images/stories/logosait_new.jpg

 

В українських водіїв ще є шанс вплинути на підвищення штрафів

Запропоноване МВС підвищення штрафів в Україні найвірогідніше станеться за кілька місяців, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

У міністерстві кажуть, що свої пропозиції можуть внести і водії, поки законопроект знаходиться на обговорені. А потім вже слово буде за депутатами.

Нагадаємо, 22 квітня МВС запропонувало Раді підвищити українським водіям штрафи та ввести кілька нових.

Приміром, відтепер, якщо авто зламається посеред дороги, водій ризикує окрім ремонту оплатити ще й за те, що заважав рухатись іншим. А це - до 510 грн штрафу.

Перспективі платити більше кермувальники хоч і не раді, але більшість опитаних сходяться в одному - наводити лад на дорогах треба. Якщо нові штрафи цьому сприятимуть - нехай.

Останнє й водночас найсуттєвіше підвищення штрафів в Україні було у 2008 році. Традиційні 17 грн тоді змінили цифри вищі в десятки, а то й сотні разів. Найдорожче, а це майже 3,5 тис. грн, тепер доводиться платити за кермування в нетверезому стані.

Нинішні ж пропозиції торкнулися так званих найлегших порушень. Таких, як водіння без пристебнутого паска безпеки, перебір із тонуванням та світлом, або ж завади руху.

"Питання стоїть не для того, щоб їх більше стягнути або наповнити державну казну, а стоїть питання, аби попередити для того, щоб підвищити відповідальність. На жаль, сьогодні іншого способу, як підвищення штрафів, важко знайти", - впевнений керівник центру безпеки дорожнього руху при МВС Сергій Будник.

У МВС наголосили, що ініціюючи чергове підвищення, керувалися винятково питанням безпеки. Мовляв, у світі така практика вже давно виправдала себе.

Приміром у країнах ЄС аварійність знизилась у сотні разів. Окрім грошового копняка водія можуть позбавити прав, або ж взагалі посадити за ґрати.

Схожа картина і в США, де штрафи хоч і менші, але та ж таки кримінальна відповідальність суворіша.

На Сході, у Японії та Китаї, деякі покарання вимірюються навіть не тисячами, а мільйонами.

Але те ж таки запозичення світової практики в Україні чомусь торкається лише водіїв. На що вони й нарікають: "Я "за". Але якщо всі ці гроші йтимуть у кишені, то смисл цих штрафів. Даішники хабарі як брали, так і будуть брати".

У МВС у свою чергу пообіцяли дати раду і хабарам. Мовляв, у недалекому майбутньому даішників на дорогах замінять "автоматами".

Кореспондент ТСН Іван Гребенюк.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер