images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


За керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння чоловіку загрожує кримінальна відповідальність.

Четвер, 02 липня 2020, 09:07

Працівники Тернопільського відділу поліції відкрили кримінальне провадження за фактом керування транспортними засобом особами у стані алкогольного сп'яніння. Підозрюваному – жителю Тернополя загрожує штраф від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк від двох до п'яти років.
В середу, 1 липня на лінію «102» надійшло повідомлення від учасника дорожньо-транспортної пригоди. Чоловік запевнив, що водій іншого авто «ВАЗ» знаходиться напідпитку.
Працівники поліції, які прибули на місце події склали на винуватця ДТП адміністративний протокол за ст. 124 КупАП. Також тернополянина освідчили в медзакладі на вміст алкоголю в крові, алкотестер «Драгер» показав 2, 28 проміле.
Автомобіль правопорушника правоохоронці помістили на арештмайданчик.
Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до ч 1. ст. 286-1 ККУ.
Правоохоронці наголошують про зміни в законодавстві. З 1 липня поточного року суттєво посилили покарання за водіння в нетверезому стані — тепер за це передбачено кримінальну відповідальність, а штрафи збільшено в рази.
Тепер кримінальна відповідальність настає в таких випадках:
•    водіння в нетверезому стані («керування транспортними засобами в стані алкогольного, наркотичного або іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції»);
•    допуск за кермо іншої нетверезої особи («передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп’яніння чи під впливом таких лікарських препаратів»);
•    відмова водія пройти медичний огляд на визначення стану сп’яніння або щодо вживання таких лікарських препаратів;
•    вживання алкоголю після зупинки поліцією або після ДТП, але до медичного огляду — щоб виключити випадки, коли водії в такий спосіб намагалися уникнути відповідальності («вживання водієм транспортного засобу після ДТП за його участю алкоголю, наркотиків, а також лікарських препаратів, виготовлених на їх основі (крім тих, що входять до офіційно затвердженого складу аптечки або призначені медичним працівником), або після того, як транспортний засіб був зупинений на вимогу поліцейського, до проведення уповноваженою особою медичного освідування — чи до прийняття рішення про звільнення від проведення такого освідування»).
Якщо раніше штрафи для п’яних водіїв стартували від 10 000 гривень, то тепер ця планка виросте. Крім того, посвідчення водія забиратимуть навіть після першого правопорушення.
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області

© Офіційний сайт Національної поліції: https://tp.npu.gov.ua/news/kriminal/za-keruvannya-avtomobilem-v-stani-alkogolnogo-sp-yaninnya-choloviku-zagrozhuje-kriminalna-vidpovidalnist/

 

Триває операція «Мак».

Четвер, 02 липня 2020, 09:05

На Тернопільщині, як і по всій Україні, триває операція під умовною назвою «Мак». Її мета — виявлення та знищення незаконних посівів нарковмісних рослин маку та конопель, перекриття каналів надходження наркотичних засобів від виробника до споживача та притягнення порушників до відповідальності.
Працівники поліції виявляють осіб, які свідомо вирощують наркотичні рослини та намагаються їх збувати. Під час операції обстежуються присадибні ділянки на предмет незаконних посівів маку чи конопель, а винні притягатимуться до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Незаконний посів або незаконне вирощування снодійного маку в кількості від 100 до 500 рослин чи конопель у кількості від 10 до 50 рослин караються штрафом від 1700 до 8500 гривень або арештом на строк до 6 місяців, або обмеженням волі на строк до 3 років, — повідомляють працівники управління протидії наркозлочинності в Тернопільській області.
Оперативники нагадують, що керівники підприємств, на території яких з’являються самосіви снодійного маку та конопель, також відповідатимуть перед законом. Їхнє завдання — самостійно знищувати ці рослини.
Нагадаємо, що з 20 по 31 травня  тривав підготовчий етап оперативно-профілактичної операції «МАК-2020», а з 1 червня розпочалася практична фаза, яка триватиме до 26 вересня.
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області


Суперечливі тендери Укрзалізниці можуть призвести до техдефолту компанії

Середа, 01 липня 2020, 12:03

"Укрзалізниця" перебуває у переддефолтному стані, і їй необхідна системна реформа. Управління грошовими потоками на УЗ залишається підконтрольним першим особам Мінінфраструктури, непрозорим і відкритим для зловживань, а перевірки за неповних два роки виявили порушень майже на 12 млрд грн, повідомляє ІА "Українські новини".

У цих умовах найближчим часом через УЗ готується до проведення один з найбільш суперечливих тендерів за всю історію держкомпанії – на закупівлю коліс для вагонів і бандажів на 2,4 млрд грн. Ця закупівля може стати відправною точкою до дефолту УЗ.

image

Два тендери на поставку 54861 шт. суцільнокатаних коліс (на 1,9 млрд грн) і на постачання 20400 шт. бандажів – обичайок на колеса (на 505 млн грн) – були оголошені наприкінці травня цього року філією "Центр забезпечення виробництва" УЗ. Поставки у відповідності з тендерною документацією передбачається здійснити до 31 грудня 2022 року – тобто йдеться про довгостроковий контракт майже на 2,5 року.

Такої кількості вистачить на встановлення коліс на більш ніж 9 тис. вагонів (або ремонт). Це загалом астрономічна за своїм обсягом партія, якщо врахувати реальні потреби залізниці в її нинішньому стані.

При цьому всі тендерні пропозиції мають бути подані до 9 липня (колеса) і до 8 липня (бандажі), тобто у всіх потенційно зацікавлених сторін залишилося часу трохи більше ніж тиждень.

Такий короткий термін, з урахуванням масштабності закупівель, може свідчити про істотну корупційну складову.

Основна суперечливість цього тендеру – невідповідність обсягу запланованих до закупівлі коліс реальним потребам. У складі Акціонерного товариства "Українська залізниця" є три підприємства, здатних виготовляти і ремонтувати вагони – це Дарницький (Київ), Панютинський (Харківська обл.) та Стрийський (Львівська обл.) вагоноремонтні заводи.

Говорити про наявність реальної потреби у закупівлі майже 55 тис. коліс і понад 20 тис. бандажів можна лише у випадку, якщо "Укрзалізниця" планує запускати по 3-4 тис. нових вагонів на рік і відновить обсяги ремонту.

У нинішніх реаліях цей сценарій є нездійсненно оптимістичним. Наприклад, Панютинський завод (названий в.о. голови правління УЗ Іваном Юриком флагманським підприємством) у 2018 році відремонтував близько 1,5 тис. вантажних вагонів. А в 2019-му на ньому були відремонтовані 454 і побудовані всього 7 вагонів. На Дарницькому та Стрийському заводах за останні роки нові вагони майже не виробляються.

Іван Юрик днями непрямо підтвердив, що доцільність масштабної закупівлі коліс на 1,9 млрд грн для взагалі немає. Він зазначив, що УЗ не планує нарощувати будівництво вагонів, а сконцентрується на їх ремонті, адже на ринку вантажних вагонів спостерігається профіцит рухомого складу.

При цьому є думка, що нинішні тендери УЗ на закупівлю коліс і бандажів – не що інше як спроба керівництва Мінінфраструктури виручити "Інтерпайп" Віктора Пінчука.

В одній з профільних спільнот залізничної тематики у Facebook Владислава Криклія прямо звинуватили у змові з керівництвом "Інтерпайпу". Називалися навіть суми можливих "відкатів" – аж до $25 млн на користь відповідальних осіб, що приймають рішення з цих закупівель.

Причина в тому, що нереформована "Укрзалізниця" вигідна міністерським чиновникам. Зараз управління грошовими потоками залишається підконтрольним, непрозорим і відкритим для зловживань.

"Інтерпайп" – єдиний в Україні виробник залізничних коліс (під брендом KLW). У частині виробництва коліс, колісних пар, бандажів його робота завжди була орієнтована на експорт, а для "Укрзалізниці" згадана продукція завжди вироблялася за залишковим принципом.

Але після того, як Російська Федерація встановила мита і змусила "Інтерпайп" залишити ринок РФ, у компанії Віктора Пінчука з'явився мотив компенсувати втрати і отримати надприбуток з українського ринку. У цьому сенсі новий тендер УЗ – це фактично спосіб зберегти високу рентабельність при продажі коліс і бандажів для "Інтерпайпу" на найближчі 2,5 року.

Важливо, що колеса, що задовольняють технічні вимоги УЗ, крім "Інтерпайпу" виробляють лише два російських підприємства (Виксунський металургійний завод Об'єднаної металургійної компанії та "Євраз НТМК") і одне казахстанське (ТОВ "Проммашкомплект"). Але будь-яка поставка з РФ таких коліс як стратегічної продукції в нинішніх політичних умовах буде заблокована. А по казахстанському ТОВ "Проммашкомплект" ще триває процес сертифікації, після завершення якого воно зможе пропонувати свою продукцію на ринку. Також є інформація про бажання китайських виробників коліс вийти на український ринок.

Восени 2020 року продукція казахстанського ТОВ "Проммашкомплект" пройде сертифікацію, після чого в силу конкуренції ціна на суцільнокатані колеса в Україні істотно знизиться. Саме тому аналітики не бачать сенсу в тому, щоб саме зараз підписувати контракт на закупівлю коліс за надзвичайно високими цінами та фіксувати ці ціни на 2,5 року.

Зараз же статус "Інтерпайпу" як єдиного виробника коліс дозволяє створити дефіцит на українському ринку і виробляти їх з дуже високою маржинальністю.

Цей контракт на закупівлю коліс в українських реаліях настільки величезний, що з лишком перекриє всі мислимі та немислимі потреби ринку. І жоден інший постачальник коліс для залізниці не зможе претендувати на свою частку на українському ринку. А отже, ціни на колеса в умовах відсутності конкуренції не мають шансів бути знижені.

В умовах наявної ціни, зазначеної в тендері УЗ (35976 грн за одне цільнокатане колесо – т. зв. максимально можлива середня ціна для цього тендера), "Інтерпайп" має просто неосяжну рентабельність реалізації коліс – понад 100%.

У цьому випадку необґрунтовану рентабельність можна кваліфікувати як зловживання з боку "Інтерпайпу", що взагалі то має стати предметом розслідування з боку АМКУ.

Крім того, підвищення цін на внутрішньому ринку на суцільнокатані колеса зовсім не на користь і для приватних компаній – як виробників вагонів, так і транспортно-логістичних підприємств.

На тлі такого небувалого марнотратства і сумнівних витрат народних грошей на ринку періодично виникають нагадування про неплатоспроможність "Укрзалізниці". Так, у 2015 році УЗ вже оголошувала технічний дефолт, а в квітні поточного року Владислав Криклій припустив можливість його повторення. Адже обсяг невиконаних УЗ зобов'язань вже перевищив 15 млрд грн.

До речі, лише нещодавно в Україні затих скандал з можливим технічним дефолтом ДТЕК, на тлі якого отримала розвиток тема можливих негативних наслідків для всієї України. Нинішня більш ніж велика закупівля коліс і бандажів може обернутися для УЗ дефолтом, після чого знову актуалізуються розмови про технічний дефолт України.

http://prozak.info/Novini-partneriv/Superechlivi-tenderi-Ukrzaliznici-mozhut-prizvesti-do-tehdefoltu-kompaniyi


 

У ДБР заявили, що Порошенко відмовився від показань в бюро

Середа, 01 липня 2020, 11:29

У Державному бюро розслідувань повідомили, що п’ятий президент Петро Порошенко, який прийшов на допит 1 липня, відмовився давати показання в бюро.

Джерело: начальник відділу Головного слідчого управління ДБР Вадим Приймачок, "Інтерфакс-Україна"

Пряма мова: "Порошенко прийшов до слідчого ДБР для проведення допиту в якості підозрюваного. Він відмовився від дачі показань по суті пред'явленої підозри, також йому вручалися повістки на допит на інші дати, але він в присутності понятих відмовився отримувати вказані повістки".

Деталі: Приймачок додав, що захиснику Порошенка вручили копію клопотання про продовження терміну досудового розслідування у кримінальному провадженні щодо колишнього президента і ексзаступника голови СЗР Сергія Семочка.

Після виходу з ДБР Порошенко разом із колоною своїх прихильників рушив до будівлі Печерського суду Києва, де о 14.00 продовжилося засідання з обрання йому запобіжного заходу.

Прокуратура клопотала про обрання Порошенку запобіжного заходу у вигляді особистого зобов’язання.

Знати більше У чому проблеми з підозрою для Порошенка. Публікуємо її текст від ДБР

Передісторія:

  • 10 червня у ДБР прокурори Офісу генпрокурора за дорученням генпрокурора повідомили про підозру Порошенку.
  • Порошенка підозрюють в тому, що він схилив голову Служби зовнішньої розвідки Єгора Божка до незаконного наказу, а саме до призначення на посаду заступника голови СЗР скандального Сергія Семочка.
  • 18 червня у Печерському суді почали обирати йому запобіжний захід. Прокуратура повідоляла, що буде клопотати про обрання для Порошенка тримання під вартою.
  • Суддя Печерського суду Києва переніс засідання щодо обрання запобіжного заходу п’ятому президенту Петру Порошенку на 1 липня.

Слідчі Тернопільщини святкують професійне свято.

Середа, 01 липня 2020, 10:53

1 липня своє професійне свято відзначає одна з провідних служб Національної поліції  – слідство.  Саме слідчим належить провідна роль у зміцненні законності та правопорядку, захисті прав і свобод людини.
Привітав працівників слідства керівник тернопільської поліції Олександр Богомол, який сам працював у слідчих підрозділах. В день свята він подякував підлеглим за результативну та якісну роботу.
- Слідство – це та служба, яка узагальнює і формує результат роботи усіх інших підрозділів поліції, - зазначив Олександр Богомол. – Успіхів вам у слідчій справі, впевненості у власних силах та ефективного виконання службових завдань.
До привітань долучився виконувач обов'язків заступника прокурора Тернопільської області Олександр Божко. Він переконаний, що слідчі підрозділи й надалі будуть гідно виконувати покладені на них обов’язки. Керівник наголосив, що саме тісна співпраця обох служб забезпечує ефективне досудове розслідування.
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області

© Офіційний сайт Національної поліції: https://tp.npu.gov.ua/news/Informacziya/slidchi-ternopilshhini-svyatkuyut-profesijne-svyato/

 

Сторінка 3 з 1116

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер