images/stories/logosait_new.jpg

 

На Тернопільщині побудували дві дороги за 200 млн. грн

Цьогоріч в області планується розпочати будівництво сільських доріг. Фінансово докласти до справи готові місцеві фермери та власники сільськогосподарських компаній і держава, заявив минулого тижня на розширеному засідання обласної колегії голова Тернопільської облдержадміністрації Валентин Хоптян.

«Минулого року ми у шість, а то й у вісім разів більше побудували доріг порівняно з нашими сусідами, – наголосив Валентин Хоптян присутнім журналістам. – Тому що ми не чекали грошей з Києва, а знайшли дві потужні організації, які власним ресурсом побудували автошляхи на півночі і на півдні області».

За словами губернатора, будівництво доріг обійшлось у 200 млн. грн. Тобто виявляється, разрекламоване будівництво автодороги до Почаєва і навколишніх сіл профінансував не тодішній кандидат у депутати до Верховної Ради, банкір Володимир Клименко, а держава. Аналогічно щодо європейського автобану до вотчини Дмитра Фірташа, села Синьків Заліщицького району. За даними столичних інтернет-видань, на цей проект із державного бюджету виділено майже 110 млн. грн.

Цього року повинні завершити ремонт ділянки дороги з Касперовець до Новосілки.

«Ці будівельні організації лишаються в нашій області, і ми будемо далі будувати дороги. А будувати є що, адже всі бачать, в якому стані дороги, – продовжив губернатор. – В основному дороги були побудовані за Радянського Союзу, 20 років їх ніхто не ремонтував».

Відтак потрібні нові програми. За прикладом країн, котрі пережили велику економічну кризу, в Україні потрібно починати з прокладання нових і ремонту старих автодоріг. Для цього необхідно об’єднати три складових – держави, будівельних організацій і банків, що видаватимуть кредити під гарантії держави на 3-5 років. Будівельна організація розпочне прокладання доріг під гарантії держави, і саме держава почне повертати кредит.

Разом з тим, для Тернопільщини актуально будівництво сільських доріг, причому профінансувати частину витрат готові місцеві сільгоспвиробники, зазначив В. Хоптян. Тобто після «плазми» сільським школам та освітлення вулиць тепер місцевим підприємцям доведеться розщедритися і, крім транспортного податку, ще будувати за власний кошт державні дороги.

Олена Густенко ("Номер один")

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер