images/stories/logosait_new.jpg

 

У Тернополі презентували результати проєкту «Обличчя бізнесу в громаді»

27 листопада для підприємців та тих, хто бажає започаткувати власну справу відбулася пресконференція щодо представлення результатів проєктної діяльності «Обличчя бізнесу в громаді».

У конференції взяли участь представники Тернопільської міської ради, програми міжнародної співпраці EU4Business, Фонду розвитку підприємництва, ГО «Вест Юкрейн Діджитал», Центру підтримки підприємців Дія.Бізнес у Тернополі та ін.

«Висловлюю слова вдячності компаніям, які долучилися до проєкту «Обличчя бізнесу в громаді». Також дякую підприємцям, які зацікавилися цим проєктом та хочуть розвивати свій бізнес і поглиблювати знання. У Тернополі роль малого та середнього підприємництва є дуже високою як для міста,  так і для економіки держави в умовах війни. Маємо розуміти, що тилові міста першочергово повинні працювати над сталим розвитком економіки і підтримкою ЗСУ», – відзначив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігор Крисоватий.

У рамках проєкту було проведено аналіз стану розвитку сектора МСП громади, її інвестиційного потенціалу у кризовий для країни час. Також проведено опитування підприємців для визначення реальних проблем та викликів ведення підприємницької діяльності в сучасних умовах.

Як зазначає начальник управління економіки, промисловості та праці міської ради Тетяна Корчак, за результатами отримали чітке розуміння про той бізнес, який на сьогодні працює в громаді. Зокрема, на території громади зареєстровано 27,1 тис. суб’єктів господарювання, з яких 94,5 % складають суб’єкти малого і середнього підприємництва. Майже 60 % усіх підприємств працює у секторах гуртової і роздрібної торгівлі, ремонту автотранспорту і мотоциклів (34,4 %), інформації і комунікацій (10,9 %), надання інших видів послуг (10,6 %).

«Ми провели аналіз стану розвитку громади та визначили її інвестиційний потенціал. Також створили інвестиційний паспорт громади та інвестиційний профайл. На основі аналітики оновлено кредитний та інвестиційні рейтинги громади, які дозволяють зробити висновок про стійкість громади до викликів сьогодення, – додає Тетяна Корчак. – Разом з тим для підприємців розробили дорожню карту щодо виходу на нові ринки. Така карта  передбачає послідовність дій підприємств з аналізу готовності до експорту; проведення маркетингових досліджень щодо потенційних ринків; аналіз вимог до товарів на нових ринках; вибір оптимальної моделі виходу на новий ринок; аналіз та планування логістики та транспортування товарів, пошук партнерів, укладання контракту».

Нагадаємо, мета проєкту «Обличчя бізнесу в громаді» – створення кращих умов для розвитку підприємництва в громаді, формування інноваційної культури ведення бізнесу та набуття компетенцій комунікації, що сприятиме розширенню доступу МСП до нових ринків збуту поза межами громади.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер