images/stories/logosait_new.jpg

 

Міліція взялася за скандальну клініку, яка не врятувала помираючого чоловіка

Міліція з'ясує, чи адекватно зреагували медики приватної клініки на прохання допомогти чоловіку, пораненому в серце в центрі Києва у вівторок, 23 квітня, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

До з'ясування обставин долучилася і комісія Мінохорони здоров'я, яку цікавить також, чому карета "швидкої допомоги" приїхала лише через 30 хвилин після виклику.

Нагадаємо, у приватну клініку напередодні вдень звернулися схвильовані свідки злочину, щоб лікарі надали першу допомогу скривавленій людині. Та кажуть, що швидкої реакції не було.

У самій клініці констатують, що працівник розгубилась. Головлікар Борис Коган, помітно хвилюючись, давав у середу роз'яснення на прес-конференції.

Зокрема він повідомив, що наразі проводиться службове розслідування того, як реагували співробітники. Всі події вивчають за відеозаписами. На момент першого звернення свідка по допомогу пораненому за стійкою реєстрації знаходився один медпрацівник.

"Реєстратор, як показує її пояснення, розгубилася, не знала як вчинити. Хоча ці ситуації відпрацьовувалися в минулому", - запевнив Коган та зазначив, що після заяви про "попередній запис", дівчина все ж таки кинулася шукати вільного лікаря.

В клініці стверджують, що відмови у допомозі не було, хіба затримка в часі і розгубленість працівника рецепції. Лікаря направили через 10 хвилин після звернення.

За цими обставинами відкрито кримінальне провадження - стаття 139 Кримінального кодексу "ненадання допомоги хворому".

За законом медики мусять допомогти людині в екстреній ситуації - чи то державна клініка, чи приватна.

Зазначимо, що схожа ситуація сталась у січні цього року. В магазині чоловікові стало зле, а поки їхала швидка, люди звернулись по допомогу в сусідню державну поліклініку. Однак лікаря не направили, бо фельдшер не доповіла про ситуацію керівництву. Людина померла.

Кореспондент ТСН Олена Мацюцька.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер