images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


«Нерухомий податок» у витрати не іде

П'ятниця, 16 червня 2017, 08:13


 Про це наголосили в Тернопільській ОДПІ. Фахівці зазначили, що підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування та сплачують податок на нерухоме майно за свою комерційну нерухомість (магазини, склади тощо), не можуть включати до складу витрат сплачені суми такого податку. Таку заборону прописано у підпункті 177.4.4 Податкового кодексу.


Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ та за телефоном: 43-46-10.


Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ


 

Як повернути зайво сплачені кошти?

П'ятниця, 16 червня 2017, 08:13


 

Тернопільська ОДПІ повідомляє, що 19 травня 2017 року набрав чинності наказ Мінфіну № 415, яким передбачено зміни до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

Змінами, зокрема, передбачено, що у разі повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку визначеному Податковим кодексом, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення такого платника із заявою про повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів – шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ та за телефоном: 43-46-10, 43-46-22, 43-46-24.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДП


Податкова соціальна пільга: чи є зміни із травня?

П'ятниця, 16 червня 2017, 08:12

У Тернопільській ОДПІ нагадали, що будь який громадянин має право на зменшення суми загального місячного оподаткованого доходу, отриманого від одного роботодавця у вигляді зарплати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (з розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Відповідно до Закону України « Про Держаний бюджет на 2017 рік» – прожитковий мінімум в розрахунку на місяць, діючий для працездатної особи на 1 січня складає 1600 грн. Таким чином, у 2017 році податкова соціальна пільга дорівнює – 800 грн протягом усього звітного року та не змінюється в залежності від зміни протягом року прожиткового мінімуму.

А відповідно до Податкового кодексу України, податкова соціальна пільга застосовується до доходу як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації і винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округлених до найближчих 10 грн (у 2017 році – 2 240 грн).

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДП


 

Як здійснити державну реєстрацію прав і бізнесу на тимчасово окупованих територіях

П'ятниця, 16 червня 2017, 08:01

З метою забезпечення та захисту прав та законних інтересів власників, інших набувачів нерухомого майна, а також належного надання послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Міністерством юстиції України затверджено наказ від 28.03.2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.03.2016 за № 468/28598.

Наказом встановлюється, що державна реєстрація права власності та інших речових прав на нерухоме майно, що розташоване в межах території Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, а також тимчасово окупованої території Донецької та Луганської областей, проводиться незалежно від місцезнаходження такого нерухомого майна.

Ведення реєстраційних справ у паперовій формі щодо нерухомого майна, що розташоване в межах території АР Крим та міста Севастополя, надалі забезпечуватиме Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області. Водночас ведення реєстраційних справ щодо нерухомого майна, розташованого на тимчасово окупованій території Донецької та Луганської областей, здійснюватимуть відповідно Головні територіальні управління юстиції у цих областях.

Слід зазначити, що згідно пункту 5 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя.

Згадана стаття також уповноважує Міністерство юстиції України приймати рішення про проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць.

З метою забезпечення та захисту прав та законних інтересів громадян, надання послуг з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, Міністерством юстиції України затверджено наказ від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.11.2016 за № 1528/29658.

Згідно наказу, державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, а також населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях, здійснюється незалежно від їх місцезнаходження/місця проживання в межах України.

Ведення реєстраційних справ у паперовій формі щодо юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням/місцем проживання яких є:

- Автономна Республіка Крим та місто Севастополь, забезпечує Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області;

- населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях, забезпечують відповідно до компетенції Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області та Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.


Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області


Заява про екологічні наслідки діяльності

П'ятниця, 16 червня 2017, 08:00

 

Дані про мету і засоби здійснення запроектованої діяльності

Склад для збирання та зберігання небезпечних відходів, що містять ртуть (у т. ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади) в існуючому приміщенні за адресою вул. Бродівська, 59 у м. Тернополі

Процес складатиметься з етапів:

  • прийом відходів на своїй території;

  • здійснення зберігання відходів для подальшої передачі  для утилізації, знешкодження, переробки підприємствам з правом переробки, утилізації, знешкодження небезпечних відходів даного виду.

 

Замовник

ПП «Екоцентр плюс», м. Тернопіль, проспект Злуки, 27/47

Директор Дуда А. Г.

Характеристика об’єкту проектування

Склад для збирання та зберігання небезпечних відходів, що містять ртуть, розміщений у виробничому приміщенні, що належить виробничому автотранспортному об’єднанню «Кооптранс».

Потужність складу становить 25000шт.

Зберігання ламп передбачено в приміщенні складу на піддонах в заводській упаковці з гофрокартону.

При прийманні відпрацьованих ртутних ламп перевіряється правильність, цілісність внутрішньої упаковки ламп, при необхідності виправляються недоліки. Для кожного типу ламп передбачені окремі коробки та ящики. В одній картонній коробці дозволяється зберігати не більше 30 відпрацьованих ламп чи термометрів.

При накопиченні партії у 6000 штук, відпрацьовані лампи доставляються до м. Кропивницький на ТзОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР», м. Львів на ДП «Бондарівка» Львівського КП «Зелений світ» для утилізації.

При транспортуванні відпрацьованих ламп забезпечується обов’язкове укладання їх правильними рядами, що запобігає утворення вторинних джерел забруднення навколишнього середовища ртуттю.

Максимальна вага картонних коробок при транспортуванні не має перевищувати 15кг.

Відпрацьовані прилади, що мають ртутне наповнення зберігаються на піддонах в спеціальній упаковці, що відповідає технічним умовам на тару для зберігання та транспортування.

Режим роботи та кількість працівників складу : Режим експлуатації  – 365 днів на рік; кількість змін за добу – 1; тривалість зміни – 8 годин.

Загальна кількість працівників складу складає 2 чоловіків. Працівники ПП «Екоцентр плюс» забезпечуються санітарно-побутовими приміщеннями ВАО «Кооптранс».

Нормативна СЗЗ дорівнює 100 м, витримується. Житлові будинки розташовані на відстані 150м.

 

Перелік очікуваних залишкових впливів запроектованої діяльності

Викиди в атмосферу відсутні

Вплив на атмосферне повітря виникає при можливості виникнення надзвичайних ситуацій, при цьому максимальна приземна концентрація викиду ртуті металічної не перевищує 0,4ГДК разом з фоном. Викид ртуті металічної з урахуванням можливості виникнення надзвичайних ситуацій становить
0,2*10-8г/с, валовий викид - становить 0,2*10-10т/рік.

Водне середовище: Скидання забруднених стоків відсутнє. Працівники складу забезпечені водопостачанням згідно угоди з орендодавцем. Побутові стоки відводяться в існуючий самопливний каналізаційний колектор загальносплавної каналізації.

 

 

Побутові відходи: Відходи комунальні змішані, у т.ч. сміття з урн 0,6 м3/рік. Всі відходи передаються на утилізацію спеціалізованим підприємствам згідно укладених угод.

Відходи виробництва : Пошкоджені лампи після обробки демеркураційним розчином та зібрані під час демеркуризації відходи, забруднені ртуттю, складуються в поліетиленові мішки, щільно зв’язуються та складаються в поліетиленову бочку і відправляється на утилізацію.

 

Вжиті заходи щодо інформування громадськості про планову діяльність

Громадськість поінформована щодо планованої діяльності та змісту ОВНС («Заява про наміри» опублікована в ЗМІ (щотижнева газета «Моя газета».). «Заява про екологічні наслідки діяльності» надана до місцевого органу самоврядування).

Для ознайомлення з матеріалами ОВНС і надання пропозицій звертатися до Замовника:

Приватне підприємство «Екоцентр плюс»,  директор Дуда А.Г. Адреса: – м. Тернопіль, проспект Злуки, 27/47. Тел./факс: (0352)268276, (097)755-87-52. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З пропозиціями, зауваженнями та коментарями надана можливість звертатись в Управління ЖКГ, благоустрою та екології ТМР, адреса: 46000, м. Тернопіль, вул. Коперника, 1.

 

Зобов’язання замовника

Склад запроектований відповідно до норм і правил охорони навколишнього середовища. Замовник ПП «Екоцентр плюс», бере на себе обов’язок здійснити розміщення складу, згідно проектних рішень, і надалі експлуатувати об’єкт під час всієї діяльності відповідно до цього зобов’язання. Відповідальність за дотримання вимог екологічної безпеки під час всієї діяльності покладається на директора Дуду А. Г.

 

 

Сторінка 1015 з 1427

«ПочатокПопередня1011101210131014101510161017101810191020НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер