images/stories/logosait_new.jpg

 

Аеропорт "Бориспіль" наблизився до банкрутства

Рахункова палата оприлюднила звіт про розтрату коштів в аеропорті "Бориспіль". Аудит встановив, що через недбалість чиновників 3,7 млрд грн використані неефективно та з порушенням закону, йдеться в сюжеті ТСН. 19:30.

Інвестиції в повітряні ворота

Масштабні інвестиції, спрямовані на розвиток аеропорту, виявилися марними. Після проведення в Україні чемпіонату Євро-2012 аеропорт завантажений лише на третину.

Фінансові показники об'єкту лише погіршуються. Запланований чистий прибуток аеропорту "Бориспіль" на цей рік майже в 6 разів менший, ніж у 2011 році.

"586 млн за минулий рік було прибутку. Я впевнений у тому, що тільки збитки будуть в цьому році", - прокоментував позафракційний нардеп Сергій Міщенко.

Концесія

Виходом із ситуації колишній міністр інфраструктури Борис Колесніков бачив концесію. Однак законний шлях до неї пролягає через процедуру банкрутства аеропорту.

"Працює тільки один механізм – банкрутство. Це надуманий механізм і тривалий. Він виливається в рік-півтора", - пояснює нардеп від Партії регіонів Вячеслав Богуслаєв.

На його думку, такі ідеї пояснюються одним – землею, котрою володіє аеропорт. Про державну безпеку та авіаперевезення майбутній концесіонер думатиме в останню чергу.

"За концесією в Києві стоїть земля. За землю можуть голову відірвати", - вважає регіонал.

Перейнялася проблемами аеропорту Рахункова палата. На можливість банкрутства тут натякають цифрами. Ситуація створює ризики непогашення аеропортом кредитних зобов'язань, які перевищують 4 млрд гривень.

Дорогий термінал

Тим часом міністерством поповзли чутки: вже збудований термінал D не відповідає вимогам часу.

Переробляти його потрібно за додаткові гроші – близько 1 млрд гривень. Хоча на нього вже пішло майже 5 млрд замість тих 1,5 млрд, що були заплановані на проектній стадії.

Сотні мільйонів гривень держава виділила на будівництво нового сучасного паркінгу в терміналі D. Утім, люди досі вимушені залишати свої машини просто на дорозі. Куди пішли гроші – запитання без відповіді.

Міністерство

Позиція самого аеропорту невідома – звідти шлють самі відписки. Мінінфраструктури взагалі запити журналістів ігнорує.

На зустріч із керівником відомства з "бориспільського" питання зумів потрапити лише нардеп Міщенко – завдяки парламентському посвідченню. З його слів, міністр відмовляється від ідеї концесії.

"Мене завірили в тому, що про ніяку концесію питання не йде. Взагалі. Питання знято. Немає пропозицій, немає бажання і взагалі бачення того, щоб передавати комусь в руки", - зазначив Міщенко.

Зарплати

У журналістів були й інші питання. Зокрема, стосовно зарплат у конвертах для персоналу "Борисполя". Інформація щодо таких фактів стосується водіїв і прибиральниць. Перші навіть збиралися страйкувати, але їх питання вирішили видачею грошей.

Незрозумілою є й ситуація з новою фірмою, яка від січня займається прибиранням в аеропорті. Контора пропонує 1 тис. 800 грн зарплатні. Санітарну книжку кандидатові радять купити. А про трудову думати не раніше, ніж за півроку роботи.

Подейкують, з дня на день в аеропорту местиме нова мітла. Бо в міністерстві розглядають питання про невідповідність директора аеропорту займаній посаді.

Кореспондент ТСН Ольга Василевська

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер