images/stories/logosait_new.jpg

 

Українець зробив джип з «волинянки», а кабріолет – з «Таврії»


розробка Ігоря Сухобруса. Фото autocentre.ua

Розробка Ігоря Сухобруса. Фото autocentre.ua

Умілець з Канева зумів зробити з українських автомобілів те, на що не вистачило грошей, сміливості або таланту у штатних конструкторів. Наприклад, він побудував Таврію в кузові кабріолет, а знамениту ЛуАЗ «Волинь» перетворив на повнопривідний «Гелендваген». Журнал «Автоцентр» виявив у Каневі справжню скарбницю експериментальних автомобілів. Все це розробки інженера і підприємця Ігоря Сухобруса. Про це пишеbigmir)net.

 

В якості донорів Сухобрус використовує наявну техніку: ВАЗи, ГАЗи, поважає УАЗи всіх мастей, японські і рідше – німецькі позашляховики.

Свої цікаві, часом несподівані ідеї Ігор Володимирович реалізовує в металі у своїх майстернях. Їх багато, навряд чи сам автор досі знає їм рахунок. Тільки на одному майданчику журналіст нарахував понад 40 нестандартних машин!

Тут можна знайти легкі плаваючі всюдиходи, збірний повнопривідний будинок на колесах для позашляхових подорожей, пікапи, лімузини і кабріолети на базі вітчизняних машин та легкий швидкісний позашляховик з приголомшливою прохідністю.

Створити деякі конструкції спонукала нагальна необхідність: як наприклад, пересувний банкетний зал на базі двох кузовів ВАЗ-2121 «Нива» або бульдозер на базі пікапа «Волга 4х4» – його спроектували і виготовили буквально за два дні, в період катастрофічних березневих снігопадів.

Таврія-кабріолет. Фото autocentre.ua

Таврія-кабріолет. Фото autocentre.ua

Уже легендарною стала тутешня лазня на колесах – повноцінна, з передбанником, душовою і парильнею. Таке дозвілля ніколи не набридне: взимку можна до озера, влітку – на дачу.

За освітою Ігор Володимирович – військовий інженер-автомобіліст, тож усі його розробки – не «пустушки», всі конструкції перевірені і випробувані. На краю території канівського АТП, де творить і працює Ігор Володимирович – невеликий склад старих машин: зношених, часом битих, місцями уражених корозією.

«На перший погляд – шрот, автозвалище, – сміється сам Ігор Сухобрус. – Але насправді це – як глина для скульптора, матеріал, з якого я буду ліпити щось нове».

Волинь-Гелендваген. Фото autocentre.ua

Волинь-Гелендваген. Фото autocentre.ua

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер