images/stories/logosait_new.jpg

 

Страховики заробляють на українцях мільйони у паспортних столах

Співробітники Державної міграційної служби працюють на користь приватних страхових компаній, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Чиновників у змові зі страховиками запідозрила кореспондент ТСН Ольга Василевська, коли замовляла закордонний паспорт. Їй розрекламували та запропонували придбати за 75 грн страховку фірми "Стар Поліс". Та це скоріш була не пропозиція, а зобов'язання, включене у вартість.

"Пропонують у всіх ОВІРах абсолютно. Це просто зручно, ви не будете бігати в страхову компанію і переплачувати гроші в екстреному режимі, тут в два рази дешевше", - запевнила працівниця служби.

При цьому на полісі немає мокрої печатки, вона просто видрукована на кольоровому принтері - як і підпис страховика.

Довгі пошуки фірми, у якої на підряді ціле управління міграційної служби, привели на лівий берег Києва до офіса у житловому будинку під мікроскопічною вивіскою. Після 10-хвилинної атаки на контору, нарешті вийшов її керівник.

Читайте: Страхова компанія кинула десятки водіїв без компенсацій за ДТП

Однак голова правління СК "Стар-поліс" Костянтин Денисов заперечив, що начебто продає страховки у міграційній службі, та попросив прибрати камеру.

Не на камеру він нібито відверто дивується: "Як може державний службовець працювати на користь комерційної структури?"

Проте ця фірма заробляє на українцях близько 5 млн грн на рік.

А киянка Дарина, яка стала жертвою недобровільного страхування, не розуміє, яка ж користь державним службовцям бігати за страховими полісами за рахунок робочого часу.

Керівництво центру поза камерою каже, що послуга зі страхування – це пряма вказівка керівництва міграційної служби. І таке відбувається повсюди.

Наприклад, у київському управлінні міграційної служби діє вже інша страхова фірма – ВУСО. Для неї навіть виділили окреме приміщення. Заступник керівника категорично відмовився піти туди із журналістами та запевнив, що ніяких страхових тут немає, не було і не буде.

Хоча його колега десять хвилин тому наполягав, що за недобровільне страхування тут відповідає цілий штат співробітників.

Журналісти ТСН звернулися до Антимонопольного комітету, де пообіцяли все перевірити та покарати у разі виявлення порушень.

Примітно, що працівники офісу уповноваженого Верховної Ради з прав людини нещодавно провели перевірку першого-ліпшого відділу міграційної служби та виявили ті ж самі порушення.

Читайте: Шевченківський район Києва "кишить" шахраями, а Дніпровський – вбивцями та "домушниками"

"З першого січня 2013 року державні підприємства, установи повинні припинити надавати додаткові адміністративні послуги. Без залучення будь-яких державних підприємств", - нагадав представник уповноваженого ВР з прав людини Михайло Чаплига.

Незважаючи на постанову Кабміну, представник омбудсмена визнає, що "громадянам або нав'язують або настійливо рекомендують здійснити додаткові оплати, як то страхування, інформаційні послуги, додаткові послуги".

Боротися із цим закликають погрозами піти у прокуратуру.

Натомість, державна міграційна служба, незважаючи на дзвінки та запити, прокоментувати зібрані докази корупції часу не знайшла.

Кореспондент ТСН Ольга Василевська.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер