images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Чи потрібно єдинникам зберігати первинні документи?

Середа, 07 лютого 2018, 08:38

Підприємці – платники єдиного податку повинні забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювались дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складення декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця, або інші первинні документи, які використовувались для складання податкової звітності по інших податках і зборах – у разі їх сплати. Про це зазначили у Тернопільській ОДПІ.

Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку-ФОП або іншої податкової звітності, для якої вони використовуються.

За незабезпечення зберігання первинних документів до платників єдиного податку можуть  бути застосовувані штрафи у розмірі 510 гривень, а за ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

За відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку, у разі виявлення факту щодо неутримання податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходу громадянам до такого платника застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені пунктом 127.1 статті 127 Податкового кодексу, та на суму грошового зобов’язання, визначеного податковим органом за результатами перевірки, нараховується пеня згідно з підпунктом 129.1.1 пункту 1291 статті 129 Податкового кодексу.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.


 

Відмова в державній реєстрації друкованого ЗМІ

Середа, 07 лютого 2018, 08:35

Відмова в державній реєстрації друкованого ЗМІ можлива виключно з підстав, установлених статтею 15 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», а саме:

  • якщо назва друкованого ЗМІ, його програмні цілі (основні принципи) або тематична спрямованість суперечать статтям 3, 4 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»;

  • якщо реєструючим органом уже раніше видане свідоцтво друкованому ЗМІ з тією самою назвою, за винятком видань, що виходять різними мовами;

  • якщо заяву подано до закінчення року з дня набрання законної сили рішенням про припинення діяльності друкованого ЗМІ.

  • якщо засновником (співзасновниками) порушено вимоги статті 10 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні».

  • якщо засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації виступають органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування.

У разі неподання засновником (співзасновниками) протягом трьох місяців письмового повідомлення про усунення причин, що перешкоджали державній реєстрації видання, реєструючий орган залишає заяву без розгляду та письмово повідомляє про це засновника (співзасновників).

У разі, якщо є установлені Законом підстави для відмови в державній реєстрації друкованого ЗМІ, реєструючий  орган готує правовий висновок про відмову в державній реєстрації друкованого ЗМІ з викладенням підстав відмови – конкретних положень законодавства України. У преамбулі наказу вказуються норми Закону, які стали підставою для відмови в державній реєстрації, у пунктах наказу викладається рішення реєструючого органу та роз’яснюється порядок оскарження рішення до суду.

Копія наказу про відмову в державній реєстрації друкованого ЗМІ надсилається заявникові супровідним листом на юридичну адресу засновника (співзасновників) або на іншу адресу, указану в заяві в установлений законодавством термін.

Рішення про відмову в державній реєстрації друкованого ЗМІ або порушення встановленого статтею 13 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» порядку розгляду заяви про державну реєстрацію друкованого ЗМІ може бути оскаржене засновником (співзасновниками) у судовому порядку.

Головне територіальне управління юстиції у

Тернопільській області




Всі мережі вуличного освітлення Тернополя модернізують цього року

Вівторок, 06 лютого 2018, 07:11

На сесії міської ради прийняте рішення, завдяки якому вже у 2018 року будуть розпочаті роботи з модернізації усіх мереж вуличного освітлення Тернополя.

Міський голова Сергій Надал каже, що депутати дали дозвіл на залучення коштів для придбання майже 2000 тисяч нових ліхтарів для зовнішнього освітлення.

«Вже з літа буде розпочата робота із заміни старих ліхтарів з ртутними лампами на світлодіодні на усіх вулицях, міжквартальних проїздах та дворах міста, - розповідає Сергій Надал. - Старі ліхтарі з ртутними лампами експлуатуються понад 40 років, вони є технічно застарілими. А нові ліхтарі, окрім того, будуть краще освітлювати місто, є також втричі економніші».

 

У міській лікарні Тернополя придбали обладнання для діагностики патології зору у дітей

Вівторок, 06 лютого 2018, 07:11

5 лютого міський голова Тернополя Сергій Надал разом з благодійниками передав керівництву Тернопільської міської дитячої комунальної лікарні два комплекти пробних лінз для діагностики патології зору у дітей. Дане сучасне обладнання було придбане за кошти, зібрані під час благодійного проекту «Віденський бал-2018»

Очільник Тернополя подякував організаторам акції та всім, хто долучився до збору коштів і зазначив, що це є найкращий приклад партнерства між владою, бізнесом та небайдужими тернополянами.

За словами головного лікаря Тернопільської міської дитячої комунальної лікарні Андрія Артимовича, таке досконале новітнє обладнання дозволить медичним працівникам повністю охопити дитяче населення міста з метою профілактики та швидкого вирішення тих проблем, які пов’язані з вадами зору у дітей.

Довідка: Благодійний проект «Віденський бал» уже третій рік поспіль організовується засновниками журналу «City life» за підтримки Тернопільської міської ради. Під час двох попередніх балів організатори зібрали кошти на потреби учасників АТО, а також для купівлі 17 ортопедичних матраців для Петриківського геріатричного пансіонату.

Прес-конференція керівництва Тернопільського обласного центру зайнятості

Вівторок, 06 лютого 2018, 07:04

В обласному центрі зайнятості відбулась прес-конференція керівництва Тернопільського обласного центру зайнятості за результатами діяльності обласної служби зайнятості у 2017 році та визначення пріоритетних завдань на 2018 рік.

«Упродовж 2017 року через службу зайнятості Тернопільщини шукали роботу майже 47 тис. осіб, з них 29,5 тис. мали статус безробітного. За сприяння центрів зайнятості області вдалося працевлаштувати 25918 осіб. Одноразова виплата допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності дала можливість 33 безробітним відкрити власний бізнес. До участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру залучено 3121 особу, після завершення яких 828 - працевлаштовано на постійні місця праці, - поінформував представників місцевих та обласних ЗМІ директор обласного центру зайнятості Василь Олещук. - На одне вільне робоче місце в середньому по області претендувало 9 безробітних.

Минулого року досягнуто позитивної динаміки з основних напрямків діяльності служби зайнятості Тернопільщини: кількість безробітних скоротилась на 14,6%, роботодавці подали у місцеві центри зайнятості на 8,3% більше вакансій».

Директор ОЦЗ повідомив, що найбільший попит в області мали: менеджери, бухгалтери, медсестри, інженери, касири, серед працівників робітничих професій - продавці, водії, монтери колії, оператори котельні, охоронники, кухарі, офіціанти, працівники будівельних професій, електрогазозварники, електромонтери, швачки, трактористи.

Протягом 2017 року Державною службою зайнятості запроваджено сучасні сервіси: електронна черга, послуга відеорезюме, відеовакансії та відеопрезентації підприємств і т.д. В Україні розпочала роботу «гаряча лінія» ДСЗ - за номером 0 800 50 99 66 можна дізнатись інформацію про повний перелік послуг служби зайнятості, питання реєстрації та ін. Діє новий Інтернет-ресурс державної служби зайнятості під назвою «Єдине соціальне середовище зайнятості» (www.dcz.gov.ua),  на сторінках якого реалізовано сервіси з пошуку вакансій та резюме по всій країні, кабінети безробітних та роботодавців, профорієнтація онлайн, інфографіка статистичних даних про ринок праці та зайнятість. Зайти на сайт можна також з мобільного телефону, відтак бути в курсі новин, дізнатися про послуги служби, отримати поради, записатись на прийом до фахівця, здати звітність, знайти працівника тощо.

Василь Олещук окреслив основні пріоритети служби зайнятості на 2018 рік: завершення реорганізації та перетворення центрів зайнятості в сервісні майданчики з надання широкого спектру послуг, осучаснення профорієнтаційних послуг та впровадження інтернет-платформи державної служби зайнятості з профорієнтації, запровадження профілювання безробітних для попередження ризиків довготривалого безробіття, продовження широкомасштабної інформаційної кампанії «Живи та працюй в Україні».


 

Сторінка 945 з 1430

«ПочатокПопередня941942943944945946947948949950НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер