images/stories/logosait_new.jpg

 

Французи хочуть оподаткувати інформацію із Facebook

Міністерство фінансів Франції вважає, що в країні необхідно запровадити податок на використання компаніями особистої інформації користувачів соцмереж.

Відповідний документ був представлений президенту Франсуа Олланду в кінці минулого тижня. Ініціатива виникла після цілої низки невдалих спроб влади змусити такі компанії, як Google і Facebook, збільшити податкові відрахування у місцеву скарбницю.

У пропозиції, зокрема, говориться, що персональні дані, які збираються компаніями, є "сировиною" для цифрової економіки. Причому провідні гравці несправедливо отримують цю "сировину" безкоштовно - юзери самі вказують свої персональні дані і діляться інформацією про власні переваги і смаки.

Згодом така гласність дозволяє компаніям заробляти мільярди доларів на розміщенні адресної реклами, яка цінується значно більше за звичайні банери. Отже, кількість користувачів ресурсу можуть взяти в якості податкової бази, розміри якої буде оцінювати незалежний аудитор.

Важливою особливістю такого оподаткування стане відсутність прив'язки до країни базування інтернет-компанії - укладаючи договори з французькими рекламодавцями, Facebook і Google залишаються поза податковою юрисдикцією Парижа, який поки не отримує з цих угод ні цента.

Так, згідно з підрахунками французької Консультативної ради з цифрових технологій, заснованого ще Ніколя Саркозі, Google, Amazon, Apple і Facebook заробляють на французькому рекламному ринку близько 3 млрд євро, хоча щорічні податкові зобов'язання для кожної з компаній знаходяться на рівні лише 4 млн євро. Очікується, що введення нового збору суттєво збільшить податкову базу компаній.

Варто відзначити, що Франція вже не раз безуспішно намагалася отримати частину прибутку зарубіжних інтернет-компаній. У країні вже вводився так званий податок Google, що зобов'язував робити відрахування за кожну операцію з продажу віртуальних послуг французьким контрагентам. Однак через різке подорожчання контекстної реклами для французьких клієнтів цей податок був скасований вже через місяць.

Ще однією проваленої спробою виявився податок на розміщення інтернет-реклами. Від цієї ініціативи відмовилися, порахувавши, що відрахування будуть куди більш обтяжливими для представників місцевого бізнесу, ніж для західних онлайн-ресурсів.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер