images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Відкрито Тернопільське управління СДПІ з обслуговування великих платників податків

Субота, 20 лютого 2016, 10:48

Сьогодні, 18 лютого в Тернополі відкрито модернізований Офіс з обслуговування великих платників податків Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей. Відтепер супровід та обслуговування 25 підприємств, які відповідають критеріям великого платника податків, буде здійснюватися в Тернопільському управлінні Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС.

На правах господаря, розпочав захід начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. Він, зокрема, привітав усіх присутніх із такою неординарною подією – створенням офісу з обслуговування великих платників податків саме у Тернополі. «Переконаний, що наші фахівці будуть надавати якісні послуги великим платникам податків, а бюджет області відповідно поповниться вагомими коштами. Адже тільки минулого року великі платники Тернопільської області забезпечили надходження до бюджету майже мільярда гривень, що становить 49% від загальних надходжень по області», - сказав керівник відомства.

DSC_0074

«Податкове законодавство передбачає, що у 2016 році всі великі платники податків мають обліковуватися в Офісі великих платників податків. Їх значення у податковій реформі дуже важливе, адже 55% надходжень в Україні забезпечує великий бізнес. Саме тому для нього повинні бути створені максимально комфортні умови для ведення своєї діяльності. Враховуючи побажання громад в Україні, буде відкрито 5 Офісів з обслуговування великих платників податків. Сьогодні ми відкриваємо третій такий Офіс і сподіваємось, що це сприятиме поліпшенню роботи сервісної складової Державної фіскальної служби і забезпечить її наближення до європейського рівня», - зазначив під час виступу заступник начальника Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників Олександр Лепетюк.

Учасниками урочистого відкриття Офісу великих платників були керівники підприємств, які належать до категорії великих платників Тернопільщини. Вітаючи їх, голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна висловив побажання, щоб із створенням Офісу і забезпеченням комфортних умов для ведення бізнесу, кількість великих платників податків на Тернопільщині збільшилася в рази.

 

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Тисячам відвідувачів надано послуги

Субота, 20 лютого 2016, 10:47

За перший місяць поточного року Центр обслуговування платників Тернопільської ОДПІ відвідали більш як 29 тисяч громадян. Як зазначив заступник начальника Євген Воробець, фахівцями інспекції видано 830 карток платника податків, зареєстровано 212 книг обліку розрахункових операцій та 210 книг обліку доходів та витрат.

Надано 83 витяги з реєстрів платників єдиного податку, 55 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, зареєстровано 41 платника єдиного податку. Решта відвідувачів консультувались, отримували практичну допомогу у заповненні декларацій про майновий стан і доходи, подавали податкову звітність.

Заступник начальника також нагадав, що уже другий місяць триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2015 році, та закликав громадян активно виконувати свій обов’язок.

Відділ організації роботи ТОДПІ

Говорили про впровадження нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зайнятості

П'ятниця, 19 лютого 2016, 11:11

У Будинку праці, що в Тернополі, відбувся обмін досвідом щодо впровадження нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зай-нятості. До Тернополя завітали начальник відділу організації профорієнтації Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Марина Міропольсь-ка, провідний фахівець відділу організації надання соціальних послуг ДСЗ (Центрального апарату) Людмила Соболєва, представники Івано-Франківського, Львівського, Хмельницького та Чернівецького обласних цен-трів зайнятості.


Участь у заході взяли також директори Івано-Франківського, Львівського ОЦЗ Григорій Горбаль та Василь Барилюк, виконуючий обов’язки директо-ра Чернівецького обласного центру зайнятості Роман Криган.


«Сьогодні реформуванням охоплено чимало сфер діяльності, державні бюрократичні установи перетворюються в адресні сервісні служби, - сказав директор Тернопільського ОЦЗ Петро Химейчук. - Зокрема, передбачається перетворення служби зайнятості у Національну агенцію зайнятості. І перші кроки у цьому напрямку вже робляться. У нас визначені пілотні центри зай-нятості Тернопілля – це Тернопільський міськрайонний, Кременецький та Лановецький районні ЦЗ, де розпочата дослідна апробація регламенту робо-ти щодо задоволення потреб клієнтів. Розроблені програми апробації, акти-вні організаційні заходи. Проведено перехресне стажування для вивчення суміжних функцій спеціалістів. Усе це дозволить значно поліпшити нашу дія-льність, стимулюватиме безробітних до активного пошуку місць праці й ви-корінюватиме у них споживацькі настрої, які базуються лише на отриманні допомоги по безробіттю. І найважливіше – новації посприяють зміцненню співпраці з роботодавцями».


Про те, що саме від роботодавців залежить, як служба зайнятості забезпечуватиме ефективне працевлаштування безробітних, говорила начальник відділу організації профорієнтації Державної служби зайнятості (Централь-ного апарату) Марина Міропольська.
Учасники заходу переглянули на екрані в конференц-залі Будинку праці дві презентації щодо заповнення картки вакансій та професійного відбору кадрів на замовлення роботодавців, які провели заступник директора Терно-пільського ОЦЗ Олександра Островська та начальник відділу організації профорієнтації цього ж центру зайнятості Тетяна Білінська.


З цікавістю гості Тернополя ознайомилися з роботою фахівців Терно-пільського міськрайонного центру зайнятості, поспілкувалися з ними, обго-ворили позитиви нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зайнятості та визначили проблемні місця, намітили оптимальні шля-хи вирішення проблемних питань. Водночас усі зійшлися на думці, що слу-жба зайнятості – це сервісна установа, яка має забезпечувати новий клієнто-центрований підхід до обслуговування відвідувачів при наданні соціальних послуг, що пришвидшить працевлаштування шукачів роботи, забезпечить оперативне укомплектування вільних робочих місць і вакантних посад.

 

Подати показники за спожитий газ у Тернополі можна за допомогою спеціальних скриньок

П'ятниця, 19 лютого 2016, 10:38

Тернополяни нарікають на труднощі, пов’язані із оперативною подачею показів лічильників за спожитий газ. Втім, можливостей зробити це швидко та без зайвих зусиль є чимало. Зокрема, працівники ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» пропонують усім, хто має таке бажання, для подачі лічильників скористатися спеціальними скриньками, які розміщені на території підприємства за адресою вул. Митрополита Шептицького, 20. Як розповідає начальник відділу розрахунків населення за природний газ Людмила Полотнянко, для таких цілей передбачено три скриньки.

  • Перша скринька знаходиться при вході у двір нашої установи, друга – при вході до відділу розрахунків, а третя – безпосередньо у відділі розрахунків. Подати показники за допомогою скриньок може кожен охочий, вказавши на аркуші необхідні для цього дані: свою адресу, номер особового рахунку, прізвище, число, місяць, номер лічильника та показник, - пояснює Людмила Полотнянко. – Щоденно о 16 годині наші працівники вилучають ці дані із скриньок, після чого отриману інформацію вносять у бази для подальшого здійснення розрахунків, а самі аркуші – підшивають.

Даних про те,  хто найчастіше користується скриньками для подачі показників, працівники ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» не мають. Адже вкинути у скриньку заповнений напередодні бланк можуть навіть діти. Напевне відомо лише одне: багатьом тернополянам така зручність до вподоби. «Паперові» показники надходять щодня, а наприкінці місяця їх стає значно більше – 100-150 аркушів у день.

Для подачі показів за спожитий газ тернополяни можуть скористатися і іншими можливостями: зробити це можна безпосередньо у відділі розрахунків на вул. Митрополита Шептицького, 20, подати свої дані через інтернет на сайті gazpostach.te.ua чи за допомогою сервісу eps.te.ua, через термінал «Приват Банку» або ж телефоном. До слова, саме зараз здійснюються роботи над  облаштуванням додаткової телефонної лінії для прийому дзвінків від споживачів, які хочуть скористатися можливістю подачі показників саме за допомогою телефону.

Адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз»

На Театральному майдані відбудеться флешмоб «Вони тримають небо»

П'ятниця, 19 лютого 2016, 10:28

19 лютого 2016 року  о 18.00 год. на Театральному майдані відбудеться флеш-моб, присвячений вшануванню Героїв Небесної Сотні «Вони тримають небо».

 


Інформація управління освіти і науки Тернопільської міської ради

 

Сторінка 1203 з 1439

«ПочатокПопередня1201120212031204120512061207120812091210НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер