images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


У службі зайнятості запрацювала «гаряча лінія»

Субота, 16 грудня 2017, 15:09

14 грудня по всій Україні розпочала роботу «гаряча лінія» державної служби зайнятості. Консультації з питань реєстрації в центрах зайнятості, надання послуг роботодавцям та ін., можна отримати за єдиним безкоштовним номером 0 800 50 99 66.

Про це під час офіційного відкриття повідомила заступник голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Юлія Жовтяк.

«До сьогодні у кожній області працювали відповідні місцеві телефони «гарячих ліній». Проте, була відсутня єдина централізована інформаційна служба, яка б надавала інформаційно-консультаційні послуги. Відтепер, це єдиний простий та безкоштовний номер, за яким усі бажаючі можуть зателефонувати та задати будь-які запитання. Ми почуємо кожного, адже щодня удосконалюємо свою роботу, а наші послуги стають більш доступні та якісні», – зазначила Ю. Жовтяк.

За її словами, служба зайнятості – це сервісна установа, яка щорічно надає послуги з працевлаштування для майже півтора мільйона людей. Щодня за допомогою служби роботу знаходять понад 3000 українців. «Гаряча лінія» зробить звернення до служби зайнятості більш простим та зрозумілим.

За номером 0 800 50 99 66 можна буде дізнатись інформацію про повний перелік послуг служби зайнятості. Також про те, які документи потрібні для отримання тієї чи іншої послуги, контактні телефони центрів зайнятості, адреси та багато іншого.

Разом із тим, через «гарчу лінію» не можна буде отримати інформацію щодо виплат допомоги по безробіттю та іншу конфіденційну інформацію конкретної особи. Для цього зареєстрованому безробітному необхідно особисто звернутися до центру зайнятості з документами, які підтверджують особу.

Територіально «гаряча лінія» створена на базі Київського обласного центру зайнятості. Додатково, крім основних питань, можна буде надати свої пропозиції щодо поліпшення роботи конкретного центру зайнятості, чи служби зайнятості в цілому.

Нагадаємо, що у січні 2017 року служба зайнятості запустила в роботу «електронну чергу» для безробітних. За допомогою цього сервісу, який доступний за посиланням: http://www.dcz.gov.ua/EReception/, кожен бажаючий, не виходячи з дому, може записатись на первинний прийом до фахівця будь-якого центру зайнятості.


 

Як отримати інформацію про отримані доходи?

П'ятниця, 15 грудня 2017, 08:01

Фізична особа для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів подає до податкової інспекції заяву за формою №10ДР.

Громадянин України для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів може звернутися особисто або через представника до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якої іншої інспекції у разі, якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу.

Слід зазначити, що заява щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків фізособою також може бути подана засобами електронного зв’язку в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника.

Докладніше – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.



Внесено зміни в облік платників

П'ятниця, 15 грудня 2017, 08:01

Міністерство фінансів України наказом від 06.10.2017 р. №839 затвердило зміни до Порядку обліку платників податків і зборів. Зміни набрали чинності з  8 грудня 2017 року. Про це повідомили у Тернопільській ОДПІ.

Наказом урегульований порядок дій та обліку платників податків у разі неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік в податковій інспекції.

Зокрема, встановлено, якщо юрособа, відокремлений підрозділ юрособи, фізособа – підприємець, фізособа, яка провадить незалежну професійну діяльність, має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідній інспекції, то таким органом вживаються заходи щодо:

  • отримання відповідних відомостей від державного реєстратора та постановки на облік за основним місцем обліку таких платників;

  • подання платниками, на яких не поширюється дія Закону №755, заяв для взяття їх на облік за основним місцем обліку як платників податків;

  • подання документів для взяття на облік за неосновним місцем обліку, якщо у платника податків відповідно до законодавства є обов'язки щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на відповідній території.

При цьому, платники податків, які не подали до відповідної податкової інспекції заяв та/або документів для взяття їх на облік за основним або неосновним місцем обліку, обліковуються у таких органах з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».

Взяття на облік за основним місцем обліку відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації, відомості щодо якого включені або підлягають включенню до Єдиного держреєстру юросіб, ФОП та громадських формувань, у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з ЄДР. Взяття на облік за основним місцем обліку іншого відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації, у тому числі постійного представництва нерезидента, відомості щодо якого не включаються та не підлягають включенню до ЄДР, у контролюючому органі здійснюється після належної акредитації (реєстрації, легалізації) такого підрозділу на території України згідно із законом.

Наказом також підкориговано порядок подання та заповнення повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф.№20-ОПП у разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України.

Докладніше – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.


 

Релігійним організаціям на замітку

П'ятниця, 15 грудня 2017, 08:00

У Тернопільській ОДПІ звертають увагу на те, що релігійним неприбутковим організаціям термін для приведення установчих документів відповідно до вимог Податкового кодексу (далі – ПК) і подання копій таких документів до контролюючого органу продовжено до 1 січня 2018 року.

Неприбуткові релігійні організації, які до вказаного терміну не приведуть свої установчі документи у відповідність до вимогам ПК та не нададуть копії таких документів контролюючому органу, після 1 січня 2018 року будуть виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Тобто, з початку 2018 року такі релігійні організації втратять статус неприбуткових і будуть вважатись платниками податку на прибуток на загальних підставах з відповідним оподаткуванням.

Зазначена норма передбачена п.35 підрозділу 4 розділу XX ПКУ.

Докладніше – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.


У парку «Топільче» облаштували велодоріжку

П'ятниця, 15 грудня 2017, 07:57

В рамках програми розвитку велоінфраструктури у Тернополі, в парку «Топільче» (зі сторони Надставної церкви) підрядники влаштували доріжку – пандус. Доріжкою можуть скористатися пішоходи, велосипедисти, а також люди з обмеженими фізичними можливостями та матері з дитячими візками.

Нагадаємо, уже два роки тернополяни відчувають переваги оновленої пішохідної доріжки з турнікетною огорожею у парку “Топільче”, яка сполучає вул. Миру із пішохідним мостом через р. Серет.

 

Сторінка 10 з 478

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...