images/stories/logosait_new.jpg

 

На вихідних у Тернополі пройдуть “Дні велосипедиста 2013"

Асоціація велосипедистів Тернополя урочисто і офіційно повідомляє, що 18 і 19 травня буде проводитися захід “Дні велосипедиста 2013. Оскільки в рамках даного заходу відбуватиметься велопробіг вулицями міста, то можливі деякі ускладення руху для автомобілістів 18 травня з 13.30 по 14.30 та 19 травня з 12.30 по 14.00.

Програма заходів:
18 травня

Офіційна частина
Місце проведення: Театральний майдан, вулиці міста.
9:00 – Встановлення конструкцій для тріалістів, підключення апаратури, встановлення конструкцій для фотовиставки.
10:30 – Виступи тріалістів, реєстрація учасників, відкриття громадського вело ремонту, відкриття фотовиставки.
11:30 – Офіційне відкриття, вступне слово.
12:00 – Естафета, змагання, показові виступи тріалістів.
12:30 – Майстер-клас від ДАІ.
13:00 – Формування VIP-колони.
13:30 – Старт велопробігу
Маршрут велопробігу:
Театральний майдан – бульв. Шевченка – вул. Руська – просп. Бандери – вул. 15 Квітня – вул. Київська – вул. генерала Тарнавського – просп. Злуки – вул. Збаразька – вул. Крушельницької – вул. Замкова – вул. Руська – дамба Тернопільського ставу – вул. Руська – бульв. Шевченка – Театральний майдан.
14:30 – Фініш велопробігу, нагородження, заключне слово.

Крос-кантрі змагання
Місце проведення: Дальній пляж, Кутківецький ліс.
15:00 – Збір на дальньому пляжі.
16:00 – Старт КК-змагань.
18:00 – Нагородження переможців, підведення підсумків.
19 травня

Велопарад у стилі “Ретро”
Місце проведення: Театральний майдан, вулиці міста, парк ім. Т.Шевченка.
11:30 – Збір на театральному майдані, реєстрація.
12:30 – Старт велопараду.

Маршрут велопробігу:
Театральний майдан – бульв. Шевченка – вул. Руська – вул. Й.Сліпого – вул. Сагайдачного – вул. Валова – вул. Руська – Парк ім. Т.Шевченка.
14:00 – Участь у туристичній виставці.

Усіх Тернополян запрошуємо долучитися до акції!!!

PS. Також потрібні відповідальні добровольці із числа активних Шприхалів,

які допоможуть у проведенні заходу, а саме:
1) Вибір фотографій до виставки (друк за рахунок спонсорських коштів) – 1 людина.
2) Допомога у проведенні естафети – 2 людини.
3) Допомога у організації кк-змагань (підготовка траси) – 2 людини.
4) Розміщення афіш у школах, інститутах, коледжах – 5 людей.

Будемо дуже вдячними за допомогу!!!

Погляд 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер