images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Пропозиції щодо підвищення рівня оплати та легалізації праці обговорили в ОДА

Понеділок, 04 червня 2018, 07:14

Питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати обговорили в облдержадміністрації на засіданні обласної міжвідомчої групи.

Відбулося засідання під головуванням заступника голови облдержадміністрації Ігоря Вонса. Також участь у ньому взяли директор фінансово-економічного департаменту Пенсійного фонду України Тетяна Король, директор департаменту з питань праці Держпраці України Ігор Дегнер, директор департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Вадим Боярський, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Ігор Москалик,  начальник Управління Держпраці у Тернопільській області Наталія Рус, заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Петр Якимчук.

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Ігор Москалик проінформував, що однією з основних проблем надходжень страхових внесків до Пенсійного Фонду є значна кількість працюючих, які отримують заробітну плату меншу від мінімальної.

В області із загальної кількості працюючих за основним місцем роботи (157 342 осіб), заробітну плату менше мінімальної отримують 16 086 осіб.

Загальна місячна потреба на виплату пенсій у травні поточного року становить понад 587,2 млн. грн. Якщо порівняти в динаміці, то потреба на виплату пенсій з травня місяця 2012 року по даний час зросла на 216,6 млн грн.   (158,4 %)», – наголосив Ігор Москалик.

Про здійснення перевірок органами Державної фіскальної служби по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників та методи інформування фізичних осіб-підприємців про заборгованість із сплати ЄСВ, а також про результати проведеної роботи проінформував заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Петро Якимчук.

Начальник Управління Держпраці у Тернопільській області Наталія Рус розповіла про здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, зауваживши, що основна ціль їхньої діяльності – це ефективна інформаційно-роз’яснювальна робота щодо попередження порушення законодавства про працю.

Підбивши підсумки засідання, учасники вирішили, що подальшу роботу з даного напрямку потрібно акцентувати на проведенні спільних заходів з органами Держпраці, Пенсійного фонду та Державної фіскальної служби, спрямованих на підвищення соціальних стандартів працюючих та збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів.

www.oda.te.gov.ua

 

Агенція регіонального розвитку області працюватиме на залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги

Неділя, 03 червня 2018, 08:05

Агенція регіонального розвитку – це ключовий елемент розвитку області, де інтегруються інтереси і зусилля експертів, можливості міжнародних проектів і технічна допомога донорів, які зараз працюють в Україні. Її робота повинна відповідати меті її створення, а саме сприянню підготовки та реалізації програм і проектів регіонального розвитку та підвищенню інвестиційної привабливості регіону. Про це зазначив заступник голови Тернопільської ОДА Ігор Вонс під час засідання Наглядової ради Агенції регіонального розвитку в Тернопільській області.

Під час наради обговорили затвердження штатного розпису, структури та граничної чисельності працівників Агенції, плану роботи до кінця поточного року, а також кошторису установи.

Окреслили також пріоритетні напрями роботи, які співпадатимуть із завданнями Агенції регіонального розвитку. Серед основних завдань – це запуск ряду інвестиційних проектів, промоція області, надання консультацій щодо підготовки та реалізації програм і проектів регіонального розвитку, методична допомога щодо розробки стратегій розвитку, запровадження системи моніторингу їх виконання, розвиток та підтримка бізнесу, у тому числі фінансово-кредитна робота, робота з громадами щодо нарощення їхнього потенціалу, напрацювання нових механізмів фінансування ініціатив, залучення міжнародної технічної допомоги, супровід інвесторів.

«Не менш важливо, що однією із багатьох функцій діяльності Агенції регіонального розвитку є розробка проектів та програм, які підтримуються Державним фондом регіонального розвитку, а також допомога об’єднаним територіальним громадам при підготовці ними різних проектів. Саме тому це хороший інструмент, за допомогою якого можна буде реалізовувати завдання і функції спрямовані на розвиток нашого регіону», – наголосив Ігор Вонс.

www.oda.te.gov.ua

Відкриття першого у Тернополі McDonald's заплановане на осінь

Субота, 02 червня 2018, 12:04

Уже за декілька місяців тернополяни у власному місті матимуть можливість скуштувати будь-які страви, які є у асортименті McDonald's, адже цей всесвітньо відомий ресторан швидкого харчування восени 2018 року представить свій новий заклад саме у Тернополі.

Перший у місті McDonald's, загальною площею 520 кв. м. та місткістю 280 місць, буде розташований на Майдані Перемоги, де уже більше місяця тривають будівельні роботи.

Міський голова Тернополя Сергій Надал позитивно оцінює захід у наше місто світового лідера та відзначає, що інвестиції світових компаній у розвиток Тернополя допоможуть нашому місту ставати більш привабливим для туристів та покращити діловий клімат, окрім того, відкриття закладу – це близько 100 нових робочих місць для самих мешканців і нові надходження у бюджет міста.

Зі слів директора з розвитку та виробництва компанії McDonald’s в Україні Віталія Стефурака, особливістю закладу у Тернополі буде його проект у новому форматі з досвідом майбутнього, який на даний час представлений лише у єдиному закладі мережі McDonald's у Києві. Оновлений проект передбачатиме:

  • Новий принцип роботи касової зони, зокрема розділення зон на розрахункову та зону видачі страв, що значно пришвидшить процес замовлення;
  • Експерта з гостинності, чиїм завданням буде допомога відвідувачам з новими способами обслуговування у закладі, допомога у пошуку вільного столика, допомога іноземцям у перекладі меню та допомога незрячим у виборі страв;
  • Обслуговування за столиками – послуга, яка раніше була недоступна у ресторанах McDonald’s в Україні. Відтепер відвідувач при замовленні страв на касі, отримає їх безпосередньо за столиком;
  • Новий принцип роботи кухні “Приготовано для тебе”, що дозволить відвідувачу додати чи усунути певні інгредієнти у стравах на власний смак;
  • Термінали самообслуговування, за допомогою яких відвідувач зможе ознайомитися з меню закладу, здійснити замовлення та оплатити його.

 

Для зручності тернополян, у закладі McDonald’s буде присутня послуга McDrive для відвідувачів на автомобілях, а також відкрита тераса та дитячі атракціони.

До слова, при будівництві ресторану McDonald’s у Тернополі, працівниками будуть використані сучасні енергоефективні технології, що дозволять значно заощаджувати енергоспоживання, зокрема тепловий насос для підігріву води та рекуператор для повітря.


rada.te.ua

 

Експерти представили результати аудиту медичних закладів Тернополя

П'ятниця, 01 червня 2018, 05:56

Днями відбулася презентація результатів аудиту медичних закладів Тернополя, проведених громадською спілкою «Реформи здоров`я». У заході взяли участь магістр Національної академії державного управління при Президентові України Володимир Короленко, голова громадської ради Аркадій Шульга, голова громадської організації «Медична варта», заступник міського голови Тернополя Леонід Бицюра, начальник охорони здоров’я та медичного забезпечення міської ради Ростислав Левчук та керівники комунальних медичних закладів міста.

Зі слів Ростислава Левчука, аудит тернопільських закладів охорони здоров'я був проведений у зв’язку з недостатнім фінансуванням медичної сфери з державного бюджету, адже дефіцит бюджету лише для лікувальних закладів нашого міста у 2018 році складе приблизно 70 млн. грн. Відтак, аудит повинен допомогти створити ефективну і сучасну модель функціонування закладів охорони здоров’я Тернополя.

«На рівні країни активно триває реформа галузі первинної ланки. Проте у Тернополі, після проведення аудиту, виявили, що близько 80 % тернопільських пацієнтів звертаються не за первинною медико-санітарною допомогою, а на вторинну ланку, що веде до нераціонального використання ресурсів, - додає Ростислав Левчук. - Тому першими кроками після отримання результатів аудиту буде оптимізація мережі та галузі загалом, а також оптимізація ресурсного забезпечення для раціонального використання коштів, але без втрати якості надання медичних послуг».

Експерт з Києва Володимир Короленко після проведеного аудиту розповідає, що госпіталізація тернополян демонструє надлишкову кількість ліжок вторинної ланки медичної допомоги, що потребує скорочення або перепрофілювання (щонайменше 170 ліжок є у надлишку).

«Відповідно до даної ситуації та, враховуючи територіальну компактність міста, раціональним рішенням буде перепрофілювання існуючих закладів охорони здоров’я в заклади більш загально-терапевтичного та загально-хірургічного профілю, - коментує Володимир Короленко. - Доцільним також буде сконцентрування педіатричної допомоги для населення міста та області в єдиному медичному центрі».

Важливими напрямками реформи також є впровадження інформаційних технологій таких, як електронна черга та електронний облік, що дозволить економити кошти; сприяння розвитку відновного лікування, зокрема реабілітації після гострих станів, а також розвиток страхової медицини як основи фінансування медицини, прийнятої у більшості європейських країн.


Підприємець одночасно є найманою особою: чи є право на податкову знижку?

П'ятниця, 01 червня 2018, 05:36

У Тернопільській ОДПІ  зазначили, що порядок застосування податкової знижки визначений ст. 166 Податкового кодексу України.

Підпунктом 166.4.2 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку на доходи фізичних осіб у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу такого платника, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ.

Тобто, право на податкову знижку буде мати фізична особа – підприємець, яка одночасно є найманою особою, та винятково до доходів, одержаних від роботодавця у вигляді заробітної плати.

Нагадуємо, що у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ фахівці інспекції консультують, проводять тренінги та надають практичну допомогу в заповненні Декларації про майновий стан і доходи та подання електронної звітності з використанням електронного підпису. Телефони для довідок: 4346-10, 43-46-46.


 

Сторінка 5 з 532

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер