Львів обійшов Лондон і Рим у рейтингу туристів завдяки низьким цінам і безкоштовному вай-фаю
Понеділок, 01 липня 2013, 06:14
Цього тижня Львів став європейською туристичною сенсацією, йдеться у сюжеті ТСН.Тиждень.
Західну столицю України іноземні туристи назвали містом, куди треба їхати негайно, відсунувши на друге і третє місця у ТОП-10 німецький Гамбург і литовський Вільнюс. Відгуки туристів зібрав незалежний міжнародний сайт Віртуальний турист.
У Львові, куди не глянь, побачиш різнокольоровий та різномовний натовп, який вже став елементом місцевого ландшафту.
Німкеня Іріс Гляйхман живе тут вже чотири роки і від імені німецького уряду допомагає реставрувати Львів.
"Мені заздрять колеги. У Львові є індивідуальний шарм. Тут є те, що втратили інші європейські міста", - зізналася фрау Іріс.
Вона живе із чоловіком у центрі. Але чимало іноземців обирають для життя Львів поза старим містом, де і квартири дешевші і сучасність витісняє історію.
"А я щодня їду на маршрутці. Це неймовірно! Як можна туди набитися? Я отак їду. Це атракціон", - поділився враженнями американець Майкл Бетс.
Між іншим саме транспорт та дороги іноземці назвали головним мінусом Львова.
А таємним козирем міста Лева є смаколики та кнайпи. Так, шоколад - це один із символів Львова, а дешеве пиво, смачна їжа та вигадливі ресторатори тягнуть сюди іноземців навіть просто на вихідні. А Майкла з Техасу - і на все життя. Він подорожував Європою і зупинився у Львові. Тут одружився і відкрив ресторан мексикансько-техаської їжі.
"У вас часто діти у школі гинуть від кулі? Оце і відповідь на питання: чому я вважаю Україну кращою за Америку", - зізнається техасець.
Дійсно, Львів набув собі іміджу найбезпечнішого місця в Європі. "У Парижі – небезпечно, в Амстердамі – небезпечно, або якщо з Брюсселем порівнювати, тут - безпечно", - запевнив Крістоф Конвент.
Міська влада у свою чергу пояснює успіх Львова цілим набором принад: їжею, цінами, фестивалями та англомовними вказівниками на кожному кроці.
А от чим Львів виграє і в Лондона, і в Риму - так це всюдисущим безкоштовним та якісним вай-фаєм. Такий внесок в свою рекламу виявився найбільш вигідним. Цього року кількість гостей західної столиці вже зросла вдвічі. І це ще без навали європейських студентів, у яких лише позавчора закінчилася сесія. З першого липня у старому місті починається молодий сезон.
Кореспондент Марина Макущенко, ТСН