images/stories/logosait_new.jpg

 

Укрзалізниця відкрила контакт-центр для учасників транспортного ринку

Укрзалізниця надала можливість отримувати оперативну інформацію про послуги вантажоперевезень в єдиній службі. Як повідомляє прес-служба відомства, з цією метою 20 січня було відкрито контакт-центр, створений на базі держпідприємства "Український транспортно-логістичний центр". У відкритті контакт-центру взяли участь перший заступник гендиректора Укрзалізниці Віталій Жураківський, директор УТЛЦ Володимир Іващук, експедитори, оператори і вантажовласники. Як зазначив Віталій Жураківський, контакт-центр має вдосконалити процес надання послуг користувачам. Зокрема, оператори зможуть спілкуватися в режимі онлайн і оперативно вирішувати проблемні питання. Відкриття контакт-центру УЗ називають частиною стратегії з введення послуг "єдиного вікна". "На першому етапі контакт-центр зосередить свою роботу на взаємодії з вантажовідправниками та операторами, а в перспективі стане координатором усього логістичного ланцюжка, буде забезпечувати взаємозв'язок з різними організаціями, відомствами і міністерствами", - сказав Володимир Іващук. Він також зауважив, що технологія роботи контакт-центру побудована на постійному нарощуванні сервісних функцій завдяки розширенню зв'язків з контрагентами - експедиторами, автоперевізниками, судноплавними компаніями та іншими. Спочатку контакт-центр виконуватиме функції з прийому звернень від користувачів послуг, обробки заявок, систематизації та організації зворотного зв'язку, інформування клієнтів про стан всіх етапів перевезення - від підписання договору до остаточного розрахунку, а також надання довідкової інформації в режимі онлайн. Відповіді на запитання можна отримати на офіційному сайті УТЛЦ. Нагадаємо, що УТЛЦ почав свою діяльність 16 грудня 2011 року. У вагонах, якими оперує підприємство, у 2013-му році було перевезено 141 млн тонн вантажів.
ТСН

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер