images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


В Тернополі на ремонт шкіл та садочків виділили понад 3 млн.грн.

Неділя, 31 липня 2016, 07:15

У Тернополі триває підготовка до початку навчального року. У міських школах зараз проводять необхідні ремонтні роботи.

Як зазначає начальник управління освіти і науки Ольга Похиляк, на ремонт шкіл і садочків у Тернополі з міського бюджету було виділено понад 3 мільйони гривень. Водночас на рівні держави тернопільські школи не отримали нічого.

«Тривають роботи у міських школах. Зокрема, на це з міського бюджету було виділено 3,5 мільйона гривень. На кожну дитину у дошкільному і загальноосвітніх закладах було виділено по 100 гривень. Умовно кажучи, якщо в школі є 1000 учнів, то ця школа отримує сто тисяч гривень, - зазначає Ольга Похиляк.- Тим часом з держави на капітальні та поточні ремонти ми вже кілька років підряд грошей не отримували. Усі кошти на ремонти виділяють з міського бюджету».

Нагадаємо, що у школах та садочках заборонено примусово збирати гроші з батьків на поточні потреби та ремонти. Відповідне розпорядження ще навесні підписав міський голова Тернополя Сергій Надал.

Згідно документу керівники закладів освіти не рідше 2-х разів на рік зобов’язані звітувати перед громадськістю про використання коштів, що надійшли у заклади.

Тернополян, які стикнулись з фактом примусового збору коштів, просять повідомляти в управління освіти та науки тернопільської міської ради.

 

Якщо перейменували вулицю – змініть ключ

Субота, 30 липня 2016, 16:08

У Тернопільській ОДПІ інформували, що розпорядником Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) було внесено зміни до облікових даних суб’єктів господарювання, а саме – перейменовано назви міст, селищ, сіл, районів, районів у містах та вулиць на виконання Закону України №317 «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» та окремих Постанов Верховної Ради України про перейменування адміністративно-територіальних одиниць.

У разі наявного факту, суб’єктам господарювання необхідно переоформити електронні ключі відповідного до внесених змін.

Для уникнення непорозумінь під час отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС реєстраційні картки необхідно заповнювати наступним чином:

* для юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців у поле юридична адреса (місце знаходження філії), адреса реєстрації місця проживання необхідно вказувати інформацію відповідно до даних Єдиного державного реєстру;

* для фізичних осіб, у тому числі, які здійснюють незалежну професійну діяльність, слід зазначати адресу реєстрації місця проживання відповідно до паспортного документа.

Детальніші консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10 та 23-53-61.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

У Тернополі ПП "ТПК Арсен" запропонувало роботу комерційному директору, менеджеру та бухгалтеру

П'ятниця, 29 липня 2016, 11:39

Однією з ефективних форм співпраці з підприємствами, організаціями, приватними підприємцями щодо пошуку претендентів на вільні робочі місця є організація центрами зайнятості презентацій роботодавців. Перевага таких презентацій – можливість для безробітних безпосередньо зустрітися з роботодавцем та з’ясувати питання працевлаштування, а для представників підприємств – ознайомити безробітних з діяльністю та виробництвом, провести індивідуальні співбесіди з кандидатами на посади, якісно підібрати персонал. Так, у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулась презентація ПП "ТПК Арсен" (м. Рівне).

Менеджер з персоналу Світлана Лебедюк розповіла присутнім, що підприємство вже 15 років динамічно розвивається на ринку товарів та послуг в Україні. За цей час по Західній Україні було відкрито 14 філій, здобуто вагомий досвід щодо реалізації широкого спектру запчастин до комбайнів Claas, John Deere, Fortschitt, New Holland, СК-5 "Нива", Дон, тракторів МТЗ, ЮМЗ, Т-16, Т-25, Т-40, К-700 та інших механізмів. У зв’язку із розширенням представництва підприємству потрібні комерційний директор, менеджер (управитель) зі збуту, бухгалтер.

Світлана Лебедюк поінформувала присутніх про специфіку діяльності ПП "ТПК Арсен", перспективи його розвитку, умови праці та рівень заробітної плати, соціальні гарантії, про вимоги до майбутніх працівників; провела співбесіди з бажаючими працювати на підприємстві; запросила відвідати "ТПК Арсен", аби безпосередньо на підприємстві ознайомитися з умовами роботи та вирішити питання працевлаштування.

На завершення заходу також відбулась зустріч представника роботодавця та фахівців центру зайнятості, під час якої мова йшла про шляхи співпраці з питань подальшого добору необхідних кадрів, професійного навчання та стажування безробітних.

 

Начальник відділу взаємодії з роботодавцями ТМРЦЗ

 

Особливості виконання рішень Європейського суду з прав людини

П'ятниця, 29 липня 2016, 11:38

Виконання рішень Європейського суду з прав людини є специфічним правовим інститутом, відмінним від схем, передбачених для виконання рішень національних судів, а також для визнання й виконання на території України рішень іноземних судів та іноземних недержаних установ. Тому з огляду на міжнародні зобов'язання, передбачені Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод, і наддержавний статус Європейського суду з прав людини установлено й особливі механізми реалізації його рішень.

Рішення Європейського суду з прав людини є обов’язковим для виконання Україною, що передбачається ст. 46 Конвенції про захист прав і основних свобод людини. При цьому, виконанню підлягають ухвали палат Європейського суду з прав людини, які відповідно до п. 2 ст. 44 згаданої Конвенції набули статусу остаточних. Проте, до повноважень Європейського суду з прав людини не входить виконання винесених ним рішень, вони направляються до Комітету міністрів Ради Європи, що покликаний контролювати їхню реалізацію та забезпечувати виплату грошових компенсацій.

Виконання Рішення в Україні здійснюється шляхом: виплати відшкодування, вжиття додаткових заходів індивідуального характеру, вжиття заходів загального характеру.

Першим основним обов’язком держави є виплата сум, визначених Європейським судом як справедливе відшкодування заявникові. Згідно ст. 3 Закону України «Про виконавче провадження» рішення Європейського суду з прав людини виконуються Державною виконавчою службою України. Державна виконавча служба впродовж десяти днів з дня надходження документів відкриває виконавче провадження. Протягом одного місяця від дня відкриття виконавчого провадження за Рішенням Секретаріат Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини надсилає до Державної казначейської служби постанову про відкриття виконавчого провадження, разом із оригінальним текстом і перекладом Рішення. Стадія безпосереднього виконання рішення Європейського суду наступає після оприлюднення офіційного перекладу тексту (опублікування в газетах «Урядовий кур’єр» і «Голос України»). Впродовж десяти днів від дня надходження зазначених документів Державна казначейська служба здійснює списання на вказаний стягувачем банківський рахунок, а у разі його відсутності – на депозитний рахунок Державної виконавчої служби. У цілому, виплата відшкодування має бути здійснена у тримісячний строк із моменту набуття Рішенням статусу остаточного, або у строк, визначений у рішенні. У випадку порушення строку на суму відшкодування нараховується пеня.

Однак виплата справедливого відшкодування – не єдиний обов’язок, що випливає з рішення. На виконання рішення Європейського суду, де встановлено одне або кілька порушень Конвенції, державу-відповідача залежно від обставин справи може бути зобов’язано вжити певних заходів: по-перше, заходи індивідуального характеру на користь заявника, аби припинити незаконну ситуацію і відшкодувати її наслідки, по-друге, заходи загального характеру, (а саме: вжити заходи, передбачені в рішенні Суду про дружнє врегулювання; внесення змін до чинного законодавства та практики його застосування; забезпечення юридичної експертизи законопроектів; інші заходи, які визначаються з боку Комітету міністрів Ради Європи), щоб запобігти подальшим порушенням подібного типу.

 

Перший заступник начальника управління,

представник Урядового уповноваженого

у справах Європейського суду з прав

людини у Тернопільській області Т.В. Вовк

Реєстрація податкової накладної має термін

П'ятниця, 29 липня 2016, 08:22

На дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений ПКУ термін (п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ)).

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН має бути здійснена протягом п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування.

Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до ЄРПН здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДФС з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до ЄРПН.

Враховуючи зазначене, реєстрація податкових накладних у ЄРПН здійснюється платником ПДВ протягом п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Пунктом 120 1.2 ст. 120 1 ПКУ визначено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю - платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог ст. ст. 192 та 201 ПКУ покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.

Отже, згідно із загальним правилом реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування, але не пізніше 180 календарних днів від дати їх складання.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Сторінка 1123 з 1432

«ПочатокПопередня1121112211231124112511261127112811291130НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер