images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


У Тернополі термомодернізують будинки

Понеділок, 10 серпня 2015, 11:25

termo (4)Мешканці кількох тернопільських багатоповерхівок вже подали заявки на участь у Програмі енергоефективності,програму енергоефективності, енергозбереження та термомодернізації житлового фонду, яку впроваджують у Тернополі. На втілення заходів з енрегоефективності (утеплення своїх будинків, встановлення індивідуальних теплових пунктів та заміну вікон) 70% коштів виділяються із бюджету, а решту 30% мають сплатити мешканці багатоповерхівки.

Як повідомив завідувач сектору енергозбереження управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР, зараз роботи із термомодернізації тривають за адресами бульв. Д. Галицького, 16 та вул. Лисенка, 6. На черзі ще декілька будинків, для здійснення робіт у яких готують документацію.

Фахівець нагадує, що локальне утеплення негативно впливає на стан будинку загалом.

– Клаптикове утеплення, яке практикується сьогодні в Україні, дуже небезпечне з погляду термодинаміки: через різницю температур під утепленою і неутепленою стіною може початись виламування стіни, утворення тріщин, затікання води і руйнування. Саме для того, щоб запобігти незворотнім наслідкам стихійного утеплення, фахівці працюють над підготовкою ДБН (державних будівельних норм) щодо термомодернізації, які вступлять в дію з першого жовтня цього року, розповідає Павло Савечко.

Тернополянам, які бажають стати учасниками програми термомодернізації житлових будинків, варто звернутися в міське управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР за адресою вул. Коперника, 1 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , тел. 52 58 33

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР

komun.te.ua

 

У Тернополі працюють над створення нової маршрутної мережі громадського транспорту

Понеділок, 10 серпня 2015, 08:34

Розпорядженням міського голови Сергія Надала створена спеціальна комісія, яка розроблятиме нові маршрути мережі громадського транспорту. У склад комісії входять фахівці з управління транспорту, комунікацій та зв’язку, представники ДАІ, науковці, депутати та представники громадськості.

«Діюча маршрутна мережа не відображає усіх потреб тернополян, які змінилися за останні роки. Адже зараз ведеться будівництво трьох нових тролейбусних ліній, а раніше була побудована ще одна, - розповідає начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський. - Також на маршрутній мережі за останні 4,5 роки суттєво збільшилося кількість тролейбусів і ще до кінця осені буде закуплено чотири одиниці транспорту. Тому наша комісія працювати над тим, щоб нова мережа громадського транспорту стала максимально комфортною для тернополян».

До 20 серпня управління транспорту, комунікацій та зв’язку буде приймати від тернополян пропозиції (на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або за тел. 52-15-14, 52-69-41) щодо руху маршруток та тролейбусів у новій мережі. Потім усі побажання опрацюють, створять нову транспорту мережу і представлять на громадське обговорення.

Наразі мешканці міста надіслали більше 20 пропозицій, у яких просять забезпечити тролейбусне сполученні з масиву «Сонячного» до «Дружби», з ринку на масив «Східний» і т.д., а також збудувати нові тролейбусні лінії на вул. Бродівській, вул. Текстильній та по об’їзній від вул. Симоненка до вул. 15 Квітня.

«Усі пропозиції ми врахуємо, на нові тролейбусні лінії будемо замовляти проектно-кошторисні документації та розглядати можливість їх побудови наступного року, за умови наявності фінансування», - зазначає Ігор Мединський.

Додамо, сьогодні у КП «Тернопільелектротранс» є 67 одиниць рухомого складу, із яких 55 тролейбусів курсують містом. Причому, що ще декілька років тому тролейбусів їздило лише 39. Варто відзначити й те, що сьогодні середній вік тернопільських тролейбусів - 23 роки, а декілька років тому становив майже 30. Це суттєвий прорив у ефективному забезпеченні міста екологічним електричним транспортом і робота у цьому напрямі буде продовжуватися.

Щo тepнoпoляни мoжyть пpидбaти нa мiнiмaльнy зapплaтy?

Понеділок, 10 серпня 2015, 07:21

352556Сьoгoднi пpoжиткoвий мiнiмyм в Укpaїнi для пpaцeздaтних гpoмaдян cтaнoвить 1218 гpн, для пeнcioнepiв – 949 гpн, дiтeй дo шecти poкiв – 1032 гpн, вiд 6 дo 18 poкiв – 1286 гpн.
Пpoжиткoвий мiнiмyм фopмyєтьcя нa ocнoвi cпoживчoгo кoшикa, який вocтaннє пepeглядaли щe y 2000 poцi. Мiнiмaльний пepeлiк пoтpeб yкpaїнця, пpoпиcaний y цiй пocтaнoвi, щe нa тoй мoмeнт бyв дyжe cпipним, a зapaз yзaгaлi викликaє лишe пocмiшкy.
Тaк, ypядoвцi пopaхyвaли, щo дopocлiй людинi нa дoбy дocтaтньo 260 г хлiбa, 115 г м’яca, 25 г кoвбacи, 5 г caлa, 30 г pиби, 347 г мoлoкa, 9 г cиpy, 0,6 яйця, 260 г кapтoплi, 5 г гpeчки, 7 г pиcy, 11 г мaкapoнних виpoбiв.
Тaкoж дoзвoляєтьcя їcти мaлeнький oгipoк чи пoмiдop (нe бiльшe 50 г) тa нeвeличкe яблyкo (дo 175 г). Дo peчi, paцioн пeнcioнepiв мaє бyти щe cкyпiшим: 80 г м’яca, 18 кoвбacи, 8 г pиби, 290 г мoлoкa, 0,5 яйця, a вiд твepдoгo cиpy лiтнi люди мoжyть yзaгaлi вiдмoвитиcь. Зaтe вyглeвoдiв – нaвпaки – мaє бyти бiльшe: 300 г кapтoплi, 280 г хлiбa.
Одягнyтиcя нopмaльнo нeзaмoжнiй людинi тaкoж нe вийдe. Жiнцi, нaпpиклaд, oднe зимoвe пaльтo дoвeдeтьcя нocити вiciм poкiв. Дoзвoляєтьcя мaти двi cyкнi: oднy iз нaпiввoвнянoї ткaнини, якy тpeбa нocити п’ять poкiв пocпiль, i дpyгy з бaвoвни – нa тpи poки.
Щe мoжнa пpидбaти oдин cвeтp нa тpи poки, cпiдницю – нa п’ять poкiв, тpи блyзи – нa п’ять poкiв, oдин хaлaт i cпopтивний кocтюм – нa п’ять i тpи poки вiдпoвiднo.
З нaтiльнoї бiлизни дoвeдeтьcя oбмeжитиcя п’ятьмa тpycaми, двoмa бюcтгaльтepaми тa шicтьмa пapaми кoлгoтoк нa двa poки. Шкapпeтки, дo peчi, жiнкaм чoмycь нe пepeдбaчили.
Якщo ви пoлюбляєтe кpacивe взyття, тo тaкoж бyдeтe poзчapoвaнi. Зa нopмoю, чoбoти мoжнa кyпyвaти paз нa п’ять poкiв, ociнньo-вecнянi тyфлi paз нa двa poки. Лiтнi щoдeннi тyфлi мaють пpoжити пiвтopa ceзoнy, a кaпцi i кpociвки – тpи.
Для чoлoвiкiв cитyaцiя пpиблизнo тaкa caмa: двi пapи бpюк i п’ять copoчoк нa чoтиpи poки,  щo тpи poки нoвий джeмпep i cпopтивний кocтюм. Щoпpaвдa, з вepхнiм зимoвим oдягoм пpeдcтaвникaм cильнoї cтaтi пoвeзлo бiльшe. Йoгo вoни мoжyть кyпyвaти вдвiчi чacтiшe, зa cвoїх дpyжин – paз нa чoтиpи poки.
Як oбpaхoвyвaли кiлькicть дитячoгo oдягy, взaгaлi нe пiддaєтьcя лoгiцi. Нaпpиклaд, для дiвчинки вiд нapoджeння дo шecти poкiв мoжнa кyпити лишe двi cyкнi кoжнi тpи з пoлoвинoю poки, a для хлoпчикa тoгo ж вiкy oднi штaни нa двa poки.
Тoй фaкт, щo мaлeнькi дiти швидкo pocтyть, i oдяг cкopo cтaнe їм мaлим, чoмycь нiхтo нe вpaхyвaв. А нaбip для нoвoнapoджeних (пeлюшкa, шaпoчкa i кoмбiнeзoн) пoвинeн cлyжити вipoю i пpaвдoю бaтькaм цiлих шicть poкiв. Пpo icнyвaння пaмпepciв, iгpaшoк i вoлoгих cepвeтoк взaгaлi зaбyли.

Джерело: Соціальний вісник

 

У Тернополі реконструювали єдину в Західній Україні картингову трасу

Неділя, 09 серпня 2015, 07:50

У Тернополі за кошти приватного інвестора реконструювали картингову трасу. Тут повністю замінили асфальтобетонне покриття, збільшили протяжність траси, організували водовідведення. Як зауважив міський голова Тернополя Сергій Надал, ця траса єдина та найбільша в Західній Україні, протяжністю майже 800 метрів. У суботу, 8 серпня, спортсмени із Тернопільщини, Чернівецької та інших областей провели тренування на оновленій трасі.

«Ми відновили картингову трасу без витрачання бюджетних коштів і це є добрий приклад співпраці всіх гілок влади та приватного бізнесу, – каже Сергій Надал. – Ця траса третя по величині в Україні та найбільша в Західному регіоні. Ми сподіваємось, що вже найближчим часом пройде сертифікація траси і ми зможемо на ній проводити всеукраїнські та міжнародні змагання».

В планах міської влади встановлення біля картингової траси оглядових трибун та благоустрій прилеглої території. Додатково тут облаштували і спеціальну територію для змагань з авіамоделювання.







Автоматизована система оплати за проїзд у Тернополі може з’явитися восени

Субота, 08 серпня 2015, 05:31

Уже восени у електричному транспорті Тернополя може з’явитися автоматизована система оплати за проїзд (АСОП). Як розповідає начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський, точно дати наразі сказати він не може, адже сьогодні ще необхідно, щоб Верховна Рада внесла зміни у діюче законодавство України.

«Станом на сьогодні, законодавством не дозволений безготівковий розрахунок за проїзд у громадському електричному транспорті. На сайті Верховної Ради уже є проект, який би дозволяв впроваджувати АСОП у містах, але він ще не виносився на розгляд народних депутатів, - розповідає Ігор Мединський. - У Тернопіль усе необхідне для АСОП обладнання та близько мільйона електронних спеціальних карток для розрахунків за проїзд прибуде до 20 вересня. Карточки будуть декількох видів: одноразові, багаторазові, які можна буде поповнювати коштами, та картки для пільговиків».

Паралельно із впровадженням електронної системи, у громадському транспорті на початковому етапі працюватимуть кондуктори.

 

Сторінка 1311 з 1437

«ПочатокПопередня1311131213131314131513161317131813191320НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер