images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Тернопіль отримав високий рівень прозорості бюджету

П'ятниця, 01 березня 2019, 07:09

27 лютого у приміщенні Тернопільської міської ради відбулося представлення результатів національного рейтингу «Індекс прозорості місцевих бюджетів-2018», під час якого експерти спільно з представниками міської ради обговорили рівень прозорості бюджетного процесу Тернополя.

За результатами незалежного експертного оцінювання бюджету на 2018 рік, Тернопіль має високий рівень прозорості бюджетного процесу та входить у ТОП-10 рейтингу серед усіх міст України. Дослідження проводилося експертами Громадського Партнерства “За прозорі місцеві бюджети!”, під час якого оцінювалися всі стадії бюджетного процесу за трьома основними параметрами: відкритість бюджетної інформації, прозорість прийняття рішень та використання інноваційних практик.

«Оцінювання проводились за унікальною інноваційною методологією, яка включає 139 критерій та дозволяє охопити і проаналізувати всі стадії бюджетного бюджету - від його формування і до звіту про його виконання», - розповідає експерт Громадського Партнерства «За прозорі місцеві бюджети» Віталій Світлик.

У кампанії вимірювання Індексу прозорості місцевих бюджетів взяли участь 37 міст України та 50 об’єднаних територіальних громад.

Високий рівень прозорості свідчить про те, що Тернопільська міська рада відповідає більшості критеріїв відкритості бюджетної інформації та прозорості бюджетних рішень, а також використовує певні інновативні практики в бюджетному процесі. Оприлюднена бюджетна інформація відповідає вимогам чинного законодавства.

Під час обговорення експертами також були надані рекомендації Тернополю для максимального підвищення прозорості бюджету міста.

 

За порушення законодавства анулювали 45 ліцензій

Четвер, 28 лютого 2019, 08:07

На території Тернопільської області здійснюють діяльність 8 підприємств-виробників підакцизної продукції, які є платниками акцизного податку до Державного бюджету. Впродовж січня 2019 року вони сплатили до державної скарбниці 2 млн 659,8 тис. грн акцизного податку. Зокрема, від виробництва горілчаної продукції до казни надійшло 1 млн 44,6 тис. грн цього платежу, від виробництва пива – 1 млн 354,3 тис. грн, пального – 85,6 тис. грн, переобладнання транспортних засобів – 175,4 тис. гривень.

У січні надходження акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів склали 9 млн 461,1 тис. грн, що на 9,8 відс. більше, ніж очікувалось. Відтак місцеві бюджети додатково отримали 841,1 тис. гривень цього платежу.

Впродовж першого місяця початку року фахівці фіскальної служби Тернопільщини провели 18 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Результат - застосовано фінансових санкцій на суму 188,8 тис. гривень.

За результатами проведених перевірок встановили 20 порушень Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». Так, у 10 випадках торгували алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, а у 5 - здійснювали роздрібну торгівлю тютюновими виробами поштучно.

З початку року анульовано 27 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 18 - на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробними. В тому числі двох ліцензій позбавили за продаж тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Станом на початок лютого кількість діючих ліцензій становить 4 649, з них 2 480 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 2 047 - на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області





На Тернопільщині найбільше імпорту надійшло з Польщі та Німеччини

Четвер, 28 лютого 2019, 08:01

У січні 2019 року підрозділи митного оформлення Тернопільської митниці ДФС оформили 5 853 митні декларації, що на 146 відс. більше, порівняно з відповідним періодом минулого року. З них більшість документів про імпорт – 4 556, решта декларацій свідчать про експортні операції – 1 297. Варто зауважити, що усі вони стовідсотково оформлені в електронному вигляді.

Впродовж цього періоду тернопільські митники оформили 66,5 тис. тонн вантажів, що на 22,9 тис. тонн або 52,5 відс. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Більшість товарів ішло на експорт, а це 56,6 тис. тонн. На територію області ввезли впродовж січня цього року продукції вагою 9,9 тис. тонн. Загальний товарообіг склав 66,6 млн дол. США й порівняно з аналогічним періодом 2018 року збільшився на 7 відсотків.

Серед основних товарів, що експортувалися, такі: електроустаткування (кабельні модулі електромереж автомобілів, як продукти переробки на митній території тощо) – понад 43 відс. від загальної частки експортованих товарів, продукти переробки овочів, плодів – 11,9 відс., а також цукор, кондитерські вироби – 8,7 відс.

Імпортували найчастіше електроустаткування (проводи та арматура ізольовані, радіотехнічні пристрої тощо) – 37,9 відс. від загальної частки імпортованих товарів, транспортні засоби – 14,5 відс., механічне обладнання – 8,3 відс.

До речі, зовнішньоекономічні операції проводилися з торговельними партнерами із 56 країн світу. Перші позиції серед них займають такі держави: Польща (57,7 відс. від усього товарообігу), Німеччина (6,2 відс.), Швейцарія (3,7 відсотка), Білорусь (3,6 відс.).

У географічному розрізі найбільше товарів на Тернопілля імпортували з Польщі (51 відс. від усього імпорту), Німеччини (13 відс.), США (3,8 відс.) та Італії (3,5 відс.).

Експорт товарів здійснювався до таких країн, як Польща (понад 54,8 відс. від усього експорту), Білорусь (понад 9 відс.), Канада (6,6 відс.).



Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області



 

Коли втрачено або пошкоджено податкову чи фінансову звітність

Середа, 27 лютого 2019, 07:10

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.

Пунктом 44.3 ст. 44 ПКУ визначено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

При ліквідації платника податків документи, визначені п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Згідно з п. 44.5 ст. 44 ПКУ у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в пп. 44.1 і 44.3 ст. 44 ПКУ, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому ПКУ для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

При неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених п. 44.5 ст. 44 ПКУ, терміни проведення таких перевірок переносяться до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених п. 44.5 ст. 44 ПКУ строків.

Відповідно до п. 44.6 ст. 44 ПКУ якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому п. 44.7 ст. 44 ПКУ платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим п. 44.7 ст. 44 ПКУ), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності (абзац другий п. 44.7 ст. 44 ПКУ).

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


Більше 20 об’єктів шляхово-мостового господарства відремонтують у 2019 році

Вівторок, 26 лютого 2019, 07:45

Перелік об’єктів шляхово-мостового господарства, які будуть відремонтовані у 2019 році, затвердили на засіданні виконавчого комітету Тернопільської міської ради.

Зокрема, враховуючи звернення громадян, роботи з капітального ремонту та реконструкції будуть проведені на привокзальному майдані Тернопільського залізничного вокзалу, а також на об’єктах за адресами:

  • перехрестя вул. Дружби та вул.Миру в м.Тернополі (верхній шар);
  • вул.Промислова (ділянка від вул. Поліської до вул. Лук'яновича);
  • вул. Львівська (заміна верхнього шару дорожнього покриття на ділянці від церкви Вознесіння Христового до АЗС «Автотехсервіс»);
  • вул. Шпитальна (заміна верхнього шару дорожнього покриття на ділянці від вул. Я. Стецька до вул. Князя Острозького);
  • від ПАТ «Тернопільхліб» до заїзду на територію будинку за адресою вул. Винниченка, 8 (капітальний ремонт проїзду);
  • вул. Подільська;
  • вул. Стадникової;
  • вул. Чернівецька (ділянка від вул. Микулинецької до будинку №50);
  • вул. Юрчака;
  • вул. Б. Хмельницького - вул. С. Крушельницької- вул. Бродівська- вул. Збаразька - вул. Галицька та вул. Вояків Дивізії «Галичина» (влаштування транспортної розвя’зки);
  • вул. Замонастирська - вул. Гайова - вул. Микулинецька - вул. Живова - вул. Князя Острозького (влаштування транспортної розвя’зки);
  • вул. Січинського (капітальний ремонт– заміна покриття фігурними елементами мощення ділянки в районі будинку на вул. Валова,11);
  • вул. Стадникова (влаштування мереж водовідведення);
  • примикання вул. Клінічної та проспекту С. Бандери (схема організації дорожнього руху із світлофорним об’єктом);
  • проспект Степана Бандери- вул. Клінічна (влаштування денної тимчасової стоянки для легкових автомобілів);
  • від вул. Чернівецької до вул. Білогірської (влаштування колектора дощової каналізації);
  • міжбудинковий проїзд на вул. Будного, 26 - вул. Будного, 30 (капітальний ремонт асфальтобетонного покриття);
  • вул. Достоєвського;
  • вул. Загребельна;
  • вул. Канадська (ділянка від ж/б №18 до ж/б №33);
  • вул. Лучаківського (від перехрестя вул. С. Будного- Лучаківського до церкви Святого Священомученика Йосафата).
 

Сторінка 7 з 619

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер