images/stories/logosait_new.jpg

 

Науковці запевнили, що технології дозволяють сипати асфальт у калюжі

Бездоганний асфальт в Україні таки існує, принаймні в лабораторії, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.


Зразки дороги з різних вулиць Києва у п'ятницю, 22 березня, роздивлявся прем'єр-міністр Микола Азаров.

Зокрема прем'єра поінформували, що латати ями у сніг і дощ не тільки треба, а й можна, бо технології дозволяють.

Читайте: Азаров встановив "дедлайн" з латання ям на дорогах

Проте шляховиків питання сипати чи не сипати асфальт у воду, схоже, не бентежить. Вони чекають літа. Мало що змінилося на захід від Києва, нічого не змінилося і в столиці.

Наприклад, Московський проспект і досі у ямах. Водії тут як їздили 10 км/год і зигзагами, так і продовжують їздити. І це в той час, як Укравтодор рапортує, що відремонтував 98% доріг.

Проте Азаров не згоден із критикою шляхів та запевнив, що бачив відремонтовані траси. І навіть більше, ніж шматок Одеської.

"Іноді я чую критичні зауваження: як же ось так - Укравтодор рапортує: 90% ямковості ліквідували, а дороги погані. Ось неправда. Ось 23 основних напрямки. Тому зараз саме по ним суворий контроль і за них він і звітує", - пояснив прем'єр.

Академік Інженерної академії України Євген Рейцен сам проектує дороги і бідкається, що кладуть їх далеко не так, як він проектує. Жодного контролю, каже науковець, немає - ні за товщиною покладеного асфальту, ні за його складом. Тому дороги і розлазяться.

"Неякісний склад цього покриття. Хто, де і скільки краде, це я не можу вам сказати. Але це очевидно, що ми оцінку якості не проводимо", - каже Рейцен.

Раніше Азаров порахував, щоб привести у більш-менш пристойний стан наші дороги необхідно вкласти 500 млрд грн.

Науковці ж сумніваються, що цього вистачить, якщо асфальт кластимуть ті самі люди і так само якісно, як сьогодні.

Кореспонденти ТСН Станіслав Фещенко, Олександр Шилко, Михайло Путята.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер