images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Військова служба за контрактом: почесна місія, нова спеціальність, гідна заробітна плата

Середа, 31 січня 2018, 07:24


Держава завжди повинна бути готова до захисту своєї територіальної цілісності й ця її готовність, безперечно, напряму залежить від кожного з нас.


Нову професію, спеціальність, роботу для справжніх чоловіків пропонує військова служба за контрактом. Мінімальний термін проходження контрактної служби становить 3 роки, максимальний — до 5-ти років.


До військової служби за контрактом залучаються не лише кращі військовослужбовці-професіонали, які вже мають за плечами бойовий досвід. Лави Збройних Сил України поповняють десятки, а то й сотні випускники вузів, профтехучилищ, молодих людей, які шукають своє життєве покликання.  Адже крім почесної місії — бути готовими до оборони рідної землі від ворога — військова служба за контрактом гарантує ще й гідне матеріальне забезпечення та стабільне майбутнє.


Солдат на посаді стрільця, що несе службу поза зоною АТО, щомісяця отримує не менше 7 тис. грн. Залежно від посади, звання, терміну проходження служби, кваліфікації ця сума збільшується. Додаткові щомісячні премії виплачуються військовослужбовцям окремих видів військ: Високомобільних десантних військ, Сил спецоперацій, корабельному складу ВМС, артилерії, танкістам тощо. Виплачується й винагорода усім військовослужбовцям, які виконують свої обов’язки у зоні АТО, незалежно від звання та посади.
Варто зазначити, що після завершення першого контракту, військовослужбовці, які продовжили термін служби, можуть ще й безкоштовно отримати заочну вищу освіту без відриву від військової служби.


Вік для прийняття кандидатів на військову службу за контрактом на посади рядового, сержантського та старшинського складу становить від 18 до 60 років.
Жінки у віці від 18 до 50 років також можуть служити в українських військах. Вони призначаються на посади: зв'язку — "телефоніст", "телеграфіст" та інші; тилу — "кухар", "кравець" та інші; медичні — "фельдшер", "медична сестра", та інші; штабу — "діловод", відповідальний виконавець, "бухгалтер".


Довідково:

На військову службу за контрактом осіб рядового, сержантського і старшинського складу приймаються:

- громадяни призивного віку, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову  загальну  середню  освіту і не проходили строкової військової служби;
- військовозобов'язані, а також жінки, які не мають військових звань офіцерського складу, з відповідною освітою та спеціальною підготовкою;
- військовослужбовці, які проходять строкову військову службу;

- військовослужбовці, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Основними вимогами під час відбору та прийняття на військову службу за контрактом є:
- стан здоров’я та придатність до військової служби за медичними показниками та показниками профвідбору;
- фізична підготовленість та психологічна стійкість кандидата на військову службу;
- мотивація до військової служби;
- рівень сформованості ідейних цінностей, моральних та професійних якостей.


 

Щодо отримання дублікату свідоцтва про державну реєстрацію ДЗМІ

Вівторок, 30 січня 2018, 09:37

 У разі пошкодження або втрати свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації (далі ─ Свідоцтво) засновник (співзасновники) має право на отримання дублікату. Відповідно до абзацу 3 статті 16 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» від 16.11.1992 року №2782-12 (далі ─ Закон), дублікат Свідоцтва  видається  на  підставі  письмової  заяви засновника (співзасновників) до реєструючого органу. 

Процедура отримання дублікату буде варіюватись в залежності від того, чи Свідоцтво було втрачене, чи пошкоджене. Керуючись пунктами 3.4 та 4.2 Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації в Україні та Положення про державну реєстрацію інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності» від 21.02.2006 №12/5 (далі ─ Наказ), алгоритмом дій для засновника (співзасновників) відповідного ЗМІ, що бажає (бажають) отримати дублікат втраченого свідоцтва про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації, складається з двох етапів: 1. Опублікування оголошення про втрату Свідоцтва в друкованому ЗМІ. В такому оголошенні вказуються назва друкованого ЗМІ, засновник друкованого ЗМІ, реєстраційний номер, серія, дата видачі втраченого Свідоцтва та констатується факт визнання його недійсним.2. Після опублікування такого оголошення, керуючись абзацом 3 статті 16 Закону та пунктом 4.3 Наказу, особа, звернувшись до органу реєстрації, подає заяву про видачу дублікату Свідоцтва, до якої додає примірник друкованого ЗМІ, у якому опубліковано оголошення про втрату Свідоцтва.Порядок отримання дублікату пошкодженого Свідоцтва відбувається згідно з нормами абзацу 3 статті 16 Закону та пункту 4.3 Наказу, в яких передбачено, що у разі пошкодження свідоцтва про державну реєстрацію засновник (співзасновники) подає до реєструючого органу заяву та пошкоджене Свідоцтво, яке залишається у справі реєструючого органу.При цьому, слід врахувати, що у відповідності до абзацу 4 статті 17 Закону, за видачу  дублікату  свідоцтва  про  державну реєстрацію періодичного друкованого видання або інформаційного  агентства  як суб'єкта  інформаційної  діяльності справляється збір у розмірі 20 відсотків установленого реєстраційного збору. 

Головне територіальне управлінняюстиції у Тернопільській області

На тернопільських фонтанах встановили відеокамери

Вівторок, 30 січня 2018, 08:49

У Тернополі запрацювали три веб-камери, які в онлайн-режимі дають можливість оглянути найкрасивіші фонтани міста. Камери відео спостереження розміщені поблизу фонтанів, що знаходяться на бульварі Вишнівецького, на бульварі Данила Галицького та на вулиці Білецькій. Про це повідомляє в.о. керівник КП «Тернопіль Інтеравіа» Святослав Журовський.

Цілодобовий он-лайн перегляд доступний на веб-порталі системи централізованого відеоспостереження Тернополя http://webcam.te.ua/.

Нагадаємо, що наразі у місті доступні для перегляду понад 380 веб-камер.

 

Плата за землю: зміни 2018

Вівторок, 30 січня 2018, 07:40


З 1 січня 2018 року набрав чинності (крім окремих норм) Закон України від 07.12.2017 р. №2246 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень в 2018 році».

Цим Законом, зокрема, підр. 6 розд. XX Податкового кодексу доповнено пунктом 9, згідно з яким індекс споживчих цін за 2017 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується зі значенням 100 відсотків.

Тобто, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення становить 1.

Отже, при визначенні бази оподаткування земельним податком за 2018 рік коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки застосовується зі значенням 1.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Перелік електронних сервісів, якими можуть скористатися мешканці Тернополя

Понеділок, 29 січня 2018, 09:30

Сьогодні у Тернополі функціонує 14 електронних сервісів та порталів, які допомагають мешканцям міста записатися на прийом до лікаря он-лайн, повідомляти про міські проблеми, слідкувати за рухом міського громадського транспорту та навіть оплачувати комунальні послуги.

Перелік діючих сервісів:

Портал «Відкрите місто»

Система, що дає можливість мешканцям Тернополя звернутися до працівників відповідних підрозділів міської ради з повідомленням про комунальні проблеми та стежити on-line за їх вирішенням.

«Файна карта»

Веб-ресурс, на якому ви знайдете усю інформацію щодо електронних проїзних квитків та можете он-лайн подати документи на виготовлення «Карти тернополянина».

«Транспорт Тернополя»

Он-лайн - система спостереження за рухом громадського транспорту Тернополя. Користувачі веб-порталу мають можливість дізнатися, як за допомогою громадського транспорту дістатися з однієї точки міста в іншу, бачити карту маршрутів транспорту у Тернополі та спостерігати, де у даний час знаходиться потрібний тролейбус чи автобус.

«Комунальні платежі»

Електронна платіжна система, що призначена для здійснення розрахунків за комунальні послуги у Тернополі. Мешканці міста можуть оплатити комунальні послуги та подати показники, ввівши особовий рахунок карток VIZA та MASTER CARD. Також є можливість пошуку абонента за адресою.

«Подача показників»

Он-лайн - ресурс для подачі показників газу, води та електроенергії. На цьому ж сайті можна здійснити оплату усіх комунальних послуг, включаючи Інтернет, домофон, квартплату та вивезення ТПВ, а також отримати усю інформацію про стан оплати комунальних послуг за попередні місяці та наявні субсидії.

«Тернопіль житлово – комунальний»

Веб-ресурс, де розміщена актуальна та оперативна інформація про діяльність у сфері житлово-комунального господарства міста, про структуру управління та графіки прийому фахівців, а також про підприємства, які перебувають у підпорядкуванні управління.

Тут також можна залишити звернення, скаргу, зауваження чи пропозицію щодо діяльності ЖЕКів чи інших комунальних установ житлово-комунального господарства Тернополя.

«Дошкільна освіта м. Тернополя»

Загальноміська електронна реєстрація дітей до дошкільних навчальних закладів Тернополя. Завдяки даній е-системі батьки можуть побачити інформацію про садочки, які функціонують у місті, обрати потрібний дошкільний заклад та зареєструвати дитину до дитсадка через інтернет.

«Он-лайн - запис на прийом до педіатра»

Система «Електронна реєстратура» дозволяє батькам оперативно, через інтернет, не перебуваючи в черзі у поліклініці, записати дитину на прийом до дільничного педіатра. До вузького спеціаліста маленьких пацієнтів записує лише педіатр безпосередньо на прийомі.

В амбулаторній карті вказуються дата та час відвідування, тому в реєстратуру перед візитом до лікаря звертатися не потрібно.

«Он-лайн - запис на прийом до сімейного лікаря»

Єдиний інформаційний ресурс для закладів «Центру первинної медико-санітарної допомоги», завдяки якому пацієнти можуть записатися на прийом до дільничного сімейного лікаря або обрати іншого лікаря, дізнатися актуальну інформацію про їх діяльність та отримати відповіді на запитання.

«Єдина система місцевих петицій»

Веб-портал, де громадяни можуть залишати колективні публічні звернення в електронній формі. Для того, щоб підтримати електронну петицію або створити нову, на сервісі потрібно зареєструватися.

«Громадський бюджет»

Це інструмент, який надає можливість кожному жителю Тернополя брати участь в розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів для покращення міста.

Платформа «Громадський проект» дозволить вам брати участь в конкурсі, не виходячи з дому: ви можете подати заявку on-line і відслідковувати долю свого проекту безпосередньо на сайті.

«Центр надання адміністративних послуг»

Завдяки даному інтернет - ресурсу тернополяни можуть швидко знайти інформацію про адміністративні послуги, які надаються у ЦНАПі, отримати он-лайн - консультацію та здійснити попередній запис на прийом.

Для реєстрації на прийом потрібно обрати годину та зал, в якому ви хочете отримати послугу. На порталі також існує можливість скористатися особистим «Кабінетом користувача».

«Веб-камери Тернополя»

Веб-портал Системи централізованого відеоспостереження міста Тернополя (СЦВМТ) надає можливість вільного цілодобового он-лайн перегляду камер, кількість котрих у місті постійно збільшується. Наразі у Тернополі доступні для перегляду понад 380 веб-камер.

Сайт Тернопільської міської ради

На сайті розміщені лінки на усі діючі електронні ресурси, також ви дізнаєтеся про графіки прийому депутатів, працівників структурних підрозділів та знайдете іншу актуальну інформацію.

 

Сторінка 948 з 1430

«ПочатокПопередня941942943944945946947948949950НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер