images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Державна допомога для дітей при ухиленні від сплати аліментів

П'ятниця, 18 грудня 2015, 10:24

Якщо ж використавши всі можливі правові методи для стягнення аліментів, в тому числі на стадії виконавчого провадження, стягнути аліменти все ж таки не виявилось можливим (встановити місце перебування боржника не вдалося, дохід чи будь-яке майно відсутні), це є підставою для призначення тимчасової державної допомоги для дітей, розповідає адвокат Іван Парубій.

За Сімейним кодексом України, якщо батьки ухиляються від сплати аліментів, дитині призначається тимчасова державна допомога, яка не може бути меншою, ніж 30 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

kak-rasschitat-alimenty-s-zarplaty

Виплата тимчасової державної допомоги здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Детальна процедура отримання таких виплат регламентована Порядком призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 р. №189.

Формально, держава бере на себе обов’язок забезпечувати добробут дітей, батьки яких відмовляютьсябрати на себе батьківські зобов’язання по їх утриманню, проте, мінімальний розмір державної допомоги свідчить про протилежне.

Виплата тимчасової державної допомоги здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Вирішувати подібні проблемні питання в першу чергу слід доброзичливим шляхом, адже діти – найголовніше в нашому житті, і повинні рости в гармонії і турботі поряд із батьками, які хоч і розлучилися, проте, сумлін но несуть відповідальність за свою дитину.

 

Електронний цифровий підпис можна оформити за довіреністю

П'ятниця, 18 грудня 2015, 08:14

Відповідно до п. 5.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації.

Представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Заявник наділяє представника відповідними повноваженнями для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (подання до відокремлених пунктів реєстрації реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

 

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Виплати при звільненні працівника

П'ятниця, 18 грудня 2015, 07:50

При звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред’явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок, розповідає адвокат Іван Парубій.

У разі невиплати з вини власника або уповноваженого ним органу належних звільненому працівникові сум у визначені строки при відсутності спору про їх розмір підприємство, установа, організація повинні виплатити працівникові його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку.


Суб’єкти організації оплати праці не мають права в односторонньому порядку приймати рішення з питань оплати праці, що погіршують умови, встановлені законодавством, угодами і колективними договорами.

Згідно зі ст. 24 Закону про оплату праці, виплата заробітної плати здійснюється за місцем роботи. За особистою письмовою згодою працівника виплата заробітної плати може здійснюватися через установи банків, поштовими переказами на вказаний ними рахунок (адресу) з обов’язковою оплатою цих послуг за рахунок роботодавця.


Отже, у разі виплати заробітної плати працівнику після його звільнення виплата заробітної плати проводиться:
• за місцем роботи,
• у разі наявності особистої письмової згоди працівника – через установи банків, поштовим переказом на вказаний ним рахунок (адресу), з обов’язковою оплатою цих послуг за рахунок роботодавця.


Якщо був судовий спір то після ухвалення судового рішення про стягнення заборгованості із заробітної плати роботодавець не звільняється від відповідальності, передбаченої статтею 117 КЗпП, а саме виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні, тобто за весь період невиплати власником або уповноваженим ним органом належних працівникові при звільненні сум.

 

Депутати Верховної Ради та керівництво фіскальних і митних органів Тернопільщини обговорили проблемні питання регіону

Четвер, 17 грудня 2015, 08:42

У Головному управлінні ДФС у Тернопільській області відбулась робоча зустріч керівництва фіскальних та митних органів області із народними депутатами, які представляють у Верховній Раді України громаду Тернопільщини.Вступним словом робочу зустріч розпочав начальник Головного управління ДФС в області Ігор Комендат, який поінформував присутніх про результати діяльності обласного відомства у 2015 році. В ході заходу народні депутати Микола Люшняк, Ігор Побер, Михайло Головко, Тарас Юрик та Роман Заставний обговорили основні зміни до Бюджетного та Податкового кодексів, що пропонуються урядом та їх вплив на формування місцевих бюджетів. Депутати озвучили основні проблемні питання, які надходять до них від бізнесу щодо митного законодавства та діяльності митниць. Також обговорювали шляхи підвищення інвестиційної привабливості області.

DSC_0027

Зважаючи на те, що троє депутатів з Тернопільщини, Михайло Головко, Тарас Юрик та Роман Заставний є членами Комітету Верховної ради України з питань податкової та митної політики, обговорення актуальних питань щодо податкового та митного адміністрування проходило в площині конкретних пропозицій до законопроектів. Зокрема, запропоновано сільськогосподарським виробникам ІV групи, які застосовують спецрежим оподаткування замість введення обмеження обсягу річного доходу 2 млн грн, що призведе до переведення значної кількості суб’єктів господарювання на загальну систему оподаткування, дещо збільшити ставку бази оподаткування. Беручи до уваги те, що область аграрна, також пропонується підтримати сільське господарство шляхом залишення коштів на спецрахунках сільгоспвиробників з подальшою їх диференціацією, скажімо у 2016 році залишати на спецрахунках сільськогосподарських підприємств 75 відсотків, у 2017 році - 50 відсотків, а у 2018 році вийти на запропоновані урядом - 25 відсотків.

DSC_0003

Учасники заходу винесли на обговорення ряд інших пропозицій до законопроектів, які за сприяння народних депутатів регіону будуть почуті на всеукраїнському рівні. Проведення таких робочих зустрічей є позитивним моментом співпраці законодавчих та виконавчих органів і сприятимуть вирішенню багатьох проблемних питань Тернопільщини.

DSC_0026 DSC_0025 DSC_0021 DSC_0018 DSC_0009 DSC_0001

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

У клубі "Гармонія" вчили раціонально використовувати ресурси

Четвер, 17 грудня 2015, 08:35

У гендерному центрі Тернопільського міськрайонного центру зайнятості відбулось засідання жіночого клубу «Гармонія» на тему «Стале домогосподарство: від особистої енергоефективності до енергетичної незалежності держави», яке у фрмі тренінгу провели представники громадянської мережі ОПОРА.

«Cьогодення вимагає від нас рацінальності та заощадження. З підняттям тарифів на комунальні послуги люди все більше цікавляться темою економії енергоресурсів, не втрачаючи комфорту», - звернулась до присутніх фахівець центру зайнятості Інна Лісовська.

Представники ОПОРи Наталія Радковська та Олена Зарічна ознайомили учасників заходу з досвідом та практикою Європейських країн, де запроваджено обов'язкове сортування сміття, вторинне використання ресурсів та бережливе ставлення до природи.

гармонія грудень

«Ми повинні навчитися не заощаджувати, а раціонально використовувати ті ресурси, які нам потрібно. Якщо вимикати світло, економити воду, купувати прилади економкласу, зрештою замінити старі лампочки на енергозберігаючі – то одразу зможемо відчути різницю по оплаті комунальних послуг, - сказада еко-тренер Олена Зарічна. - Тому, намагайтесь скоротити кількість відходів: купуйте мінімум товарів в упаковці або обирайте товари в таких пакуваннях, які можна використовувати багато разів. Зміна наших щоденних дій, звичок щодо використання ресурсів може зробити значний внесок до енергетично-незалежної держави».

Під час заходу учасники жваво обговорювали підняті питання, ділилися досвідом та наводили власні життєві приклади щодо того, як раціонально використовувати електроенергію, газ, тепло та воду.

На завершення тренінгу присутні отримали постери та листівки, розроблені за підтримки Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні».



Відділ активної підтримки безробітних ТМРЦЗ

 

Сторінка 1225 з 1427

«ПочатокПопередня1221122212231224122512261227122812291230НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер