images/stories/logosait_new.jpg

 

З нового року проїзд на приміських електричках може подорожчати в рази

Три з половиною мільярди гривень за дешеві електрички - стільки дотацій від держави, твердять в Укрзалізниці, потрібно, щоб і наступного року українці їздили в електропотягах за старими цінами. Якщо цих грошей не буде, уже невдовзі квитки можуть подорожчати удвічі, а то й учетверо. Пасажирів на пероні станції "Глеваха" злічити можна на пальцях. Але й цим небагатьом у вагоні залишається тільки мріяти про зручні сидіння і тривалий сон, йдеться у сюжеті ТСН. Ніні Опанасівні сьогодні пощастило. Зазвичай, зізнається, некомфортно стоїть. "Часто нам сісти ніде. Все зайнято", - скаржиться жінка. Кондиціонування з дверей, освітлення з вікон, грюкіт потяга замість музичного супроводу. І тамбур, напакований людьми, як бляшанка шпротами – в таких умовах доводиться їздити пасажирам. Тішить, зізнаються, лише те, що крізь запотілі вікна видно - у сусідньому вагоні не краще. Однак миттєву радість псує новина - незабаром електричка може ще й подорожчає. Уже сьогодні українці не доплачують від 2 до 8 вартостей квитка, заявляють в Укрзалізниці. "На сьогодні покриття витрат залізниць фактичними доходами в приміському пасажирському сполученні становить лише 12,89%", йдеться на офіційному сайті "Укрзалізниці". Про дешеву ціну квитків домовляються місцеві адміністрації. От тільки цього року вони заборгували 126 мільйонів гривень. А частину коштів просто не заклали в бюджет. Залізничники обурилися: або наступного року держава виділить 3,5 мільярди з бюджету, або платити доведеться людям. Найзбитковіші зараз - заміські електрички, що курсують на відстань у понад 50 кілометрів. Їм і світить найбільше підвищення. Пасажири тільки всміхаються. "Туалети обгажені, не помиті, та й ті закриті. В вам самим тут зручно? Я краще на маршрутці їздити буду",- кажуть пасажири.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер