити керівника або заступника політичної партії, громадського об’єднання чи іншого громадського формування шляхом подання заяви до відповідних статутних органів.

5. Посилено захист отримання захищених носіїв особистих ключів для доступу до Єдиних та Державних реєстрів.

6. Впроваджено нотаріальне посвідчення підписів голови та секретаря, учасників зборів або уповноважених ними осіб на рішенні уповноваженого органу управління юридичною особою та установчому документі при реєстрації змін щодо юридичної особи у визначеному законом порядку.

7. Зменшено плату за внесення змін до установчих документів утричі, що зменшує зайві витрати.

8. Посилено кримінальну та адміністративну відповідальність усіх причетних до рейдерських захоплень:

- максимальне покарання – 10 років позбавлення волі;

- максимальне накладення штрафу за порушення законодавства про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З метою захисту прав власності та бізнесу при Міністерстві юстиції України та його територіальних органах створені та функціонують Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, завдання яких – скасовувати незаконні реєстраційні дії.

За період роботи Комісією з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області розглянуто 11 скарг на рішення, дії чи бездіяльність державних реєстраторів. З них 8 скарг

згідно законодавства направлено на розгляд за належністю у Міністерство юстиції України, 1 скарга задоволена частково, 2 скаржникам відмовлено у задоволені скарги, у зв’язку з недотриманням вимог щодо оформлення скарги.

 

Головне територіальне управління юстиції

у Тернопільській області

 

Громадські організації міста візьмуть участь у «ЗнайМО»

Четвер, 22 грудня 2016, 07:54

22 грудня в Українському домі «Перемога» відбудеться «ЗнайМО» - знайомство і презентація громадських організацій міста Тернополя.  Метою проекту є познайомити людей з діючими молодіжними об’єднаннями та залучити їх до громадських ініціатив.

Участь у заході візьмуть близько 15-ти організацій. Розпочнеться «ЗнайМО» о 16:00 з презентації об’єднань. Усі бажаючі зможуть дізнатися більше про організації, які їх цікавлять, поставити запитання і поспілкуватися з їх членами.

О 18:00 розпочнеться друга частина заходу – тренінги, а також обмін думками та ідеями між членами молодіжних організацій.

«Проект «ЗнайМО» сьогодні дуже актуальний. У Тернополі є багато молодих людей, які мають великий потенціал, але не знають про можливості. Ми хочемо показати їм ці можливості, допомогти їм знайти себе шляхом долучення до громадських ініціатив. Можливо, для когось це стане шансом змінити своє життя і почати втілювати свої задуми у реальність», - зазначає координатор заходу Сергій Васильків.

Організатор: ГО «Файне місто» за сприяння Міської ради і Молодіжної міської ради Тернополя.

Що зміниться після націоналізації «ПриватБанку»?

Четвер, 22 грудня 2016, 07:52

Цими днями ажіотаж навколо «ПриватБанку» виник через одержавлення установи. Міністерство фінансів та власники банку не бачать в націоналізації приводу для занепокоєння. Чи справді звичайним громадянам варто непокоїтися за свої кошти через зміну керівництва найбільшої в Україні фінансової установи?

Одержавлення «ПриватБанку» спровокувало в суспільстві певні незручності – клієнти панікують та знімають гроші з банкоматів. Дане явище стало помітне і для Тернополя – в кількох банкоматах міста 19 грудня швидко закінчувались гроші. Щоб не посилювати хвилювання серед тернополян, представники банку постійно їх завантажували.

За словами керівника регіонального прес-офісу «ПриватБанку» Олександра Жильцова, цього дня в роботі «ПриватБанків» міста дійсно були певні обмеження: 19 грудня не працювали розрахунки між корпоративними клієнтами і не працювали деякі каси, відділення, у зв’язку із тим, що проходила ревізія фінансовими установами. Проте для фізичних осіб не відбулося жодних змін - люди могли повноцінно послуговуватися як терміналами, так і банкоматами.

Олександр Жильцов заспокоює - українським громадянам не варто створювати паніку через зміну власника банку, оскільки нововведення ніяк не вплинули на роботу фінустанови і клієнти зможуть в будь-який час забрати свої заощадження: «Банкомати на ранок цього дня були повністю завантажені. Можу заспокоїти людей - не потрібно ставати в кілометрові черги до банкоматів, адже ми будемо працювати так і надалі. Працює «Приват 24», всі платежі для фізичних осіб, термінали, відділення працюють у звичному режимі. Вклади залишаються на наших рахунках, а більшість депозитів в будь-якому разі залишаються в банку, просто тепер банк належатиме державі.

Повністю гарантуються виплати усім нашим вкладникам, кожен отримає свої гроші. Хвилюватись не потрібно - для фізичних осіб, для вкладників, володарів карток, рахунків, на котрих є кошти, ніяких змін не буде».

Наостанок керівник регіонального прес-офісу «ПриватБанку» завірив, що представники Нацбанку і «Приватбанку» спільними зусиллями зроблять усе можливе для того, аби процес націоналізації пройшов максимально швидко та непомітно для українців.

Анна СЕМЕНКІВ, студентка ІІ курсу факультету філології та журналістики ТНПУ ім. В. Гнатюка

 

Кількість вакантних посад та вільних робочіх місць в місті Тернополі

Середа, 21 грудня 2016, 08:21

За станом на 01 грудня 2016 року 424 підприємства міста подали інформацію про наявність 1153 вільних робочих місць та вакантних посад ( на 01.12.2015 р. – 735 вакансій), у тому числі потреба для заміщення на посади службовців – 297 місць, для працевлаштування осіб з обмеженими фізичними можливостями – 27 місць.

Всього за січень – листопад 2016 року Тернопільський міськрайонний центр зайнятості отримав від 1670 підприємств інформацію про наявність 12055 вільних робочих місць та вакантних посад.

«Неприбутківці» повинні знати

Вівторок, 20 грудня 2016, 10:38

Тернопільська ОДПІ нагадує, що усі неприбуткові установи та організації повинні до 1 січня 2017 року привести у відповідність установчі документи та звернутись до податкової інспекції для включення до нового Реєстру. В іншому випадку, таких «неприбутківців» буде виключено із Реєстру неприбуткових організацій.

Додатково повідомляємо, що 20.11.2016 року оподаткування для неприбуткових організацій змінилось. Зокрема, відповідні зміни внесено Законом України від 6 жовтня 2016 року №1667-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій».

Так, фінансування видатків на утримання неприбуткової організацій, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) або їх частини. Це передбачено доповненим положенням до абзацу третього п.п. 133.4.1. п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.

Змінами також дозволено використання релігійними організаціями своїх доходів на здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для таких організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

Підставою ж для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій є встановлення податковою інспекцією факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 статті 133 ПКУ.

Детальніше – у листі ДФС України від 09.12.2016 № 39344/7/99-99-15-02-01-17

Консультації «неприбутківці» можуть отримати й у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефонами: 43-46-10, 43-46-21.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Сторінка 1076 з 1432

«ПочатокПопередня1071107210731074107510761077107810791080НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер