images/stories/logosait_new.jpg

 

“Законсервувати” тернопільський аеропорт

- Залишити там трьох охоронців із тривожною кнопкою і нехай стережуть, – каже про Тернопільський аеропорт перший заступник голови облради Сергій Тарашевський.

Пораду “законсервувати” цей об’єкт до кращих часів і паралельно розпочати процедуру виготовлення акта на землю, яку займає летовище разом із ще одним – державним підприємством, дала робоча група обласної ради. Свій звіт про господарську діяльність комунальних підприємств депутати, які у неї ввійшли, оприлюднили 8 квітня 2013 р.

- Утримання повного штату Тернопільського обласного комунального підприємства “Фірма “Тернопільавіаавтотранс” через відсутність авіаційної діяльності призводить до щоквартальних збитків в обсязі близько 0,5 мільйона гривень, – зачитує висновок комісії пан Тарашевський. – Враховуючи заборгованість підприємства за попередні періоди та нереальність її погашення, робоча група рекомендує вирішити питання консервації активів підприємства.

Загальний борг підприємства з урахуванням невиплачених за 2,5 року зарплат, заборгованості перед Пенсійним фондом та іншими структурами, вже сягнув 4 млн грн. Про це повідомив депутат із фракції “Наша Україна” Володимир Чубатий. Причому лише за один рік борг аеропорту, який є власністю облради, може зрости ще на 2 млн грн.

- Наразі там працює 35 людей, адже саме стільки штату мінімально необхідно для отримання сертифіката подібним обєктом, – додає пан Тарашевський. – Коли буде акт на землю (загалом 164 га – прим. ред.), тоді, сподіваюся, летовище стане привабливим для інвестора.

Він пожартував, що читав інструкцію, у яких умовах може сідати вертоліт президента. Мовляв, обслуговування 35 особами він не потребує, бо здатен приземлятися будь-де.

- Я розумію, що ця пропозиція може викликати спротив, але іншого виходу ми не бачимо, – додає Сергій Тарашевський. – Адже підприємство не працює…

Джерело: За Збручем 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер