images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Роз’яснення Міністерства молоді та спорту щодо послаблення карантинних обмежень на території України

Четвер, 28 травня 2020, 09:28

Відповідно до рішення Уряду від 20 травня, з’явилось роз’яснення Міністерства молоді та спорту щодо послаблення карантинних обмежень на території України. Відтак, дозволено брати участь у начально-тренувальному процесі на спортивних об’єктах членам національних збірних команд України з олімпійських, неолімпійських, національних видів спорту та видів спорту осіб з інвалідністю, спортсменам командних ігрових видів спорту професійних спортивних клубів. З 22 травня дозволено проведення спортивних заходів без глядачів, в яких беруть участь не більше 50 осіб, а заходи в яких беруть участь понад 50 осіб проводяться за погодження Міністерства охорони здоров’я.

З 1 червня відновиться робота закладів фізичної культури і спорту (ДЮСШ, ШВСМ, училища), спортивних клубів та фітнес-центрів, крім групових занять більше 10 осіб.

Однак проведення спортивних заходів можливе в регіонах, в яких здійснюється послаблення протиепідемічних заходів на підставі рішення комісії ТЕБ та НС.

Обов’язковим є забезпечення учасників засобами індивідуального захисту, дотримання інших санітарних та протиепідемічних норм.

Також МОЗ рекомендує такі умови роботи:

- під час роботи вимірювати температуру всім працівникам закладу. Якщо температура тіла понад 37,2 С, то вважається, що це ознаки вірусного респіраторного захворювання і людина до роботи не допускається;

- усім відвідувачам вимірювати температуру при вході до закладу;

- під час проведення індивідуальних занять, дозволяється, щоб одна людина перебувала на площі 10 квадратних метрів. Якщо це групові заняття – то не більше однієї людини на 5 квадратних метрів.

- проведення групових та командних занять має проводитись виключно за попереднім записом;

- на вході розмістити спиртовмісні антисептики. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наліпку);

- в зоні проведення занять рекомендують розмістити додаткові антисептики в невеликій тарі, паперові рушники, а також урни для їхньої утилізації. Важливо нагадувати клієнтам про дезінфекцію рук та спортивного інвентарю.

На період карантину забороняється:

- використання багаторазових тканинних рушників;

- розміщення в доступі клієнтів рекламних брошур, журналів та інших поліграфічних матеріалів;

- функціонування басейнів;

- функціонування спа-зон та послуг масажу;

- функціонування фітнес-барів;

- функціонування дитячих кімнат;

- одночасне використання багатофункціональних тренажерів кількома відвідувачами;

- проведення групових занять для понад як 10 осіб;

- проведення групових занять, що передбачають безпосередні фізичний контакт;

- проведення занять для дітей віком до 14 років;

- видача багаторазових рушників клієнтам.

Тренажери для кардіо-тренувань, якими користуються тривалий період часу? радять розмістити з інтервалом не менше 2.5 метри один від одного.
Також важливо враховувати кількість клієнтів, щоб не допускати скупчення в роздягальнях та на ресепшині.

Вимоги до працівників спортивних залів та фітнес-клубів:

- працівники повинні мати маску/респіратор та одноразові рукавички. Після їхнього використання обов’язково помити руки з рідким милом або обробити спиртовмісним антисептиком;

- персонал повинні забезпечити п’ятиденним запасом масок та дезінфекторів;

- також працівників мають навчити правильно використовувати засоби захисту та утилізувати їх;

- працівник має самоізолюватись у разі появи симптомів респіраторного вірусного захворювання.

Вимоги до прибирання приміщення:

- дезінфекція поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;

вологе прибирання з використанням мийних та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення робочого дня/зміни;

- провітрювання приміщень впродовж не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;

- централізований збір використаних масок, паперових серветок в окрему урну з кришкою та одноразовим поліетиленовим пакетом.

Також рекомендується відсторонити від роботи людей, які знаходяться в групі ризику. Наприклад, працівників старше 60 років та тих, хто має хронічні захворювання.

 

У Тернополі починає відновлюватися спортивне життя

Четвер, 28 травня 2020, 09:27

У Тернополі починає відновлюватися спортивне життя

На території Тернопільської громади дозволено проведення спортивних заходів за участі 50 осіб (спортсмени, тренери, спортивні судді, інші особи, які забезпечують організаційне супроводження спортивного заходу) без глядачів. Відповідне рішення схвалили на черговому засіданні міського оперативного штабу. До переліку спортивних заходів, які дозволені, відносяться лише офіційні спортивні змагання та навчально-тренувальні збори, а їхнє проведення, зокрема, передбачає видання розпорядчого документу про проведення такого заходу організатором спортивного заходу.

 

Тож, у Тернополі дозволено:

- відвідування спортивних майданчиків з дотриманням протиепідемічних заходів, маскового режиму та соціального дистанціювання;

- на території майданчика дозволено перебувати не більше однієї особи на 10 кв. метрів площі;

- тренування спортсменів національних збірних команд.

У Ланівцях реалізують молодіжний проєкт

Четвер, 28 травня 2020, 09:26

У Ланівцях реалізують молодіжний проєкт

0

На набережній ставу тривають роботи із реалізації молодіжного проєкту “Твій безмежний простір”. Він передбачає облаштування місця відпочинку для молоді, зокрема альтанки ексклюзивного дизайну, встановлення ігрового та відпочинкового обладнання, в тому числі з інклюзивними елементами.

Нагадаємо, проєкт реалізовується за підтримки програми DOBRE в рамках молодіжного компоненту. Для робіт програмою виділено 268 100 грн, співфінансування із міського бюджету — 190 000 грн.

Тож уже після карантину молодь Лановецької громади матиме свій власний “безмежний простір” для творчості, спілкування та відпочинку.

https://lanmisto.gov.ua/

 

 

Як молодь Зборівської ОТГ втілює комунікаційні ініціативи

Четвер, 28 травня 2020, 09:22


Як молодь Зборівської ОТГ втілює комунікаційні ініціативи

0

У Зборівській ОТГ від моменту створення не існувало прес-служби. Тому серед негативних факторів мешканці громади називали: недостатню поінформованість про заходи у ОТГ; висвітлення новин тільки на сайті; дезінформацію у соціальних мережах; низьку прозорість діяльності органів місцевого самоврядування.

У процесі реформи децентралізації, коли Зборів став центром громади, об’єднавши 17 сільських рад ( 2017 рік, 29 жовтня), у громаді почала працювати громадська організація «Зборів UP», у якій сформувався молодіжний корпус. Він поступово розширив власну діяльність та досяг рівня Молодіжного Конгресу Зборівської міської ради (консультативно-дорадчий орган, у склад якого входять 42 учасники: із них 12 сенатори, представники закладів і сіл ОТГ). Всю комунікацію почала здійснювати ініціативна молодь «Зборів UP» власними силами: через сторінку у Фейсбук. Пізніше, під час Молодіжного форуму ДОБРЕ ДІЙ, що відбувався у Тернополі, «Зборів UP» отримала завдання -- провести Молодіжний форум у громаді, де громадськість обере пріоритетний проєкт для подальшої реалізації спільно із Програмою DOBRE.

«Молодіжний форум Зборівської ОТГ – це перший такий захід, який повністю організувала наша молодь. А все завдяки хорошому менторству Програми DOBRE. Наші юні реформатори не лише повірили, що можуть творити зміни, але й перестали думати, що владні органи – це щось недосяжне і пов’язане виключно із важкими термінами і документами. Цей захід став стартом приємних змін у молодіжному середовищі. Зараз ми не уявляємо роботи без консультацій  з молоддю, без їх креативного бачення і підтримки.» - розповів учасник форуму, заступник голови Зборівської громади Ярослав Гаранджук.

Навесні 2019 року, за результатами набраних голосів ідею для проекту обрали. Вирішили,  що молодіжний центр матиме медійний напрям, оскільки саме він має попит у громаді. Молодь міста і громади давно просуває Ютуб, шкільні ЗМІ та медіаграмотність. Ініціативу  Молодіжного Конгресу підтримало керівництво Зборівської міської ради. Адже створення Нетворкінг медіа – центру -  це створення платформи інформування усіх цільових аудиторій у громаді:  про позитивні зміни децентралізації; про бюджетні процеси громади; про заходи, що проводить керівництво.  Це молодіжна прес-служба, яка висвітлює новини у громаді у форматах відео, фото, текстів на усіх популярних платформах: Фейсбук, Інстаграм: @media_zboriv_otg_center, Телеграм-канал,  Ютуб та офіційний сайт ОТГ.

За підтримки Програми USAID DOBRE для поліпшеної роботи Нетворкінг медіа-центру  придбано меблі: столи, крісла та крісла-груші, крісла для зйомок, диван для центру; офісне обладнання: лазерний кольоровий принтер, навісні полиці, стелажі, принтер для сканування і друку, фліпчартову дошку, чайник; професійне фото-обладнання: стіл для зйомок, світло студійне, фотоапарат, професійний диктофон, стабілізатор, штатив, мікрофон-петличка, квадрокоптер, ліцензійні програми для монтажу та поліграфії.

«Дуже добре, що нарешті у нашій громаді є інформування. Наприклад, наше село на краю громади, тут мало хто передплачує районну газету, буває часто в місті. Дуже зручно щовечора читати свіжі новини громади, а ще й бачити відео, фото. Дякуємо, що є така можливість», - ділиться Орися Макогін, мешканка с. Мала Плавуча Зборівської громади.

У співпраці із Українським кризовим медіа-центром, партнером Програми DOBRE, представники медіа-центру брали участь у навчанні для прес-служб у Києві. У результаті, для посилення ефективної комунікаційної роботи, створено комунікаційну стратегію Зборівської ОТГ, головними цілями якої визначено:

  1. підвищити довіру громади до влади ОТГ, підвищити рівень місцевого патріотизму та згуртованості громади навколо спільних інтересів та цілей;
  2. підвищити обізнаність про ОТГ (висвітлити найкращі практики у межах реформи децентралізації);
  3. підтримати підприємницьку ініціативу у Зборівській ОТГ;
  4. промотувати привабливий для туризму імідж громади.

Медіалабораторія – це проєкт, який триває на базі медіа-центру від середини лютого 2020 року. До освітнього проєкту долучена  місцева молодь (22 учасники). Метою проєкту є підготовка молодої команди медійників, яким цікава сфера тележурналістики, копірайту, монтажу,  художньої публіцистики. Навчання проводиться у трьох групах щотижня. У фіналі Медіалабораторії учасники презентують власні відео роботи, професійні фото, веб-дизайни та отримають сертифікати про проходження курсу. Відтак, у якості перших результатів роботи Медіалабораторії виходять молодіжні розважальні шоу: «Покоління Z» (посилання),  «ZBORIV PEOPLE» (посилання). Найбільш популярними є відео та фоторепортажі. Особливо соціальні ролики : «Зборів - наше рідне місто» (посилання) - 1 869 переглядів на Ютуб, 30 вподобань на Ютуб. 14, 3 тисячі охоплення на Фейсбук, 11 805 переглядів, 1 248 взаємодій.

«У кожного є потреба в середовищі, де відчуватимеш себе потрібним. Тут ти зустрічаєш людей, схожих на тебе у чомусь. Тих, кому довіряєш. Коли люди з різних середовищ Зборівської ОТГ починають спілкуватися між собою у такому місці, то це дуже руйнує стереотипи – і раптом виявляється, що у владі громади не тільки корупціонери, у громадському секторі – не  такі вже і грантоїди, депутати не всі продажні, а бізнес – це не мішки з грошима, яких цікавить тільки вигода. Саме таким місцем спілкування і є наш медіа - центр. Часто сюди до нас заходять депутати, чиновники всіх рівнів, бібліотеркарі, бізнесмени, але при цьому всі спілкуються на рівних, сідають на пуфи і забувають про костюми та краватки. Зустрічі у нас відкриті для всіх та безкоштовні», – розповідає очільниця центру, прес-секретарка ОТГ та президентка Молодіжного Конгресу Леся Голояд.

Крім того, у медіацентрі збирається молодь громади, яка не задіяна у медіа роботі. Разом гості грають у настільні ігри та популярну гру «мафія». Так, медіацентр слугує і центром взаємодії громади. Раніше такого місця у Зборові не було.

А у звичайні будні дні медіа-центр – це прес-служба Зборівської міської ради, яка висвітлює усі події на офіційному сайті громади та на Фейсбук-сторінці. Медіа-центр подає новини у форматі соціальних відеороликів: відео-ролик про повернення до громадивідео-ролик про толерантність до молоді; репортажів із подій у розважальному форматі (посилання), історії успіхів мешканців ОТГ (посилання).

«Медіацентр - це дуже круте місце для розвитку. Раніше такого не було. Після пар, після уроків всі тинялись вулицями, не знали чим корисним себе зайняти. А там зібрались особливі люди, які мають енергію та мотивацію змінювати свою громаду», - підкреслює Віталій Фурчак, студент місцевого освітнього закладу.

Як підсумок, підкреслимо, завдяки  активній роботі молоді у інформаційному просторі, у мешканців склався хороший імідж Зборівської громади, як такої, що є дружньою домолоді та її ініціатив. Підвищено кількість переглядів та підписників на усіх сторінках соціальних мереж, велика кількість з яких – молодь, яка раніше не цікавилась подіями у громаді, адже читати тексти із складними термінами –не для них. Наразі команда медіа-центру працює над створенням молодіжного ЗМІ, що спрямує роботу на інформування про вразливі категорії населення, гендерну проблематику за назвою «Гальорка Верхоставу», що стартує у травні.

«Я дуже радію, що саме молодь взялась за цю справу. У них свіже бачення, золоті руки, багато ідей. З приємністю переглядаємо відео, які створюють у медіацентрі. Ділимось з друзями», - розповідає Ольга Гоца з міста Зборів.

https://decentralization.gov.ua/news/12445?page=2

 


Глобальна ініціатива «Всесвітній рік Біблії»

Четвер, 28 травня 2020, 09:21

Глобальна ініціатива «Всесвітній рік Біблії»

0

У Вашингтоні в 2019 році відбулася зустріч християнських лідерів з більш ніж 34 країн, в ході якої було оголошено  2020 рік «Всесвітнім роком Біблії». Ініціатива покликана показати і зміцнити цінності Слова Божого для всіх людей, а також  відновити значення Біблії в традиційно християнських культурах.

Багато людей знайомі з Біблією незалежно від того, чи поділяють вони біблійні вірування чи ні. Згідно з Книгою рекордів Гіннеса, Біблія є найпродаванішою і найрозповсюджуванішою книгою в історії: загальна кількість її примірників, проданих з 1851 року, перевершує 5 мільярдів книг. За оцінками Гіннеса, за останні 3 тисячі років було продано близько 5 трильйонів примірників цієї Книги книг, хоча точне число встановити неможливо. Приблизно 100 мільйонів копій продають щорічно, завдяки чому Біблія продовжує лідирувати в списку світових бестселерів серед нехудожньої літератури. Вона зрозуміла для всіх людей, бо  правдиво розповідає про реальних осіб та їхні стосунки з іншими людьми і з Богом. Біблійні принципи  вчать нас практичної мудрості.

Глобальна ініціатива «Всесвітній рік Біблії» має шість цілей: молитися перекладати, публікувати, поширювати, навчати та мотивувати людей читати Слово Боже.

У Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці є різноманітні види видань Біблії, яку можна вільно взяти у книгозбірні.

http://library.te.ua/

 

Сторінка 9 з 1087

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер