images/stories/logosait_new.jpg

 

Довіра до телемарафону продовжує падати − КМІС

Довіра до телемарафону продовжує падати − КМІС
СКРИНШОТ З ПРЯМОГО ЕФІРУ МАРАФОНУ

Довіра до телемарафону "Єдині новини" продовжує знижуватися − з травня 2022 року вона впала на 26 процентних пунктів.

Джерело: результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, проведеного 4-10 грудня

Дослівно соціологи: "Якщо між травнем 2022 року і жовтнем 2023 року частка тих, хто довіряє, знизилася з 69% до 48%, то до грудня 2023 року показник знизився до 43%.

Разом з цим до 38% зросла частка тих, хто не довіряє телемарафону".

 
ІНФОГРАФІКА КМІС

Деталі: Решта 19% мають невизначене ставлення.

Водночас соціологи зазначають, що попри це, станом на зараз баланс довіри-недовіри лишається позитивним (тобто більше тих, хто йому довіряє, ніж не довіряє).

Ті, хто не довіряє Володимиру Зеленському, значно більш критичні до телемарафону, але і серед тих, хто довіряє президенту, марафону не довіряють 29% (довіряють 52%, не визначилися – 19%).

 
ІНФОГРАФІКА КМІС

Кількість населення, яка довіряє "Єдиним новинам", у всіх регіонах приблизно однакова − 42-44%.

 
ІНФОГРАФІКА КМІС

Дослідження тривало 4-10 грудня. Методом телефонних інтерв’ю на основі випадкової вибірки мобільних номерів опитали 1 200 респондентів у віці 18 років і старше. До вибірки не включали жителів територій, які тимчасово не контролювалися владою України до 24 лютого 2022 року (АР Крим, м. Севастополь, окремі райони Донецької та Луганської областей), а також опитування не проводилося з громадянами за кордоном.

Формально за звичайних обставин статистична похибка такої вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищувала 3,2% для показників, близьких до 50%, 2,7% для показників, близьких до 25%, 2,1% − для показників, близьких до 10%, 1,4% − для показників, близьких до 5%.

За умов війни крім зазначеної формальної похибки додається певне систематичне відхилення. Але соціологи вважають, що отримані результати все одно дозволяють досить надійно аналізувати суспільні настрої населення.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер